U kakvom drustvu zivimo
Rizla je napisao/la:
Prema neslužbenim informacijama, ali iz pouzdanog izvora, vatra koja je izazvala kataklizmički požar u okolici Splita, a koja je krenula iz Tugara u noći s nedjelje na ponedjeljak izazvana je najvjerojatnije iskrenjem dalekovoda koji se nalaze u blizini. je, kako nije, nisu vodovi od dalekovoda debljine žice od tiramola na kojem visiš rublje.
pored mene prolaze u blizini tri dalekovodne linije, živim u približno jednakom kraju ka i Tugare di isto ima jakih udara bure ali sve ove godine nisan vidija iskrenje žice od dalekovoda usljed dodirivanja ili da nastaju iskre na konzolama.
dapače, iste se mislim redovito održavaju i mijenjaju konzole.
iskrenje je moglo nastupit na lokalnoj mijesnoj električnoj mreži šta je sad već rijeđe jer se gole žice mijenjaju onom debljom, izoliranom
Vidi cijeli citat
Gledam OTVORENO gdje je demantirano da je vatra nastala iskrenjem dalekovoda.
Bogomdani je napisao/la:
Nije istina da nijedan sustav ne funkcionira, svi sustavi funkcioniraju. Neki loše, neki još gore, ali funkcioniraju. Nemoj mi molim te o sadržaju, ja kod tebe ne vidim nikakav sadržaj, već samo filozofiju koje se ne bi posramili utopisti par excellance.
Ako centralni ne funkcionira ne mogu ni sporedni... O čemu ti pričaš? Politički se kadrovira? Pa gdje se to ne kadrovira politički, u kojoj to zemlji? To što se kod nas prevršila svaka mjera ne znači da ima pojedinaca koji su iznadprosječni.
A ovo za medije može bit i istina što pričaš ali ja sam pratio samo HRT i forum, po HRTu nema nikih problema, jedino je Kolinda glupa plavuša, a po forumu se pola dana priča o Reineru i Loši, tako da sa ta dva mitska mjesta kupim inspiraciju.
Vidi cijeli citat
Genijalna opservacija, don Kaćunko. Baš u stilu Plenkovića. Kao kad je Sanader ili Hebrang onomad rekao da nikad ne laže osim onda kad ne govori istinu. On laže da ja lažem da je Sanader lagao. Koliko jeftine demagogije tvoja tipkovnica može proizvesti, svakim danom se sve više iznenadim. Božji čovječe, shvaćaš li ti u kojoj zemlji živiš? Iznadprosječni pojedinici su davno napustilli ovu zemlju. Ostala je samo hrpa imbecila, uhljebljenih mediokriteta koji ne žele talasati taj uhljebsko-parazitski aparat zbog svojih obitelji (razumljivo donekle). Ako stvarno vjeruješ u katarzu bilo čiju u ovoj nakaradi od države, a pogotovo u HDZ-u, mislim da imamo novu mjernu jedinicu za naivnost.
[uredio el_pistolero - 18. srpnja 2017. u 22:22]
Prethodna je rasprava bila o obrazovanju kod nas pa da kažem par stvari.
Nemoguće je izdvojiti glavni problem jer ih je podosta, vrlo velikih i povezanih. Jedan od najvećih problema famozne reforme famoznog idiota Jokića je to što je on uporno laprdao o promjeni načina poučavanja i nečemu za što mi realno nemamo kadar. Profesori koji danas predaju u osnovnim i srednjim školama nisu sposobni predavati na kvalitetniji način - nisu sposobni biti facilitatori i usmjeravati učenike, naučiti ih kako učiti i razmišljati. To je rezultat više faktora, prvenstveno loše i nepostojeće obrazovne strategije, nepostojećeg usavršavanja profesora, nepraćenja i nevrednovanja njihovog rada, lakog i lošeg učiteljskog fakulteta, kao i toga da najstručniji masovno bježe od školstva. Učiteljski fakultet u dobroj mjeri upisuju ljudi koji nisu ništa drugo mogli upisati, a i sprdnja je od fakulteta. Kako od takvih očekivati da će stvoriti sposobne ljude ako su sami krajnje nesposobni i nemotivirani i znaju da nema nikakve razlike u plaći i posljedicama radili ili ne radili ništa?
Fakulteti su općenito u nekoj stagnaciji ili nazadovanju. S jedne strane stoji problem učenja iz silnih skripti, ponavljajućih pitanja i sličnog - imaš gotove šalabahtere, naštrebaš to napamet i riješio si predmet. To je posljedica lijenih profesora, nakaradnog sustava koji njih ne prati. Oni mogu doći na posao i raditi što i kako žele, nitko im ne može ništa. Ni ne moraju doći na posao. Klasični uhljebi, nažalost. Ima i pozitivnih primjera, ali loših ne bi smjelo biti. U srednjim i osnovnim školama ljudi ne znaju poučavati, nemaju autoritet (koji s jedne strane treba izgraditi stručnošću, s druge strane ne trebaju biti beta-papci), prepopustljivi su. Ne da im se raditi pa također ponavljaju pitanja i slično. Potrebno je raditi na sebi, mijenjati pitanja, način poučavanja i ispitivanja svake godine. Vjerujem da svatko od nas pamti stroge profesore i može reći da je upravo od strožih naučio najviše. Tu nema opuštanja, moraš biti spreman svaki put i kontinuirano raditi.
