Ostali sportovi

WRC: Martin pobijedio na reliju u Meksiku

Andrej Pezić • nedjelja, 14.03.2004.

Nakon vrlo uzbudljivog relija u Meksiku, punog preokreta i zanimljivih događaja pobijedio je Markko Martin. Martin je ovom pobjedom ostvario svoju treću pobjedu u karijeri. Drugi je bio njegov momčadski kolega Francois Duval, a treći Carlos Sainz...

Treći i posljedni dan relija u Meksiku započeo je sa najdužom stazom na reliju, stazom Ibarrilla - Mesa, koja je duga više od 30 kilometara. Sa vodstvom od samo 15 sekundi nad Carlos Sainzom, Markko Martin nije imao drugog izbora nego perfektno odvoziti sve staze do kraja relija.

Estonijac je pobjedio na jedanaestoj stazi, dvije desetinke sekunde ispred Sainza. Petter Solberg je bio treći, samo 1,5 sekundu iza Martina. Ovo je bio najlošiji Solbergov rezultat od početka relija.

Francois Duval je bio četvrti pokušavajući uhvatiti Sainza u ukupnom poretku. Fordov vozač je izgubio 9,6 sekundi za Sainzom, što bi moglo prisiliti Belgijanca na treću poziciju u ukupnom poretku.

Mikko Hirvonen je trenutno u ukupnom poretku malo manje od 50 sekundi ispred svog momčadskog kolege Solberga. Finac je na jedanaestoj stazi postigao peto vrijeme, ali kako smo imali još četiri staze do kraja relija, bilo je vrlo vjerovatno da će Solberg preuzeti četvrto mjesto u ukupnom poretku.

Na dvanaestoj stazi relija u Meksiku Carlos Sainz je odlučio boriti se za pobjedu. Španjolac je postigao svoju prvu pobjedu na reliju, nakon što je protekle dvije staze završio na drugoj poziciji.

"Nastojim se boriti za vodstvo, a ne samo za drugo mjesto," rekao je Citroënov vozač. Carlos se tom pobjedom približio trenutno vodećem u ukupnom poretku Markko Martinu koji je sad 11,8 sekundi ispred njega.

Martin se također bori svom snagom i talentom da bi zadržao prvo mjesto. Markko je bio drugi na dvanaestoj stazi, 2,8 sekundi iza Španjolca Sainza.

Još jedan put je Petter Solberg bio treći. Norvežanin je i dalje pokušavao i dalje uhvatiti svog momčadskog kolegu Hirvonenea koji je bio na četvrtoj poziciji u ukupnom poretku. Razlika između ova dva vozača se smanjila na 31,7 sekundi.

Marcus Gronholm je ciljnu ravninu prošao četvrtim vremenom dok je peti bio Francois Duval. Belgijanac je zaostajao za Sainzom gotovo deset sekundi i čini se da vozi vrlo oprezno kako bi zadržao mjesto na pobjedničkom postolju.

Na trinaestoj stazi dugoj gotovo 16 km u vodstvu se dogodio preokret. Carlos Sainz se toliko trudio da se prevrnuo. Srećom, bio je u mogućnosti da nastavi daljnje natjecanje.

No nesreća je ipak donijela svoje, Sainz je zbog nesreće izgubio gotovo minutu i 20 sekundi i pao je na treću poziciju u ukupnom poretku. Francois Duval, koji je bio četvrti na trinaestoj stazi, se u ukupnom poretku popeo na drugu poziciju.

To je bilo odlično za momčad Forda jer je samo dvije staze prije kraja imala svoja dva vozača na prvom i drugom mjestu u ukupnom poretku. Ova staza je najkraća staza staza na reliju, a možda i na cijelom prvenstvu.

Petter Solberg je završio sa najboljim vremenom, jednu desetinku sekunde ispred Marcus Gronholma i Markko Martina. Martin je tad imao minutu i 25 sekundi prednosti nad Carlos Sainzom na trećoj poziciji.

Na četrnaestoj stazi relija u Meksiku najbrži je bio Marcus Gronholm, sa više od 14 sekundi prednosti nad drugim Petter Solbergom. Solberg je nakon ove staze došao na četvrto mjesto u ukupnom poretku.

Vodeći u ukupnom poretku Markko Martin je bio treći na ovoj stazi vozeći vrlo oprezno. Estonijac u ukupnom poretku ima prednost nad svojim momčadskim kolegom od gotovo 40 sekundi.

Na petnaestoj stazi, posljednjoj stazi relija u Meksiku Markko Martin je bio treći što je bilo dovoljno za njegovu prvu ovosezonsku pobjedu i njegovu treću pobjedu u karijeri. Njegov momčadski kolega Francois Duval je završio drugi u ukupnom poretku, kojemu je ovo najbolji rezultat u karijeri.

Marcus Gronholm je pobjedio na ovoj stazi. Peugeotov vozač je završio šesti u ukupnom poretku, više od šest minuta prednosti nad sedmim Jussi Valimakijem. Carlos Sainz je dobio svoje zasluženo mjesto na pobjedničkom postolju.

Petter Solberg je bio vrlo brz tijekom cijelog relija. Solberg je završio na četvrtom mjestu u ukupnom poretku, ispred svog momčadskog kolege Hirvonena. Nova Subaru Impreza će opasno konkurirati ostalim automobilima u ostatku sezona.

Rezultat relija u Meksiku:
1. M. MÄRTIN 0.0
2. F. DUVAL +42.5
3. C. SAINZ +1:20.9
4. P. SOLBERG +3:14.7
5. M. HIRVONEN +3:36.2
6. M. GRÖNHOLM +3:58.4
7. J. VÄLIMÄKI +11:16.9
8. G. PANIZZI +11:30.6
9. A. WARMBOLD +14:00.4
10. H. ROVANPERÄ +19:20.3

Ukupan poredak vozača:
1. S. Loeb (F) 20 bodova
2. M. Martin (EE) 20
3. M. Gronholm (FIN) 16
4. F. Duval (B) 14
5. P. Solberg (N) 13
6. C. Sainz (SP) 10
7. J. Tuohino (FIN) 5
8. F. Loix (B) 4
9. M. Hirvonen (FIN) 4
10. G. Panizzi (F) 4
11. H. Solberg (N) 3
12. J. Valimaki (FIN) 2
13. O. Burri (CH) 1
14. D. Carlsson (SW) 1

Ukupan poredak momčadi:
1. FORD 40 bodova
2. CITROEN 30
3. PEUGEOT 21
4. SUBARU 19
5. MITSUBISHI 5

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!