Automoto

Fordovo igralište

Hrvoje Bošnjak • subota, 17.02.2007.

Drugi dan norveškog relija izgledao je kao i muški slalom Svjetskog prvenstva danas. Obilan pomor favorita, snijega i leda koliko želite, dva Austrijanca...pardon, Finca koji dominiraju i jedino je nedostajao Johan Kostelić. U biti, ne, nije. Bolje da ga nema...

Fordovi RS WRC specifikacije jednostavno izgledaju nedodirljivo, neuhvatljivo, kad ih čovjek gleda na dnevnom pregledu relija ima osjećaj kao da je netko upisao cheat kodove u PS2 igru Colin McRae gdje automobil lebdi iznad brzinca.

Mikko Hirvonen, Marcus Grönholm i Henning Solberg tri su Fordova vozača među prvih pet. S tim da postoji solidna mogućnost da Henning prestigne mlađeg brata Pettera, koji je ni kriv ni dužan na trećem mjestu, i na taj način omogući potpun Fordov podij sutra.

Vezane vijesti

A sada na priču dana. Čovjek stroj, francuski monstrum, vjerojatno najprecizniji vozač u povijesti WRC-a i, naravno, trostruki uzastopni svjetski prvak Sebastien Löeb danas je učinio pogrešaka koliko ih nije napravio sve zajedno u proteklih pet godina. Na jednom od najkraćih brzinaca, ogromnom 5-kilometarskom gledateljskom brzinčiću izletio je u snježnu bankinu te izgubio gotovo osam minuta za Fordovim posadama ispred njega.

Sljedeći brzinac se dvaput ničim izazvan zaustavio usred brzinca i izgubio novih deset minuta. Nije nužno da vam pričamo koliko se oduševljenja prolijeva većinom svjetskih stranica posvećenih reliju i to, zamislite, zato što i Löeb zna izletjeti ili nemati sreće.

Međutim, poznavajući Guya Frequelina, šefa momčadi Citroëna, on će ovakve događaje znati izgladiti i napraviti još mnoštvo problema Fordovoj dominaciji ove godine, i to s potpuno novim i još do kraja nepodešenim automobilom, kao što je C4 WRC.

A to je ono što svjetskom prvenstvu i treba, borba do zadnjeg brzinca, pa makar i između dva vozača, a gledajući Mikka Hirvonena, uskoro i između minimum tri. Dobro, možda i Petter Solberg s novom Imprezom napokon nešto napravi. Ja znam da bih ga kao team manager svakako tražio da nešto učini obzirom na količinu novca koji zarađuje u Subaruu.

Nažalost, danas su redom otpadali i Chris Atkinson, Toni Gardemeister (vozač koji bi jako dobro došao Citroënu - op.a.) i mladi Matthew Wilson. Dobro, ovaj potonji je nešto slično kao i gorespomenuti Johan K., pa i nije tolika žalost.

Dakle, sutra. Zadnji dan snijega i leda za ovu godinu, barem za WRC. Borba dva brata za zadnje mjesto za podiju i nada da će Ford pustiti Mikka Hirvonena da fair and square pobijedi svog starijeg kolegu Marcusa G.

Poredak na kraju drugog dana:
1. M. Hirvonen (FIN/Ford) 2:33:45.2
2. M. Grönholm (FIN/Ford) + 19.3
3. P. Solberg (NOR/Subaru) + 3:48.3
4. H. Solberg (NOR/Ford) + 3:58.2
5. J. Latvala (FIN/Ford) + 5:16.9
6. M. Stöhl (AUT/Citroën) + 6:11.1
7. G. Galli (ITA/Citroën) + 6:21.7
8. X. Pons (ŠPA/Mitsubishi) + 8:01.8
9. D. Carlsson (ŠVE/Citroën) + 8:23.3
10. J. Kopecky (ČEŠ/Škoda) + 9:43.1

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoSkrolWRC
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!