U kakvom drustvu zivimo

canastra
canastra
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.12.2011.
Poruka: 3.786
29. rujna 2025. u 21:05

Bellygunner je napisao/la:

Mi smo, odrastajući u 90-ima imali pristup pirotehnici tj eksplozivnim stvarima zbog kojih danas moš završit u prdekani. Sam Bog nas je sačuva teških ozljeda, sam Bog. Bi li volija da mi sin sa 16 godina sastavlja eksplozivno punjenje (korda u kapislu pa kapisla u sivu tvar, zapali i bjeg) nebi, ni slučajno al bilo nam je jebeno zabavno i dio tadašnjeg odrastanja. 

Vidi cijeli citat

Koliko sam ja ispucao petardi kao dijete, to je izgledalo kao da rat još nije završio.

Sjećam se ide se na misu za Božić kod svakog puni džepovi petardi, čuje se barut na sve strane, a kad završi misa pucnjava na sve strane.

Srećom zadnjih 15-tak godina potpuno prestalo, malo i zaslugom svećenika koji par puta na propovijedi naglasio da onaj tko proda petarde da mu se odmah bace ispred vrata.

Da crkva nije mjesto gdje će se to raditi.

 

Bergkamp
Bergkamp
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.12.2024.
Poruka: 1.670
30. rujna 2025. u 01:24

Bellygunner je napisao/la:

Mi smo, odrastajući u 90-ima imali pristup pirotehnici tj eksplozivnim stvarima zbog kojih danas moš završit u prdekani. Sam Bog nas je sačuva teških ozljeda, sam Bog. Bi li volija da mi sin sa 16 godina sastavlja eksplozivno punjenje (korda u kapislu pa kapisla u sivu tvar, zapali i bjeg) nebi, ni slučajno al bilo nam je jebeno zabavno i dio tadašnjeg odrastanja. 

Vidi cijeli citat


Sta se sve moglo u bih u 90tima uzet po svim trgovinama je bilo skoro ko Walmart u americi danas 😁 kao sto kazes, srecom svi koje znam su prosli bez ozljeda a svasta smo radili, povezivali, prebacivali, a ono gdje bi nesto lose I dogodilo nije bilo medijski popraceno kao danas, pa se I drugacije gledalo na sve. Danas smo ipak malo gentrificiraniji, tako da takve pizdarije I trebamo ostaviti iza sebe

Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.100
30. rujna 2025. u 08:21

Globalno zatopljenje predstavlja problem za fosilna goriva i za one koji profitiraju od njih, budući da bi neiskorištavanje fosilnih goriva moglo značiti gubitak profita čak do trilijuna dolara. Kako se planet zagrijava, novi autoritarni pokreti na Zapadu prihvaćaju toksičnu kombinaciju poricanja klimatskih promjena, rasizma i mizoginije (1,2,3). Umjesto da se te pojave razmatraju odvojeno, politička znanstvenica Cara Daggett istražuje njihov odnos kroz koncept petro-maskuliniteta (petro-masculinity) koji se oslanja na povijesnu ulogu sustava fosilnih goriva u podupiranju bjelačke patrijarhalne vladavine.

Koncept petro-maskuliniteta sugerira da fosilna goriva znače više od profita. Fosilna goriva, također, doprinose stvaranju identiteta, što predstavlja rizik za post-ugljičnu energetsku politiku. Daggett kroz psiho- političko čitanje autoritarizma, pokazuje da korištenje fosilnih goriva može funkcionirati kao nasilna kompenzacijska praksa reakcije na rodne i klimatske probleme.