Učenici su sramotno neinformirani. Ne znaju što će učiti na odabranom fakultetu, ravnaju se samo po nekim floskulama i tobožnjem ugledu fakulteta koji se temelji na nekakvim pričama starima 50 godina. Ne možeš doć na faks i ne znati što te očekuje, ne pogledati program i usporediti ga s drugim fakultetima itd. Nemaju jasan plan i sliku budućnosti, svojih kompetencija i nekompetencija. Sve bi se dalo srediti kvalitetnijim satovima razrednika u OŠ i SŠ, nekim raspravama i predstavljanjem fakulteta ili općenito slikom budućnosti i zadavanjem ciljeva u skladu s kompetencijama.
Ne žele raditi, nemaju radne navike (posljedica i lošeg odgoja i lošeg obrazovnog sustava), ne znaju ni kako razmišljati ni kako učiti, fakulteti su dugo tražili nižu razinu matematike umjesto da postrože kriterije, nema ravnanja kvota po tržištu, itd. itd. Mogao bih unedogled, jednostavno je sustav prepun rupa, nelogičnosti i prostora za unaprijeđivanje.
Nije to samo kod nas, da se razumijemo. Onda tu još nastupa indoktrinacija preko protudržavnih medija koji usade ideje o tome kako je drugdje ljepše, rade na iseljavanju, uništavaju duh poduzetnosti i sličnog što bi moglo pomoći mladima da sami nešto naprave, potrude se ovdje srediti stvari, aktivirati i sebe i lokalnu zajednicu itd. itd.
Odgovornost je na svima - i učiteljima i roditeljima i učenicima i svakako političarima.
edit: valjda jedina prilika za utjecanje na rad profesora na fakultetima je ispunjavanje evaluacija u ISVU sustavu. Naravno, odaziv je minimalan, nikog to ne zanima, to nije dovoljno naglašeno i reklamirano, znači da nikome nije dovoljno stalo do povratne informacije, kamoli do ravnanja prema njoj.
[uredio šef - 18. srpnja 2017. u 22:27]
Growing up means choosing how you're gonna live your life.
nikoništ je napisao/la:
Rizla je napisao/la:
Prema neslužbenim informacijama, ali iz pouzdanog izvora, vatra koja je izazvala kataklizmički požar u okolici Splita, a koja je krenula iz Tugara u noći s nedjelje na ponedjeljak izazvana je najvjerojatnije iskrenjem dalekovoda koji se nalaze u blizini. je, kako nije, nisu vodovi od dalekovoda debljine žice od tiramola na kojem visiš rublje.
pored mene prolaze u blizini tri dalekovodne linije, živim u približno jednakom kraju ka i Tugare di isto ima jakih udara bure ali sve ove godine nisan vidija iskrenje žice od dalekovoda usljed dodirivanja ili da nastaju iskre na konzolama.
dapače, iste se mislim redovito održavaju i mijenjaju konzole.
iskrenje je moglo nastupit na lokalnoj mijesnoj električnoj mreži šta je sad već rijeđe jer se gole žice mijenjaju onom debljom, izoliranom
Vidi cijeli citat
Gledam OTVORENO gdje je demantirano da je vatra nastala iskrenjem dalekovoda.
Vidi cijeli citat
upravo ono šta san napisa, a ne vršim nikakvu rukovodeću funkciju u HEP-u nego samo godine iskustva i misao vodilja da " ne popijem" svaku izvarednu vijest medija,npr.ovih "hanže fiškala" koje opisima i naslovima ka da sastavljaju neke tamo druge "tajne" službe.
sramota.
M.K.:" Nisam nikoga poslao u materinu, nego sam im rekao da su pederčine." "Ich bin ein Venezianer" Hvala šta ste ubili Hajduk, osta nan je samo kaštelanski crljenak
@Šef odličan post slažem se, jedino ovo kod matematike nije mi jasno...Ok, neke stvari se mogu popraviti, no kod onog primjera logičnog zadatka na koji način? Razumio bih da je bila neka jednadžba u pitanju ili slično, no ako klinci nemaju to u sebi pa na koji način ćete ih to naučiti. Netko zna matematiku dok netko nema tu žicu i tu većinom završava sva priča. Kod ovakvih vrsta zadataka gdje ne možeš nabubati se ta razlika pogotovo vidi dok kod onih limesa i ostvaih stvari koje možeš sa vježbom naučiti ta razlika pada.
Netko može biti trener 30 godina imamo ih hrpu pa opet ne zna reagirati kako spada evo nam našeg Čačića i Mršića u košarci...Imaš u sebi taj potencijal ili ne...Hvala Bogu ljudi imaju različite talente neka svatko ide tamo gdje ima potencijal.
