Automoto

Relijaši opet na cesti, Löeb pomeo sve

Ante Kojundžić • petak, 11.08.2006.

Nakon dvomjesečne stanke najbolji svjetski reli vozači okupili su se u gradu Trieru da bi sudjelovali na njemačkom reliju, petom izdanju po redu nakon uvođenja 2002. godine…

U dosadašnja četiri izdanja ovog relija imali smo samo jedno ime na listi pobjednika - Sebastiena Löeba. Trenutno stvari tako izgledaju da se neće ništa promijeniti ni ove godine. Naime Francuz je u ogromnom vodstvu jer se pokazao kao daleko najbrži po asfaltnim cestama koje sijeku vinograde u pokrajini Mosel koja je poznata po vrlo razvijenom vinogradarstvu.

Prvi dan relija odvozilo se osam brzinaca od kojih je Löeb pobijedio na pet dok je preostale tri pobjede odnio njegov kolega Dani Sordo koji je zamijenio Xavija Ponsa u Kronos Citroën momčadi.

Iako se reli održava ljeti to nije spriječilo kišu da poremeti sve planove momčadi i unese dodatne nepoznanice. Vozače je ujutro dočekala mokra podloga zbog sinoćnje obilne kiše, a glavni zadatak je bio izabrati prave gume za prva četiri brzinca dana. Neki su u tom bili manje, a neki više uspješni. Uspješan je svakako bio Löeb koji je od samog početka napravio veliku prednost i pokazao da vozi u posebnoj vozačkoj ligi.

Glavni njegov konkurent u prvenstvu, Finac Marcus Grönholm imao je nesreću da izabere gume za kišne uvjete, za razliku od Löeba koji je izabrao intermediate i koje su se pokazale boljima u jutrošnjim uvjetima. Bivši svjetski prvak mučio se s automobilom vozeći po blatnjavoj podlozi, no podlozi koja se ipak polako sušila kako se bližio kraj jutarnjeg dijela. Kao polakom možemo dočarati i njegovu vožnju i na sljedeća četiri brzinca kad je opet bio žrtvom krivog odabira guma.

Popodne je pala kiša i Grönholm je izabrao tvrđu komponentu guma dok je aktualni svjetski prvak montirao na Xsaru mekšu komponentu. Löeb opet leti njemačkim cestama i gradi, praktički, nedostižnu prednost dok Grönholm tone sve niže. Jedini koji je mogao parirati Löebu je njegov kolega Sordo - Španjolac se na kraju dana nalazi na drugom mjestu poretka s preko 40 sekundi zaostatka.

Treći je na kraju prvog dana s dvije minute zaostatka Finac Toni Gardemeister u četiri godine staroj Citroën Xsari što predstavlja pravi uspjeh jer je iza jednog Grönholma na četvrtom mjestu koji vozi potpuno novog Ford Focusa. Još jedan s novim automobilom je Petter Solberg koji se također muči sa svojom Subaru Imprezom, a nalazi se na petom mjestu.

U subotu ujutro nastavit će se njemački reli, a vozači će odvoziti sljedećih sedam brzinaca.

Poredak na kraju prvog dana:
1. S. Loeb (FRA/Citroën) 1:20:35.0
2. D. Sordo (ŠPA/Citroën) + 42.7
3. T. Gardemeister (FIN/Citroën) + 2:06.0
4. M. Grönholm (FIN/Ford) + 2:11.4
5. P. Solberg (NOR/Subaru) + 2:23.1
6. M. Stohl (AUT/Peugeot) + 2:29.4
7. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 2:48.6
8. A. Aigner (AUT/Škoda) + 2:55.5
9. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 3:10.7
10. S. Sarrazin (FRA/Subaru) + 3:43.6

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrol
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!