Australian Open 2014

Dar
Dar
Mali dioničar
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 7.131
26. siječnja 2014. u 14:05
Staniša osvojio prvi GS u 36. nastupu na najvećim turnirima!

Postao je 148. pobjednik toga tipa natjecanja i usto 60. igrač kojemu je to uspjelo.

P. S.

Ne bi ti lopticu vidio da Raficu nisu boljela leđa i da nije servirao kao curica, a kamoli podigao peharčinu!
Dar
Dar
Mali dioničar
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 7.131
26. siječnja 2014. u 14:09
Da, da, savršena taktika za finale GS i borbu za 14 titulu - foliraj povredu, serviraj 120 km/h, ne kreći se i samo prebacuj loptu preko mreže jer tako sigurno imaš više šanse da pobediš... Pa pričamo o Nadalu, čovek je izgubio prvi set milijardu puta do sada i na ubedljiviji način, od boljih igrača i u daleeeko manje značajnim mečevima, pa je gotovo uvek uspevao da se vrati. Oni koji misle da je jednom sportisti bitnije da baci senku na jedan izgubljen set od osvajanja GS titule, posebno kad vija rekord, očigledno nikada u životu nisu ni potrčali, a ne nešto osvojili! Ne dozvolite da vas mržnja zaslepljuje. Sve čestitke za Stana, jako mi je drago zbog njega!
(gagi, 26. januar 2014 13:14)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 725
26. siječnja 2014. u 14:11
Dropshot
Dropshot
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.08.2013.
Poruka: 3.274
26. siječnja 2014. u 14:12
Nisam baš vidio tu ozljedu dok nije tražio off court medical(iako vjerujem da su bolovi postojali ali barem to njegov body language nije odavao). Tek kad je izašao na teren nakon toga se vidjelo da se ne može kretati i servirati.
imberlan
imberlan
Željan dokazivanja
Pristupio: 19.11.2011.
Poruka: 500
26. siječnja 2014. u 14:17
Zinedine_Zidane je napisao/la:
imberlan je napisao/la:
madmax17 je napisao/la:
Čudi me da Feđa nikada nije dobio Novaka i Rafu, a mogao je 2008-e kada je dobio Novaka u polufinalu US OPena ali je Murray izbacio Nadala u polufinalu pa je Murray igrao finale sa Federerom, a dobro nije on kriv što Rafa nemre dogurat do finala..

Ili 2007-e na Wimbledonu kada je dobio Nadala u finalu ali Đoković je bio sa druge strane ždrijeba i njega je upravo Nadal izbacio u polufinalu a Federer je u polufinalu igrao sa gulp Gasquetom 
Vidi cijeli citat

 Ma mogao je Fedex sve u ono vrijeme kad je bio br.1 osim dobiti Nadala u Parizu. Da su kojim slučajem on i rafa igrali više mečeva od 04' do 08' na tvrdoj podlozi(ao i us) bio bi dns znatno drukčiji head to head. Od 09' federer više nije konkurentan za mečeve s njim. Dns bi jedino možda imao šansu u Wimbledonu. Smatram da je to i jedini gs koji još može uzeti. Rafa u lipnju puni 28 g, osvojit će sigurno da kraja karjere 1 ili 2 rg ali na ovim tvrdim gs i wimblicu ga više ne vidim kao pobjednika. Đoković će se vratiti, tu su još Murray, Del Potro kao i Wawrinka koji su sposobni zaustaviti ga. Imat će na kraju karijere 15 ili 16 gs a mislim da fedex ima još jednog u nogama prije no što objesi reket o klin.
Vidi cijeli citat


Bio bi puno drugaciji H2H da su Rafa i Roger ista generacija...Koliko mečeva je Roger dobio prije nego je Rafa došao u prave igračke godine?
Konkretno pogledaj što je Rafa ostvario do 21.-22. godine, a što Roger. Ako želiš, da ti još malo pojasnim što mislim, da Roger u 21.-22. godini života nije ostvario ni blizu onoga što je Rafa do te dobi.
S druge strane, cijenim ga strašno, tim više što je osvojio toliko toga u relativno kratkom razdoblju, ali mi i dalje nije jasno kako takav talent nije došao do no1 mjesta i prije, jer realno, teže je bit no1 ispred Rafe, Đoleta i Murraya, nego Roddicka, Ferrero-a i Hewitta...

