Automoto

Sebastien Löeb – četvrti put

Ante Kojundžić • nedjelja, 02.12.2007.

Trećim osvojenim mjestom na velškom reliju Francuz Sebastien Löeb osigurao je četvrti naslov svjetskog prvaka kojim je došao u društvo Juhe Kankkunena i Tommija Makinena – majstora koji su također osvojili četiri krune.

Löeb je uoči posljednjeg relija sezone imao jasan zadatak – mora završiti unutar prvih pet da osigura naslov, inače bi pobjedom titulu odnio Marcus Grönholm, bivši dvostruki svjetski prvak kojemu je ovo bio posljednji reli i 150. nastup u natjecanju.

Peto mjesto ne bi trebalo biti problem Citroënovu vozaču stoga je Seb krenuo bez prevelikog riskiranja, a isto je morao napraviti i Grönholm kojeg su upravo odustajanja na posljednja dva relija koštala naslova.

No, zato Mikko Hirvonen nije imao o čemu brinuti već je stisnuo papučicu gasa i počeo nizati pobjede na brzincima prvog dana kojih je bilo šest, a pet ih je pripalo mladom finskom majstoru. Fordova uzdanica lako je povela u poretku relija ostavljajući iza sebe Grönholma na drugom i Löeba na trećem mjestu.

Drugi dan zagorčavao je život posadama svojim promjenjivim vremenskim uvjetima. Kandidati za naslov i dalje su vozili mirno, dok se izvrsnom formom predstavio još jedan nasljednik Grönholma – Jari Matti Latvala redajući pobjede na brzincima i pokazujući da Finska ne mora strahovati zbog odlaska Magic Marcusa.

Ali problem Latvale je bio u tom što je na kraju prvog dana odustao zbog problema s brisačima koji su uzrokovali lošu vidljivost. U reli se vratio zahvaljujući SupeRally pravilu, ali uz desetominutnu kaznu koja mu je onemogućila borbu za podij.

Neopterećen, mladi je Finac dominirao i treći dan da bi na kraju samo zbog kazne jedva ušao među prvih deset vozača poretka. S druge strane, njegov sunarodnjak Mikko Hirvonen dograbio je treću pobjedu sezone na posljednjem ovogodišnjem reliju i poručio Fordu da će dogodine dostojno zamijeniti Grönholma.

A netom spomenuti završio je svoju relijašku karijeru drugim mjestom s gorkim okusom jer je titula bila jako blizu. Bosse je vodio u ukupnom poretku prvenstva i kontrolirao situaciju sve do posljednja dva relija u Japanu i Irskoj gdje je odustao i dopustio Löebu da preuzme vodstvo poretka.

S druge strane Francuz je bio strpljiv i čekao svoju priliku iako je i on zabilježio odustajanje u Japanu bez kojeg bi možda i ranije osigurao naslov. Löeb je pokazao da je definitivno najbrži relijaš na svijetu i zasluženo odnosi svoj četvrti naslov u novom Citroënu C4.

Čestitke Sebu, a pozdrav i hvala Bosseu.

Rezultati relija:
1. M. Hirvonen (FIN/Ford) 3:22:50.9
2. M. Grönholm (FIN/Ford) + 15.2
3. S. Löeb (FRA/Citroën) + 1:33.0
4. P. Solberg (NOR/Subaru) + 2:57.3
5. D. Sordo (ŠPA/Citroën) + 3:14.3
6. M. Wilson (VBR/Ford) + 7:32.9
7. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 8:29.5
8. M. Stohl (AUT/Citroën) + 8:54.6
9. X. Pons (ŠPA/Subaru) + 9:48.8
10. J. Latvala (FIN/Ford) + 10:42.4

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrolWRC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!