basketas je napisao/la:
Inace usporedba s Ny (i Parizom) je totalno besmislena, Ny je ovo brendirao valjda jos 90tih za prodaju u cijelom svijetu, a ne kao suvenir.
To kazem jer smo kao djeca, 90tih, imali takove majce (i kape), a nitko nikad nije bio tamo.
Ne da sumnjam, nego znam da Zg to ne moze tako radit, a koliko ce mu taj znak/logo prolazit na ostalim stvarima isto nisam siguran.
Evo meni po frizideru: crkva Fatima, dvorac Palermo, onaj prostot za molitvu Marija Bistrica, stari most Mostar, crkva Međugorje, Lucca zidine, Bratislava dvorac, kosi toranj Pisa...
Ne bi mi palo napamet kupit Pisa volim te na talijanskom, al dobro to sam ja, ne moraju imat svi isti rezon
Vidi cijeli citat
A gle....Opralo se nekoliko desetina tisuća eura da se zadovolji uzak krug ljudi blizak stranci za umjetnički šrot koji je zbog svoje neimaginarnosti, bezidejnosti i toga što izgleda kao da ga je napravilo dijete od 8 godina pod odmorom prije likovnog sada dobilo na popularnosti baš radi "zgražanja" i sprdnje te ismijavanja istoga na društvenim medijima...Kratkoročno će čak imati efekt kod određene populacije baš radi toga te će se prodavati majice, kape i slični asortimani, dugoročno neće jer kako si i sam rekao nema nikakvu vrijednost niti ljepotu.
Na kraju logo ne mora biti kompliciran da bi bio lijepo dizajniran i upečatljiv. Nike je najbolji dokaz, na kraju, Coca-Cola, McDonald's su također vrhunski dizajnirani te jako jednostavni. Osobno mi je NBA logo sa Westom najbolji, baš klasika.
