U kakvom mi društvu živimo?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
06. lipnja 2013. u 22:18
"bjesnoca" auta se mjeri u njegovoj snazi (kw/ks) i maksimalnoj brzini, a ne u cijeni :)) 


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2013.
Poruka: 46
06. lipnja 2013. u 22:23
džon vejn je napisao/la:
"bjesnoca" auta se mjeri u njegovoj snazi (kw/ks) i maksimalnoj brzini, a ne u cijeni :)) 


Vidi cijeli citat

Džone, ove tvoje rečenice se ne bi posramio ni Dražen Lalić, ni Žarko Puhovski... čuj, mjerenje "bjesnoće" auta... 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
06. lipnja 2013. u 22:29
drazen lalic, jeR to onaj sto mu je gospodin laljak dao po picki ? 

dajmituprijavuvecjednom
dajmituprijavuvecjednom
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.06.2010.
Poruka: 10.047
06. lipnja 2013. u 22:58
krovopokrivač je napisao/la:
džon vejn je napisao/la:
"bjesnoca" auta se mjeri u njegovoj snazi (kw/ks) i maksimalnoj brzini, a ne u cijeni :)) 


Vidi cijeli citat

Džone, ove tvoje rečenice se ne bi posramio ni Dražen Lalić, ni Žarko Puhovski... čuj, mjerenje "bjesnoće" auta... 
Vidi cijeli citat


jesi ti onaj koji davanje žmigavaca smatra napadom na osobnu slobodu? 

dobro vejn zbori, a ovom idiotskom sucu želim gadnu upalu mokraćnih puteva i kamenac veličine teniske loptice. glupan.
[uredio dajmituprijavuvecjednom - 06. lipnja 2013. u 22:59]
I'm not mean, you're just a sissy.
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
06. lipnja 2013. u 23:53
džon vejn je napisao/la:
"bjesnoca" auta se mjeri u njegovoj snazi (kw/ks) i maksimalnoj brzini, a ne u cijeni :)) 


Vidi cijeli citat



a koliko KS ima bmw trojka s kraja devedesetih godina prošlog stoljeća...
po mojoj procjeni, ono je vjerojatno nekakav 320d sa 136 ks... da je mali divljao u škodi od 150ks onda ne bi stavili prefiks "bijesni".
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
07. lipnja 2013. u 00:06
da je mali ubio nekog u skodi od 150 ks, i skoda bi bila bijesna. 
lako bi se raspitali kolko auto ima ks, kolko je brz, a pogotovo kojom brzinom se vozio u trenutku nesrece. 

osim toga, mladici njegove dobi ionako ne smiju voziti auto jaci od 100 ks, svaki jaci je za njih "bijesan"...
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
07. lipnja 2013. u 00:15
džon vejn je napisao/la:
da je mali ubio nekog u skodi od 150 ks, i skoda bi bila bijesna. 
lako bi se raspitali kolko auto ima ks, kolko je brz, a pogotovo kojom brzinom se vozio u trenutku nesrece. 

osim toga, mladici njegove dobi ionako ne smiju voziti auto jaci od 100 ks, svaki jaci je za njih "bijesan"...
Vidi cijeli citat


kao da takvi mladići ne bi divljali u autu od 90 ili 100 konja...
kad sam ja tek položio, vozio sam auto jači od 100ks... stari je imao auto od 120ks...šta je trebao kupovati novi auto da ga ja smijem voziti? možda nisam trebao voziti, iskustvo bi skupljao kad budem imao na raspolaganju auto od 100ks... nisam napravio ni jedan prekršaj, platio ni jednu kaznu, niti sam divljao...kao što ne bi ni sa autom od 90 ili 180 konja...

nije problem u autima, problem je u konjima koji voze...
[uredio db - 07. lipnja 2013. u 00:15]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.10.2012.
Poruka: 788
07. lipnja 2013. u 00:44
Sejlor je napisao/la:
Jadni su ti intelektualci kad im sva pamet stane u 140 slova.
Vidi cijeli citat


Ti očito ne znaš da imaš mogućnost napisati tweet i sa više od 140 slova, a za tvoju informaciju kratka vijest najviše odjekne kada je još upotpunjena sa slikom. Facebook ima sve manju zaradu od reklama jer na mobitelima ih nitko ne otvara i zarađuju najviše od prodaje podataka svojih korisnika.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.10.2012.
Poruka: 788
07. lipnja 2013. u 00:49
db je napisao/la:
džon vejn je napisao/la:
da je mali ubio nekog u skodi od 150 ks, i skoda bi bila bijesna. 
lako bi se raspitali kolko auto ima ks, kolko je brz, a pogotovo kojom brzinom se vozio u trenutku nesrece. 

osim toga, mladici njegove dobi ionako ne smiju voziti auto jaci od 100 ks, svaki jaci je za njih "bijesan"...
Vidi cijeli citat


kao da takvi mladići ne bi divljali u autu od 90 ili 100 konja...
kad sam ja tek položio, vozio sam auto jači od 100ks... stari je imao auto od 120ks...šta je trebao kupovati novi auto da ga ja smijem voziti? možda nisam trebao voziti, iskustvo bi skupljao kad budem imao na raspolaganju auto od 100ks... nisam napravio ni jedan prekršaj, platio ni jednu kaznu, niti sam divljao...kao što ne bi ni sa autom od 90 ili 180 konja...

nije problem u autima, problem je u konjima koji voze...
Vidi cijeli citat


Samo da napomenem da je 1990. bilo više od 1000 poginulih na cestama sa daleko manje automobila od kojih su većina bili fićeki, jugići, zastave i pokoji golf.  Što je bolji i noviji vozni park i što su bolje ceste to je smrtnost u prometu manja. Ako udariš pješaka sa bilo kojim autom pri brzini od 80km/h on ima malo šanse da preživi, a u slučaju sudara 2 automobila puno bolje izglede za preživljavanje pri brzinama većim od 100 km/h ima onaj u audiju ili mercedesu nego onaj u jugiću. Glavni uzrok veće smrtnosti na hrvatskim cestama od eu prosjeka je star vozni park i loše lokalne ceste gdje se događa najviše nesreća jer ljudi zbog skupih cestarina izbjegavaju autoceste.
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
07. lipnja 2013. u 11:11
Cho30 je napisao/la:


Samo da napomenem da je 1990. bilo više od 1000 poginulih na cestama sa daleko manje automobila od kojih su većina bili fićeki, jugići, zastave i pokoji golf.  Što je bolji i noviji vozni park i što su bolje ceste to je smrtnost u prometu manja. Ako udariš pješaka sa bilo kojim autom pri brzini od 80km/h on ima malo šanse da preživi, a u slučaju sudara 2 automobila puno bolje izglede za preživljavanje pri brzinama većim od 100 km/h ima onaj u audiju ili mercedesu nego onaj u jugiću. Glavni uzrok veće smrtnosti na hrvatskim cestama od eu prosjeka je star vozni park i loše lokalne ceste gdje se događa najviše nesreća jer ljudi zbog skupih cestarina izbjegavaju autoceste.
Vidi cijeli citat


može se na youtubu pronaći video gdje su promatrali kako se u sudaru ponaša veliki volvo karavan sa početka devedesetih (sinonim za čvrstoću, sigurnost) i mali renault modus novije generacije. uglavnom, taj mali autić koji izgleda kao da je napravljen od plastike je ispao puno sigurniji od volva...