Netko može biti trener 30 godina imamo ih hrpu pa opet ne zna reagirati kako spada evo nam našeg Čačića i Mršića u košarci...Imaš u sebi taj potencijal ili ne...Hvala Bogu ljudi imaju različite talente neka svatko ide tamo gdje ima potencijal.
ARIZIN je napisao/la:
@Šef odličan post slažem se, jedino ovo kod matematike nije mi jasno...Ok, neke stvari se mogu popraviti, no kod onog primjera logičnog zadatka na koji način? Razumio bih da je bila neka jednadžba u pitanju ili slično, no ako klinci nemaju to u sebi pa na koji način ćete ih to naučiti. Netko zna matematiku dok netko nema tu žicu i tu većinom završava sva priča. Kod ovakvih vrsta zadataka gdje ne možeš nabubati se ta razlika pogotovo vidi dok kod onih limesa i ostvaih stvari koje možeš sa vježbom naučiti ta razlika pada.Netko može biti trener 30 godina imamo ih hrpu pa opet ne zna reagirati kako spada evo nam našeg Čačića i Mršića u košarci...Imaš u sebi taj potencijal ili ne...Hvala Bogu ljudi imaju različite talente neka svatko ide tamo gdje ima potencijal.
Vidi cijeli citat
Odbijam vjerovat da je TOLIKO učenika nesposobno to naučit. Nemoguće jednostavno.
Postoji hrpa načina. Ako su mogli položit ispit u srednjoj koji je to sadržavao, onda znaju, znači da se nisu dovoljno pripremili. Krivnja i profesora i roditelja i njih samih. Profesori mogu i moraju održavat pripreme za maturu, roditelji ih tjerat da idu na to. To bi se također moglo nekako nagradit, našlo bi se načina (aktivan i kvalitetan rad učenika na tim satovima).
Ako nisu znali na ispitu - profesor mora vidit da velik broj učenika jedan dio gradiva ne zna i mora ih tome naučit kasnije. Ako se dogodi nešto ovakvo, neka ga pozovu na razgovor, na nadzor, neka ga opale po džepu, ima načina.
Ako ih ne zna učit, onda ni sam ne zna gradivo koliko bi trebao znat. Čest je slučaj kod problemskih zadataka u matematici da klinci ne znaju pročitat i shvatit zadatak, iščitat iz njega što je potrebno (tipa fizika i prepoznavanje potrebnih formula npr. radi li se o slobodnom padu ili nečem drugom). Ako im je teško, prilagodi se individualnim razlikama - nađi na dodatnoj nastavi ili nečemu nešto što nekome paše. Ako im ide sport, složi im zadatak u sportskim terminima.
Npr. ima primjer propagande iz Kubanske krize - Kubanci su djeci pri učenju matematike davali zadatke tipa "koliko su puta američki avioni povrijedili kubanski zračni prostor?" i varijacije na temu
Tko hoće, nađe način. Problem je što se nikog od profesora ne dovodi u situaciju da bi mu bilo pametnije potruditi se da mu učenici imaju što bolje rezultate na maturi i slično.
Growing up means choosing how you're gonna live your life.
šef je napisao/la:
Prethodna je rasprava bila o obrazovanju kod nas pa da kažem par stvari.
Nemoguće je izdvojiti glavni problem jer ih je podosta, vrlo velikih i povezanih. Jedan od najvećih problema famozne reforme famoznog idiota Jokića je to što je on uporno laprdao o promjeni načina poučavanja i nečemu za što mi realno nemamo kadar. Profesori koji danas predaju u osnovnim i srednjim školama nisu sposobni predavati na kvalitetniji način - nisu sposobni biti facilitatori i usmjeravati učenike, naučiti ih kako učiti i razmišljati. To je rezultat više faktora, prvenstveno loše i nepostojeće obrazovne strategije, nepostojećeg usavršavanja profesora, nepraćenja i nevrednovanja njihovog rada, lakog i lošeg učiteljskog fakulteta, kao i toga da najstručniji masovno bježe od školstva. Učiteljski fakultet u dobroj mjeri upisuju ljudi koji nisu ništa drugo mogli upisati, a i sprdnja je od fakulteta. Kako od takvih očekivati da će stvoriti sposobne ljude ako su sami krajnje nesposobni i nemotivirani i znaju da nema nikakve razlike u plaći i posljedicama radili ili ne radili ništa?
