djordje je napisao/la:
investiranje u izgradnju mreze za trojebus su mnogo manja nego za tramvaj i druga sinska vozila
iako imaju ogranicenu autonomiju ipak su u prednosti u odnosu na tramvaj
npr. jedno vozilo koje stane ne zautavlja automatski saobracaj na datoj
liniji
prednosti su jasne-ekologija,odsustvo buke u urbanizovanim podrucjima i
specificne prednosti elektricnog motora u odnsu na dizele autobusa
Vidi cijeli citat
about trolejbus
u eruopi:
austrija...ima u nekoliko gradova, ali su ih uglavnom izbacili iz ponude gradskog prijevoza
belgija....nema vise trolejbusa
danska...zamijenili trolej linije sa diesel....
finska...izbacili trolejbus, ali razatraju da ga ponovo uvedu
francuska...u 5 gradova ima trolejbus, od vecih nancy i lyon
njemacka...par manjih gradova ima trolejbus
nizozemska....arnhem
norveska...u vecim gradovima napusteni 60ih
britanija....nema trolejbusa
spanjolska....samo u 1 gradu
od razvijenijih zemalja koje koriste trolejbuse u vecoj mjeri tu je jedino svicarska...
ostali korisnici su bjelorusija, sjeverna koreja....
uzmite si ovo...
ako u necemu hrvatska industrija rastura, vlakovi i tramvaji su to....