MaidenMadness je napisao/la:
Vase gledanje svega toga u vezi drustvenih mreza poput Twittera je po meni pomalo, ah pojednostavljeno da budem iskren.
Vi mislite da je 40 milijardi tipa puno za 2 godine kontroliranja narativa na najjacoj i najdirektnijoj drustevnoj mrezi svih drustvenih mreza?
Na vagi s mogucim buducim potencijalnom koristi, to ti je realno nista.
Vidi cijeli citat
Pa upravo je to smisao svega. Na slično dođu one izjave o klikovima i člancima....
Ok, postoje društvena područja za koje je to bitno, no moć medija i društvenih mreža je da utječu na javno mijenje. Mediji te mogu uzdignuti, a i uništiti. Omjer medija za lijevicu i desnicu je svugdje oko 80:20 u korist lijevice iako je biračko tijelo više desno. Ili čak da uzmemo kako je biračko tijelo podjednako, "usluga" ne ide prema čitaocima, već da forsira narativ.
Kako ide ona izreka što su topovi u ratu to su mediji u miru, a danas i društvene mreže. Problem je za msm što podcasti su postali važniji i slušaniji. Moderan čovjek bira sadržaj, slušta koga hoće i kad hoće...
To se pokušalo ugasiti monopolom, kontrolom i cenzurom pod krinkom borbe protiv dezinformacija i " govorom mržnje", raznim faktografima itd. I to sve jer su nakon izbora 2016 shvatili da su Trumpu pobjedu donijeli youtuberi, ljudi na twitteru i slično...