Fakulteti su općenito u nekoj stagnaciji ili nazadovanju. S jedne strane stoji problem učenja iz silnih skripti, ponavljajućih pitanja i sličnog - imaš gotove šalabahtere, naštrebaš to napamet i riješio si predmet. To je posljedica lijenih profesora, nakaradnog sustava koji njih ne prati. Oni mogu doći na posao i raditi što i kako žele, nitko im ne može ništa. Ni ne moraju doći na posao. Klasični uhljebi, nažalost. Ima i pozitivnih primjera, ali loših ne bi smjelo biti. U srednjim i osnovnim školama ljudi ne znaju poučavati, nemaju autoritet (koji s jedne strane treba izgraditi stručnošću, s druge strane ne trebaju biti beta-papci), prepopustljivi su. Ne da im se raditi pa također ponavljaju pitanja i slično. Potrebno je raditi na sebi, mijenjati pitanja, način poučavanja i ispitivanja svake godine. Vjerujem da svatko od nas pamti stroge profesore i može reći da je upravo od strožih naučio najviše. Tu nema opuštanja, moraš biti spreman svaki put i kontinuirano raditi.
Učenici su sramotno neinformirani. Ne znaju što će učiti na odabranom fakultetu, ravnaju se samo po nekim floskulama i tobožnjem ugledu fakulteta koji se temelji na nekakvim pričama starima 50 godina. Ne možeš doć na faks i ne znati što te očekuje, ne pogledati program i usporediti ga s drugim fakultetima itd. Nemaju jasan plan i sliku budućnosti, svojih kompetencija i nekompetencija. Sve bi se dalo srediti kvalitetnijim satovima razrednika u OŠ i SŠ, nekim raspravama i predstavljanjem fakulteta ili općenito slikom budućnosti i zadavanjem ciljeva u skladu s kompetencijama.
Ne žele raditi, nemaju radne navike (posljedica i lošeg odgoja i lošeg obrazovnog sustava), ne znaju ni kako razmišljati ni kako učiti, fakulteti su dugo tražili nižu razinu matematike umjesto da postrože kriterije, nema ravnanja kvota po tržištu, itd. itd. Mogao bih unedogled, jednostavno je sustav prepun rupa, nelogičnosti i prostora za unaprijeđivanje.
Nije to samo kod nas, da se razumijemo. Onda tu još nastupa indoktrinacija preko protudržavnih medija koji usade ideje o tome kako je drugdje ljepše, rade na iseljavanju, uništavaju duh poduzetnosti i sličnog što bi moglo pomoći mladima da sami nešto naprave, potrude se ovdje srediti stvari, aktivirati i sebe i lokalnu zajednicu itd. itd.
Odgovornost je na svima - i učiteljima i roditeljima i učenicima i svakako političarima.
edit: valjda jedina prilika za utjecanje na rad profesora na fakultetima je ispunjavanje evaluacija u ISVU sustavu. Naravno, odaziv je minimalan, nikog to ne zanima, to nije dovoljno naglašeno i reklamirano, znači da nikome nije dovoljno stalo do povratne informacije, kamoli do ravnanja prema njoj.
Vidi cijeli citat
Slažem se sa cijelim tvojim postom, ali ovaj dio nije u potpunosti točan. Ne znam kako je na drugim fakultetima, ali znam kako je bilo na onom na kojem sam ja studirao i sa kojim i dalje u neku ruku surađujem (ne radim tamo). Najveći razlog ponavljanja pitanja nije taj što su tamo profesori bili lijeni i nije im se dalo raditi, zapravo baš suprotno, iz tog odjela s kojim sam bolje upoznat profesori dolaze na posao iako su službeno na godišnjem jer inače ne mogu stići obaviti sve obveze. Najveći problem je sustav vrednovanja njihovog rada. Ne znam kako je na drugim fakultetima, ali ovdje kod njih je predavački dio srozan na minimum u sustavu vrednovanja za njihovo napredovanje i gotovo sve je bazirano na znanstveno istraživačkom radu te oni imaju otvoreno po 5 projekata odjednom kako bi mogli ispuniti uvjete za reizbor ili napredovanje i onda su rastrgani između toga svega i zapravo nigdje ne daju svoj maksimum. A ono što je zapravo najžalosnije, jednom je bio stavljen isti ispit na dva roka zaredom i opet je pola ljudi palo i taj ispit. E sad, ne znam jesu ovi sa tog odjela koje ja poznajem izuzetak.
telekineza je napisao/la:
Slažem se sa cijelim tvojim postom, ali ovaj dio nije u potpunosti točan. Ne znam kako je na drugim fakultetima, ali znam kako je bilo na onom na kojem sam ja studirao i sa kojim i dalje u neku ruku surađujem (ne radim tamo). Najveći razlog ponavljanja pitanja nije taj što su tamo profesori bili lijeni i nije im se dalo raditi, zapravo baš suprotno, iz tog odjela s kojim sam bolje upoznat profesori dolaze na posao iako su službeno na godišnjem jer inače ne mogu stići obaviti sve obveze. Najveći problem je sustav vrednovanja njihovog rada. Ne znam kako je na drugim fakultetima, ali ovdje kod njih je predavački dio srozan na minimum u sustavu vrednovanja za njihovo napredovanje i gotovo sve je bazirano na znanstveno istraživačkom radu te oni imaju otvoreno po 5 projekata odjednom kako bi mogli ispuniti uvjete za reizbor ili napredovanje i onda su rastrgani između toga svega i zapravo nigdje ne daju svoj maksimum. A ono što je zapravo najžalosnije, jednom je bio stavljen isti ispit na dva roka zaredom i opet je pola ljudi palo i taj ispit. E sad, ne znam jesu ovi sa tog odjela koje ja poznajem izuzetak.
