Automoto

Tri dana i još jedan đir uz rivu

Hrvoje Bošnjak • subota, 20.01.2007.

Nakon tri dana i teških tristotinjak kilometara jurnjave francuskim brdima, prijevojima i ravnicama, nekad i prosječnom brzinom od 120 kilometara na sat, prvi reli ove sezone došao je svom kraju...

Doduše, ostalo je još dva i pol kilometra vožnje uz jahte i hotele monegaške luke, ali i samo 0.8 sekundi razlike između Fordovog Hirvonena i Subaruovog Atkinsona, a sve to za četvrto mjesto i pet bodova u vozačkoj i timskoj konkurenciji.

Kada su Citroëni i njihovi vozači u formi, onda obično treći dan svakog relija izgleda dosadno i dugotrajno, barem nama koji nismo tamo, i ne gledamo koliko brzo ustvari izgleda kada vodeći svjetski vozači svih podloga čuvaju svoje motore da bi isti izdržali sljedeći upareni reli.

Ipak, ljubiteljima minijatura gore navedeni Mikko i Atko cijeli dan su pružali razlog za razlogom da pobožno prate live split-ove na nekoj od dostupnoj live ticker stranica.

Naime, dva mladića i dvije nadolazeće zvijezde WRC-a uzastopce su se smjenjivali u osvajanju današnjih brzinaca, kao i na četvrtom mjestu poretka, da bi na kraju korak do više stepenice ostao Mikko Hirvonen, koji vjerojatno večeras na PlayStationu vježba neku od verzija monegaške F1 staze, obzirom da će njezin kraći dio sutra morati odvesti brže od mladog Australca.

Postoji jedna stara izreka koja kaže: ''Na superspecijalki se ne osvaja reli, ali ga se itekako može izgubiti'', stoga nitko neće biti previše opušten i nemaran sutra. Vodeći trojac gotovo je nedodirljiv, četvrto i peto mjesto su na vagi, a vjerovali ili ne, bivši svjetski prvak Petter Solberg uspio je doći do šestog mjesta bez mehaničkih kvarova, lupanja u zidove, automobile iz suprotnog smjera i čak bez puno primjedbi na gume. Petter, čuda očekujemo od tebe u rodnoj Norveškoj i dalekoj, hladnoj i prijateljskoj Švedskoj.

Jedini veći problem dana, rekli bismo, čak i peh, imao je mladi Finac Stobart M Forda, Jari Matti Latvala, koji je bio legitimni kontender za jedan vozački bod, sve do posljednjeg brzinca dana, kada se ''poskliznuo'' na šljunak i solidno unakazio svoj Ford, te izgubio sve šanse za bodove.

Odličan posao odradili su veteran Toni Gardemeister u dvije godine starom Mitsubishiju Lancer WRC sa sedmim mjestom, te sjajni Čeh Jan Kopecky u Škodi Fabia WRC na osmom mjestu poretka. Nadajmo se da će povratkom Suzukija i Mitsubishija u kompetitivni svijet WRC-a u punom pogonu sljedeće godine naći mjesta i za njega, obzirom da iz godine u godinu dokazuje koliko je dobar vozač u inferiornijoj mašineriji.

Poredak nakon trećeg dana relija:
1. S. Löeb (FRA/Citroën) 3:08:36.2
2. D. Sordo (ŠPA/Citroën) + 31.1
3. M. Grönholm (FIN/Ford) + 1:23.6
4. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 2:28.6
5. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 2:29.4
6. P. Solberg (NOR/Subaru) + 3:06.0
7. T. Gardemeister (FIN/Mitsubishi) + 3:38.3
8. J. Kopecky (ČEŠ/Škoda) + 4:36.4
9. J. Cuoq (FRA/Peugeot) + 5:55.2
10. M. Stöhl (AUT/Citroën) + 6:35.7
...

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoSkrolWRC
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!