Automoto

Hat-trick za povijest

Goran Markuš • ponedjeljak, 28.07.2008.
Hat-trick za povijest

Nesreće i kvarovi su upropastili prvu utrku za Chevroletove vozače što je vješto iskoristio Joerg Muller stigavši do svoje prve pobjede. Međutim, u drugoj utrci upravo su Lacettiji dominirali što dokazuje i treća uzastopna pobjeda Alaina na Brands Hatchu čime se Menu upisao u povijest kao prvi vozač u WTCC-u sa tri uzastopne pobjede na istoj stazi…

Već na samom startu prve utrke Alain Menu i Augusto Farfus ulaze u izravnu borbu za vodstvo: "Nakon dobrog starta Farfus mi je pokušao zatvoriti vrata kada je već bilo kasno što je rezultiralo njegovim izlijetanjem i mojim gubitkom nekoliko pozicija."

Unatoč tome Menu nije odustao i četvrto mjesto je uspio sačuvati do zadnjih krugova kada je zbog štednje guma pao na osmu poziciju što mu je donijelo start sa polea u drugoj utrci na Brands Hatchu. "Iako je Porteiro u nekoliko navrata bio brži i "ukrao" mi vodstvo nakon izlaska safety cara uspio sam ga, na ulasku u Paddock Hill prestići. Od tog trenutka usredotočio sam se samo na kontroliranje utrke do samog završetka."

Drugi Chevroletov vozač, Rob Huff je profitirao dodirom Menua i Farfusa. Vodstvo do kojeg je došao odlično je koristio da bi dva kruga prije završetka, zbog pucanja gume, sve otišlo u zaborav: "Nakon sudara Menua i Farfusa vrata su mi bila otvorena kao i 2004. godine kada sam prvi puta stigao do pobjede. Nažalost, četiri kruga prije kraja osjetio sam vibracije da bi dva kruga kasnije pukla prednja lijeva guma čime je prva utrka za mene bila izgubljena."

"U drugoj utrci, startavši sa 21 mjesta nije mi preostalo ništa drugo nego zajedno sa Nicolom pokušati prestići što je više automobila moguće kako bih osvojio pokoji bod za prvenstvo", izjavio je Huff dodavši: "Sa 10 kg manje dobit ću priliku za osvetu već u Oscherslebenu što ću svim silama pokušati i iskoristiti."

Trećeg Chevroletovog vozača, Nicolu Larinija zadesila je slična sudbina. "Iako je moja utrka zamalo završila u zavoju broj jedan gdje sam upao u incident Alaina i Farfusa nastavak je bio zadovoljavajući. Sedmo mjesto omogućilo bi mi start iz prvog reda, no problemi sa prednjom lijevom gumom prisilili su me na odlazak u boks što je rezultiralo katastrofalnim 23. mjestom. Samim time nekog izbora u drugoj utrci nije bilo već se sve svelo na prolazak što je više automobila moguće da bi se osvojilo nekoliko bodova za nastavak tekućeg prvenstva", zaključio je Larini.

Brands Hatch, prva utrka:
1. J. Muller (BMW 320si) – 22:20.925 minuta (14 krugova)
2. Y. Muller (SEAT Leon TDI) – +6.595 sec
3. A. Priaulx (BMW 320si) – +6.785 sec
4. A. Zanardi (BMW 320si) – +7.772 sec
5. T. Coronel (SEAT Leon TDI) – +11.496 sec

Brands Hatch, druga utrka:
1. Alain Menu (Chevrolet Lacetti) – 30:05.069 minuta (16 krugova)
2. F. Porteiro (BMW 320si) – +1.055 sec
3. A. Zanardi (BMW 320si) – +1.379 sec
4. J. Muller (BMW 320si) – +2.172 sec
5. G. Tarquini (SEAT Leon TDI) – +8.087 sec

Ukupan poredak, vozači:
1. Y. Muller (SEAT) – 65 bodova
2. G. Tarquini (SEAT) – 64 boda
3. A. Priaulx (BMW) – 49 bodova
4. R. Rydell (SEAT) – 48 bodova
5. J. Muller (BMW) – 43 boda

Ukupan poredak, momčadi:
1. SEAT – 194 boda
2. BMW – 165 bodova
3. Chevrolet – 134 boda
4. Honda – 24 boda

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoOstaloWTCC

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!