Fokusirajući se na politiku roda i energije, pojam petro-maskuliniteta isprepliće analizu iskorištavanja fosilnih goriva, bijele supremacije i rodne nepravde kako bi se mogao objasniti uspon autoritarnih vođa i njihovo oslanjanje na anti-rodne narative i narative u koristi fosilnih goriva (1,2,3). Prema Daggett, fosilna goriva oblikuju rodne identitete i politički imaginarij budući da su pretežno konzervativni i autoritativni oblici maskuliniteta povezani s poricanjem klimatskih promjena i anti-rodnim diskursima. Koncept petro-maskuliniteta pomaže razotkriti da energetski sustavi nisu neutralni, već kulturno i rodno kodirani režimi moći. Fosilna goriva, poput ugljena, nafte i plina, povijesno su povezana s industrijskim razvojem, ratovima i imperijalnom ekspanzijom. Strojevi, automobili i vojne tehnologije postaju simboli snage i kontrole, dok se priroda feminizira i predstavlja kao resurs za eksploataciju. Tako se razvija politički imaginarij u kojemu se maskuliniteti poistovjećuju s fosilnom dominacijom.

https://libela.org/genderfacts/sto-su-petro-maskuliniteti/

 

ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.910
30. rujna 2025. u 08:36

ne vidim neku razliku izmedju naljepnice petro-maskuliniteta i woke leftarda, a koja se ovdje ponavlja pet puta dnevno

madmax17
madmax17
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 28.04.2007.
Poruka: 30.191
30. rujna 2025. u 08:37

petro-maskuliniteta 😂

 

Šta je Tesla za pi*ke? 😬

"Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!" 🎸⚽🏀🎨
Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.100
Bellygunner
Bellygunner
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 04.11.2020.
Poruka: 20.009
30. rujna 2025. u 09:55

Širina u Solinu je priča za sebe. Nakon dugogodišnjih užasnih gužvi, nedavno su stručnjaci radili na semaforima i sad su gužve još veće. Kad konačno prođeš širinu, Smokovik i ulazi u Split su bez ikakve gužve. Znači problem su semafori. Trenutno se puževim korakom gradi nova traka koja će ić direktno put Smokovika al to neće bit tako skoro jer doslovno pet ljudi radi na istom. Most iz Sućurca na Stinice je još uvik samo ideja al tunel kroz Kozjak se buši. To je novi spoj na autocestu iz Kaštili koji će samo još više zagužvat i ovako zagušenu prometnicu kroz Kaštila. 

Mi živimo u svitu idiokracije.

Edit: znan pojedince koji su uspili iskamčit da rade od 7 ujutro baš zbog solinske gužve. Oni koji ne mogu tako nešto su osuđeni bit u auto po 60-70 minuti za 16 kilometara puta.

Mi smo Indija s kanalizacijom

[uredio Bellygunner - 30. rujna 2025. u 09:59]
Shelbourne, Debrecen, Žilina, Dila, Gzira, Tobol, Ružomberok, Tirana
FranckConstanzaZolja
FranckConstanzaZolja
Potencijal za velika djela
Pristupio: 30.06.2025.
Poruka: 1.301
30. rujna 2025. u 10:15

Bellygunner je napisao/la:

Širina u Solinu je priča za sebe. Nakon dugogodišnjih užasnih gužvi, nedavno su stručnjaci radili na semaforima i sad su gužve još veće. Kad konačno prođeš širinu, Smokovik i ulazi u Split su bez ikakve gužve. Znači problem su semafori. Trenutno se puževim korakom gradi nova traka koja će ić direktno put Smokovika al to neće bit tako skoro jer doslovno pet ljudi radi na istom. Most iz Sućurca na Stinice je još uvik samo ideja al tunel kroz Kozjak se buši. To je novi spoj na autocestu iz Kaštili koji će samo još više zagužvat i ovako zagušenu prometnicu kroz Kaštila. 

Mi živimo u svitu idiokracije.

Edit: znan pojedince koji su uspili iskamčit da rade od 7 ujutro baš zbog solinske gužve. Oni koji ne mogu tako nešto su osuđeni bit u auto po 60-70 minuti za 16 kilometara puta.

Mi smo Indija s kanalizacijom

Vidi cijeli citat

Svaki put kad netko spomene da ce tunel kroz Kozjak i novi spoj na Kaštela doprinijet smanjenju gužvi jedan auto zapne u koloni

1. Klub, 2. Igrači, 3. Navijači
Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.100
30. rujna 2025. u 12:33

Skroman čovjek.

FranckConstanzaZolja
FranckConstanzaZolja
Potencijal za velika djela
Pristupio: 30.06.2025.
Poruka: 1.301
30. rujna 2025. u 12:45

1. Klub, 2. Igrači, 3. Navijači