Ostali sportovi

Sportklub kao sinonim za sportski program

Bruno Blumenschein • četvrtak, 24.05.2007.

Kada se spominju sportski prijenosi u hrvatskoj okolini tada se od početka 2006. godine mora spomenuti i Sportklub. Kao jedini regionalni kanal, koji cijeli svoj program bazira na sportu, Sportklub je došao u BiH, Mađarsku, Poljsku, Rumunjsku, Sloveniju i Srbiju, a o samom programu i mogućem dolasku u Hrvatsku razgovarali smo s Nemanjom Simeunovićem, direktorom Iko Medije i prvim čovjekom Sportkluba u regiji...

Veliki interes za sportske prijenose na području bivše Jugoslavije, uz dodatak Mađarske, Rumunjske i Poljske, prepoznat je u projektu Sportkluba, regionalnog programa, koji cijelu programsku shemu bazira na sportu. Koji je princip rada i koliko je uspjeha Sportklub polučio u nešto više od godinu dana emitiranja upitali smo Nemanju Simeunovića, direktora Iko Medije.

"Osim emitiranja u BiH, Mađarskoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Sloveniji i Srbiji očekujemo i početak emitiranja u Crnoj Gori, u kojoj je u tijeku postavljanje kablova. Princip Sportkluba je takav da u svakoj državi lokalizira se program na vlastiti jezik, a naša glavna prednost je u tome što čelni ljudi u svakoj od država rade specifični program upravo za to tržište. Ipak nije jednaka gledanost natjecanja u kanuu u Mađarskoj i Srbiji ili BiH.".

Postoji li mogućnost dolaska Sportkluba i na hrvatsko tržište?

"Naša zainteresiranost postoji, ali nije u tome problem. Dolazak na hrvatsko tržište je zastalo u nekim dijelovima koji nemaju skroz veze s televizijom, a zasigurno da bi tržište postojalo.".

Kakva je situacija sa sportskim prijenosima u Srbiji? U prošlosti se dosta toga radilo na nešto manje legalan način.

"Moram reći kako se posljednjih godina priča potpuno promijenila. Najviše je tome doprinijela konkurencija jer u Srbiji postoji puno veći broj TV postaja koje se bore za brojne prijenose. Tako na jednom programu možete gledati prijenos španjolskog nogometnog prvenstva, na drugom prijenos Formule 1, a na trećem NBA ligu. Svi žele zaštiti svoja teško stečena ili ekskluzivna prava, vrši se monitoring, tako da više nema situacija kao prije.".

Pokazatelj od otprilike jednog milijuna domaćinstava u Srbiji i BiH, koja gledaju Sportklub, dovoljno govori o zainteresiranosti. Kakav je pogled na hrvatski televizijski program?

"Iako u Hrvatskoj postoje negodovanja oko programa, pogotovo HTV-a, u Srbiji postoji mišljenje kako bi se naša nacionalna televizija trebala ugledati na hrvatsku javnu televiziju i da je program dobar. Naravno, konkurencija puno znači i ta borba više TV postaja donosi i veći broj sportskih prijenosa, a veliki faktor je i činjenica kako u Srbiji nema jednog glavnog igrača, kao što je HTV u Hrvatskoj.", kaže Simeunović dodajući kako o interesu dovoljno govori velik broj poziva gledatelja iz Hercegovine kada su u nemogućnosti pratiti Sportklub, koji ima prijenosa Ivana Ljubičića.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!