Vidi cijeli citat
Znači - kako gdje. Ali slažemo se u poanti.
Growing up means choosing how you're gonna live your life.
šef je napisao/la:
ARIZIN je napisao/la:
@Šef odličan post slažem se, jedino ovo kod matematike nije mi jasno...Ok, neke stvari se mogu popraviti, no kod onog primjera logičnog zadatka na koji način? Razumio bih da je bila neka jednadžba u pitanju ili slično, no ako klinci nemaju to u sebi pa na koji način ćete ih to naučiti. Netko zna matematiku dok netko nema tu žicu i tu većinom završava sva priča. Kod ovakvih vrsta zadataka gdje ne možeš nabubati se ta razlika pogotovo vidi dok kod onih limesa i ostvaih stvari koje možeš sa vježbom naučiti ta razlika pada.Netko može biti trener 30 godina imamo ih hrpu pa opet ne zna reagirati kako spada evo nam našeg Čačića i Mršića u košarci...Imaš u sebi taj potencijal ili ne...Hvala Bogu ljudi imaju različite talente neka svatko ide tamo gdje ima potencijal.
Vidi cijeli citat
Odbijam vjerovat da je TOLIKO učenika nesposobno to naučit. Nemoguće jednostavno.
Postoji hrpa načina. Ako su mogli položit ispit u srednjoj koji je to sadržavao, onda znaju, znači da se nisu dovoljno pripremili. Krivnja i profesora i roditelja i njih samih. Profesori mogu i moraju održavat pripreme za maturu, roditelji ih tjerat da idu na to. To bi se također moglo nekako nagradit, našlo bi se načina (aktivan i kvalitetan rad učenika na tim satovima).
Ako nisu znali na ispitu - profesor mora vidit da velik broj učenika jedan dio gradiva ne zna i mora ih tome naučit kasnije. Ako se dogodi nešto ovakvo, neka ga pozovu na razgovor, na nadzor, neka ga opale po džepu, ima načina.
Ako ih ne zna učit, onda ni sam ne zna gradivo koliko bi trebao znat. Čest je slučaj kod problemskih zadataka u matematici da klinci ne znaju pročitat i shvatit zadatak, iščitat iz njega što je potrebno (tipa fizika i prepoznavanje potrebnih formula npr. radi li se o slobodnom padu ili nečem drugom). Ako im je teško, prilagodi se individualnim razlikama - nađi na dodatnoj nastavi ili nečemu nešto što nekome paše. Ako im ide sport, složi im zadatak u sportskim terminima.
Npr. ima primjer propagande iz Kubanske krize - Kubanci su djeci pri učenju matematike davali zadatke tipa "koliko su puta američki avioni povrijedili kubanski zračni prostor?" i varijacije na temu
Tko hoće, nađe način. Problem je što se nikog od profesora ne dovodi u situaciju da bi mu bilo pametnije potruditi se da mu učenici imaju što bolje rezultate na maturi i slično.
Vidi cijeli citat
Evo problematičan zadatak mature...
Vlak dužine bezveze recimo 350 metara putovao brzinom 60km/h na most dužine 1000 m.Pitanje je bilo koliko dugo će se vlak zadržati na tom mostu punom dužinom.
I sad je problem što ovo ne možeš naštrebati niti proći identičan primjer, a budimo iskreni ljudi se nekad zbune kada se promjene brojke u jednadžbama, a ne kad dobiješ ovakav zadatak pogotovo ako ti matematike ne ide pa još proradi nervoza na ispitu koji ti određuje upis i ono što ćeš biti u svom životu.Znači puno stresa manjak koncentracije i malo kisika za mozak.
Možeš ih naučit da sve pretvore u iste mjerne jedinice i takve stvari, no puno njh neće shvatiti da trebaš oduzeti dužinu vlaka od dužine mosta da bi dobio potrebu dužinu na kojoj će se vlak u punom obujmu nalaziti na mostu bez obzira bio udaljen 5 metara od kraja ili bio na sredini mosta. To je ključ zadatka, onda je lagano preračunat km/h u m/s te podjelit u ovom slučaju sa 650 m da bi dobio 39 sekundi.
Druga stvar imaš recimo medicinsku koja ima samo 2 razreda matematiku koja nije ni približna gimnazijskom programu i onda nakon što dvije godine ne radiš naravno da budu takvi rezultati. Da ne govorim o komercijalnoj i tako dalje koja je barem kod nas dosta loša. Neke gimnazije na razini države također i onda je ova brojka ustvari realna...Kad pogledam da moj načelnik ima osnovnu školu, a zarađuje 12 tisuća bolje nego 80% doktora i ostalih ferovaca onda se pitam tko je u stvari pametan.

