Automoto

Nakon gradske povratak na trkaću stazu

Goran Markuš • utorak, 26.05.2009.
Nakon gradske povratak na trkaću stazu

Iza nas su četiri gradske utrke vožene u Marakešu i Pau-u na kojima su sve pobjede odnijeli vozači Chevroleta. Međutim,nakon Francuske i Maroka WTCC se sada seli u Valenciji na pravu trkaću stazu gdje će biti vrlo zanimljivo vidjeti može li Cruze nastaviti gdje je stao. Kao i većina vozača nezavisnih momčadi i naš će Marin Čolak u utrku krenuti nešto lakši od vozača konstruktorskih automobila i bude li malo sreće potpuno opravdano se možemo nadati njegovom novom, možda i najvećem ovosezonskom uspjehu...

Led u Europi je probijen i vrijeme je i za drugi europski vikend koji će biti održan na stazi u Valenciji. Za razliku od Marakeša i Paua gdje smo mogli uživati u gradski utrkama, staza u Valenciji vraća WTCC prvenstvo na trkaću podlogu jedne tradicionalne utrke koja se održava već šestu uzastopnu godinu.

Prva momčad posljednje četiri utrke, Chevrolet, ujedno je i prošlosezonski dvostruki pobjednik na stazi u Valenciji, no sa ovosezonskim najavama ipak treba biti izuzetno oprezan. Naime, dok su prošle godine u Španjolsku stigli sa pomno pripremljenim Lacettijem novi Cruze još uvijek se nije uspio pokazati u najboljem svijetlu kad je riječ o utrkama van grada.

"Nadamo se što je moguće boljim rezultatima iako smo svi svjesni da ćemo sa mladim Cruzeom itekako teško ponoviti prošlosezonski uspjeh Lacettija. Iako su pobjede uvijek naš cilj činjenica je da ćemo morati biti vrlo oprezni i pokušati se domoći što je moguće više bodova kako bi zadržali priključak sa BMW-om i SEAT-ima", zaključio je Rob Huff.

Sa odličnim Huffom slaže se i Nicola Larini, vozač koji je ne tako davno stigao do svoje prve WTCC pobjede: "Iako kao momčad možemo biti prezadovoljni utrkom u Pau-u ja sam osobno, očekivano, vrlo nezadovoljan stoga jedva čekam start u Valenciji. Iako smo ne tako davno ovdje testirali Cruze uzevši u obzir kompenzacijske težine, promjenu staze te brojne dorade na samom automobilu bit će uistinu teško iskoristiti dobivene podatke."

Usprkos činjenici da još uvijek nisu stigli do niti jedne pobjede prilikom izračuna kompenzacijskih težina BMW je zadesila najveća "kazna" i u utrku će krenuti sa dodatnih 40kg. Puno lakši neće biti ni Chevroleti koji startaju sa deset kilograma manje dok će SEAT-ovi vozači u utrku krenuti sa "utegom" od 20kg.

Zanardijev BMW (serijski mjenjač), Lada 110 te SEAT Leon TFSI (Marin Čolak) u utrku kreću sa 20kg manje nego je propisano tj. punih 40kg manje od primjerice SEAT-a što bi moglo rezultirati novim probijanjima i borbama vozača nezavisnih momčadi.

Kao jedan od vozača sa 20kg manje od nominalne težine i naš će Marin Čolak u utrku krenuti sa velikim očekivanjima tim više što tijekom prvog vikenda u Europi nije sve išlo kako se planiralo. Problemi as kočnicama su iza njega, tijekom pauze intenzivno je rađeno na konzistentnosti bolida i ukoliko auto posluži uz malo sreće mogli bismo konačno i Marina vidjeti unutar deset najbržih.

Raspored, 30.05.2009., subota:
08:45h - 09:15h - 1. trening
11:45h - 12:15h - 2. trening
15:15h - 15:50h - kvalifikacije

Raspored, 31.05.2009., nedjelja:
09:30h - 09:45h - zagrijavanje
12:50h - 13:15h - 1. utrka
15:05h - 15:30h - 2. utrka

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoWTCC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!