a za one dušebrižnike o "nesportskom" potezu Rafe..

http://tt.tennis-warehouse.com/archive/index.php/t-335404.html

Kad imaš problema, tražiš time out. Jedino nije isto zoveš li se Roger ili Rafa..

Edit: Stan uvjerljivo, Nadal nedovoljno agresivan u prva dva seta i to je odlučilo. Previše laganih lopti koje je Waw poderao bez problema, jedino u 3. setu je malo stao, što zbog živaca, što zbog činjenice da nitko ne može sve pogodit, kak god dobar bio.

Vidi cijeli citat

Ako cemo tako onda je  ta razlika od 5 godina i jedini bitan faktor. Jer, ok rafa nije bio u najboljim igračkim godinama kada je federer dominirao a nije više ni fedex u najboljim godinama kada je rafa u primeu. Plus uzmi činjenicu da je nadal najbolji clay igrač ikad i da ima savršenu taktiku za federera. Taj head to head će rogeru uvijek biti velika mrlja u njegovoj  vanserijskoj karijeri, No, unatoč tome, za mene je i dalje tehnički najpotkovaniji igrač koji se ikada bavio ovim sportom. I ona njegova dominacija od 04' do 07' je nešto što će teško više itko ponoviti
Dar
Dar
Mali dioničar
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 7.131
26. siječnja 2014. u 14:20
Svaka čast, Vlado!

--------

Meni je ovo jako mučno za gledanje i kao čoveku i kao sportisti!

Nadal očigledno prolazi kroz nenormalne bolove i do svega mu je samo ne do igre, a Wawrinka mu ni malo ne pomaže sa svojim greškama, kojima produžava meč! Nadal očito jedva čeka da se ovaj meč završi, a wawrinka mu sve lopte vradja pred noge, i kako onda da se ne iznervirate i da mu nalupate par direktnih poena kada to možete i sa 20% snaga sa ovakvom igrom Wawrinke!


Ali mi je krajnje nesportski (kad je već opšta diskusija o sportskom i nesportskom ponašanju) to što NEKO ne dozvoljava nadalu da preda ovaj meč, neko ga tera da igra. Pa zaboga da li ste gledali kako se kretao po terenu u drugom i trećem setu, napunili su ga nekim analgeticima toliko da nije imao kontrolu nad sopstvenim pokretima. Nije ni flašice redjao, frizuru i "odeću" nije nameštao pred servis! Nije mogao da potrefi loptu na servisu! O čemu pričamo?!

Nesportski je što neko ko vrv nema veze sa sportom tera Nadala da igra ovakav meč, protvi njegove volje i što je još bitnije protiv njegovog zdravlja, i zdravog razuma!
Zaboga taj Nadal jednog dana treba da trči za decom, treba čovek da ima svoj život i posle 30te i posle završetka karijere!
(vlada, 26. januar 2014 12:14)
Dar
Dar
Mali dioničar
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 7.131
26. siječnja 2014. u 14:23
Krv,krv,krv pa nije ovo rimska arena.Ja stvarno ne razumem toliku kolicinu mrznje,besa I frustracije ljudi prema Nadalu.U OVOJ situaciji iako sam postovaoc Nadalove igre zeleo sam da Wawrinka dobije ovaj mec u pravom muskom cvrstom duelu kakav su uvek imali Nole I Nadal.Wavrinka je jedan od najkvalitetnijih igraca danasnjice I zasluzio je da mu se to vrati.Ali komentari tipa folirant I ostalo za Nadala stvarno nisu ono sto je realno.Vecina nas ne bi drzala ni olovku sa onakvim zuljevima otvorenim ranama na rukama a kamoli reket koji se okrece u ruci pri svakom novom udarcu.Da li stvarno mislite da bi on folirao u mecu za 14 gren slem titulu I ne bi dao svoj maximum.Svasta ljudi da li ste se igrali ikad u zivotu makar mice I da li ste dozvoljavali da se predate bez borbe.Ako je imao bolove normalno da je primio injekciju I popio lekove I posto vremena treba da deluju I da ce pokusati nakon pocetka delovanja lekova da da koliko moze.To u svakom slucaju ne bi trebalo da bude dovoljno da se pobedi Wavrinka pa je izvesno da ce verovatno tako I biti i zasto onda mrznja,frustracija .Da je predao mec bio bi Pi...,sad sto igra je isto to pa kad ste ljudi zadovoljni? Pozdrav za sve one koji zale sto ovaj mec nije bio ono sto je najavljivao u prvom setu I sto nismo uzivali u njemu zbog situacije koja se desila.
(Sax, 26. januar 2014 11:59)
Dar
Dar
Mali dioničar
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 7.131
26. siječnja 2014. u 14:47
Onomad je jedan talijanski novinar optužio Janicu da je odglumila ozljedu!

