Automoto

Čovjek na optuženičkoj klupi

Borna Rupnik • utorak, 04.11.2008.
Čovjek na optuženičkoj klupi
Foto: EPA

Timo Glock vjerojatno nije niti sanjao koliko će ga se puta spomenuti nakon završnog obračuna u Brazilu. Lako je moguće da mu niti pobjeda ne bi donijela ovoliko slave. No, iako su ga mnogi po završetku utrke okarakterizirali "prodanom dušom", Nijemac je ostao čvrsto na zemlji...

Teoretičari zavjere našli su novu metu. Timo Glock u svojoj je Toyoti bio posljednja prepreka Lewisu Hamiltonu na putu prema prvom naslovu svjetskog prvaka. Preskočio ju je lakoćom, a glavnu su ulogu odigrale gume na njegovom bolidu. Glock je, naime, zadnjih par krugova po kiši vozio na gumama za suho.

"U posljednjim krugovima uočili smo priliku da napredujemo nekoliko mjesta. Šest krugova prije kraja počela je lagana kiša, a svi smo bili na gumama za suho. Odlučili smo iskoristiti činjenicu što će svi ići u bokseve po gume za kišu i ostati na stazi. Gume za kišu drugima se prednost donijele tek u posljednjih par krugova", započinje Glock objašnjavati što se ustvari događalo.

Ključan je naposljetku bio upravo zadnji krug. "Tada je kiša počela vrlo jako padati. Postalo je nemoguće upravljati bolidom, jedva sam ga održavao na stazi. Cijela je staza bila skliska, a gume uopće nisu držale", nastavlja 26-godišnji vozač Toyote.

Na pitanje je li imalo popustio pri samom kraju, nudi vrlo izravan i jednostavan odgovor: "Apsolutno ne! Naprotiv, to je bio jedan od najtežih krugova u mojoj karijeri. Na gumama za suho u takvim je uvjetima praktički nemoguće uopće održati bolid na stazi. Dao sam sve od sebe, pa čak sam bio brži i od Trullija, koji je također vozio na gumama za suho".

Ostanak na gumama za suho također je bila dobra i promišljena odluka, smatra Glock: "Nema sumnje da je tako. Prije kiše bio sam sedmi i da nije počelo padati na tom bih mjestu i ostao. Ovako smo završili šesti, a to pokazuje da je strategija bila ispravna". No, trenutak o kojem se najviše raspravljalo bio je onaj u kojem ga je zaobišao Britanac za volanom McLarena.

"Iskreno, nisam niti znao da je Lewis iza mene. Vozio sam za sebe i Toyotu. Javili su mi da me Vettel sustiže, ali morao sam se usredotočiti na održavanje bolida na stazi. Čak nisam niti uočio da me Hamilton prestigao, to sam saznao tek poslije utrke. U zadnjem me krugu zaobišlo nekoliko bolida i bilo je vrlo teško pratiti što se točno zbiva", daje Glock točan uvid u zbivanja na stazi.

Za kraj se konačno posvetio sebi i svojim ovosezonskim rezultatima: "Bila je ovo vrlo dobra godina. Postavio sam si cilj od 20 bodova, a završio sam s 25. U Budimpešti sam čak bio i na pobjedničkom postolju. Osim toga, prvih par utrka sam se još privikavao na novi bolid i novu momčad. No, ovo je bio tek moj prvi korak, a sljedeće godinu letvicu postavljam još više".

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!