- Najnovije
- Najčitanije


Goce Sedloski novi izbornik Sjeverne Makedonije
17 min•Nogomet

Raspadori se nije naigrao u Atleticu, mogao bi se vratiti u Serie A
43 min•Nogomet

McGrath do pobjede u Alta Badiji, Kolega pao u poretku
1 sat•Zimski sportovi

Guardiola: 'Kad se igrači vrate, provjerit ću jesu li dobili na težini'
1 sat•Nogomet

Jedan pogodak dovoljan za tri boda, Rijeka slavila protiv Gorice
2 sata•Nogomet

Hrvatska 2025. godinu završava na desetom mjestu Fifine ljetvice
2 sata•Nogomet

Toni Fruk igrač godine po izboru kapetana SuperSport HNL-a
3 sata•Nogomet

Bizarna utakmica na Poljudu, Hajduk s devetoricom sačuvao pobjedu protiv Vukovara!
23 sata•Nogomet

SuperSport HNL nominacije: Tražimo one najbolje za kraj 2025. godine!
4 sata•Nogomet

Kronologija: Hajduk izvukao pobjedu protiv Vukovara 1991!
1 dan•Nogomet

Toni Fruk igrač godine po izboru kapetana SuperSport HNL-a
3 sata•Nogomet

Athletic Bilbao uz dosta defenzivnih problema dočekuje neugodni Espanyol
5 sati•Nogomet

Raspadori se nije naigrao u Atleticu, mogao bi se vratiti u Serie A
43 min•Nogomet

Fulham nakon bolnog ispadanja u EFL kupu dočekuje sve bolji Dycheov Forest
6 sati•Nogomet

Kolega jako dobar nakon prve vožnje, Rodeš i Zubčić bez borbe za bodove
4 sata•Zimski sportovi