Ovaj ispod bio je korektan i napisao da je Nadal u drugomu setu servirao 120 km/h.

-

NADAL-WAWRINKA 1-4 — Al servizio Nadal, la smorfia di dolore ora e evidente e sulle palle molto angolate evita di provare il recupero. Arriva anche un doppio fallo con due servizi a meno di 120 km/h. Ecco due palle break, ma ne basta una a Wawrinka.

http://www.gazzetta.it/Tennis/25-01-2014/tennis-australian-open-finale-nadal-wawrinka-12-0-202188959891.shtml
Dar
Dar
Mali dioničar
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 7.131
26. siječnja 2014. u 14:54
Dosta o medicini, malo treba i o jeziku.

Piše se "federerovci", "nadalovci", "đokovićevci", "dinamovci", "zvezdaši".
Zinedine_Zidane
Zinedine_Zidane
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.06.2011.
Poruka: 3.338
26. siječnja 2014. u 14:57
@imberlan

Slažem se, to što je Roger napravio će jako teško netko ponovit, a i kao igrač je uvijek bio užitak za gledat. Takav arsenal udaraca i eleganciju nije nitko imao nit će imat.
Mene samo ponekad zasmetaju te sve usporedbe kao da je umjetnički dojam jedini bitan. Ok Rafa nema takav BH, servis, igra puno više fizički, ali meni je njegov FH nešto perfektno. Zato mi je i DelPo kao igrač super + to što je ipak kao "klinac" pokazao da je odličan igrač kad je osvojio US Open i šteta da je prošao sve one ozljede i operacije.

Žao mi je Rogera jer vjerujem da nije problem u njegovim godinama nego u obiteljskom životu i laganoj zasićenosti. Jednostavno ne grize dovoljno, a nemoguće je odjednom se nabrijat i bit kao nekad, to sve ide kroz rad i treninge. Ove sve teorije zavjere oko Rafe su po meni smijurija, pogotovo što i sam imam zeznuta koljena, što genetski, što zbog preforsiranja u mladoj dobi. Jbg, Rafa je svjetski brend, jedan od najboljih tenisača u povijesti, najbolji igrač na zemlji, para ne fali i nije čudno što mu je sva svjetska medicina na raspolaganju. Činjenica je da je već kao tinejdžer ostvario čuda, od RG-a pa nadalje što dokazuje da je talentiran i kvalitetan igrač pa kad spojiš to i njegov rad u odsustvu nakon ozljede, dobiješ onakvu polusezonu iz 2013.


Off topic
Pa Čilkan je mogao napravit čuda sad na početku sezone samo da je kvalitetno radio pod suspenzijom i nemam uopće dileme da je mogao nazad u top 10.
Ako je bio rame uz rame s Murrayem i DelPom, ne znam zašto ne bi mogao bit s Drogerom, Raonićem i ostalima.