Predizborne ankete kompleksna su tema, puno tu ima do ljudske psihe. Neki ljudi jednostavno se ne žele izjašnjavati. Nema veze što su te ankete anonimne, oni će uvijek biti sumnjičavi. Isto tako, neki ljudi krivo shvaćaju izbore. Ne biraju onoga koga žele, nego bi htjeli izabrati onoga koji će pobijediti. A to onda koriste ankete koje često nisu neovisne i objektivne. Nije im cilj informiranje, nego sugeriranje.
Osobno najviše vjerujem kladionicama. Tamo se ipak okreće veliki novac, oni si ne mogu dozvoliti pristranost. Također, dosta se može iščitati i iz medijskog izvještavanja, a ono se u ovih par dana uoči izbora osjetno okrenulo. Počevši s onom neutralnošću američkih medija koji tradicionalno podržavaju demokrate. Kao da je počelo lagano pranje ruku od demokrata i ublažavanje retorike prema Trumpu. Baš sam dan uoči izbora gledao američku veleposlanicu u Dnevniku, i iz njenog izlaganja dalo se vidjeti kako očekuje Trumpovu pobjedu i kako je blagonaklona prema njemu. Logično, žena prvenstveno razmišlja svom radnom mjestu.
Na osnovu ovog američkog, ali i iskustva iz naše zemlje, već se može vidjeti obrazac koji vrijedi kod tih predizbornih anketa. Uglavnom sve što one kažu treba gurnuti malo 'udesno'.