Automoto

Usvojene reforme SP-a u rallyju

Antonija Pavlić • četvrtak, 24.09.2009.
Usvojene reforme SP-a u rallyju

Vijeće za autosportove konačno je ozakonilo reforme Svjetskoga prvenstva u rallyju, među kojima se najviše ističe uvođenje 1,6-litarskih turbobenzinskih motora, te mogućnost organizatora da natjecanje produži i na četiri dana...

Međunarodna automobilistička federacija i službeno je prihvatila prijedloge i mjere izmjena Svjetskog prvenstva u rallyju, koje je na zasjedanju potkraj šestog mjeseca donijelo Vijeće za autosportove.

Kao najveća novost od 2011. bit će uvođenje novog motora (identičnog onome koji se koristi u WTCC-u) - 1,6-litarskog turbobenzinca - koji će biti obvezatan u svim novohomologiranim S2000 automobilima.

Osim toga, konstruktori će imati nešto veću slobodu u ugradnji i nadogradnji aerodinamičkih komponenti, a organizatori utrka moći će birati period trajanja programa - od dva do četiri dana (zadnji dan mora biti vikend).

Nakon nekoliko godina izbivanja vratit će se i miješane podloge (čak i u brzinskim ispitima), a posade koje u bilo kojoj utrci i zbog bilo kojeg razloga odustanu, već će od sljedeće sezone moći voziti odmah na sljedećem natjecanju.

Svjetlo dana ugledat će pak pravilo koje promovira zasebno bodovanje na svakoj utrci, te ukupan poredak na kraju rallyja.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoWRC
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!