Komentari na tekst: Ako je nogomet sport u kojem uvijek pobjeđuju Nijemci, rukomet je sport...

sportoz
sportoz
Potencijal za velika djela
Pristupio: 26.06.2013.
Poruka: 1.385
28. siječnja 2014. u 10:32
Evangelista je napisao/la:

Jedan piše komentare u sportskima (Balić), drugi na klupi gleda u prazno (Vuković) a tko je treći u Makedoniji? Sad me muči što se ne mogu sjetit.


Zanimljivo je kako osim Sportneta nitko od medija nikad nije postavio pitanje koji klinac taj antitalent radi u reprezentaciji, barem ne glasno i jasno.

Vidi cijeli citat

Igor Karačić, Vardar. Jedan od boljih srednjaka u LP...
Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
28. siječnja 2014. u 11:16
Ne slažem se s prvim dijelom, ispada da je Goluža učinio dobar potez jer je kukao. Kukanje je jedino za gubitnike jer suci sigurno nisu krivi što se neki naši igrači uplaše prilike, jer ne znaju uskoristiti igrača više, a Goluža radi krivu taktiku. Može se žalit da se navlači za domačina, iako je to realno na gotovo svakom prvenstvu, ali od toga radit organskog krivca i sve ostalo metnuti pod tepih, nema smisla...Stoga je Golužino kukanje "iz srca" za svaku osudu.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2012.
Poruka: 453
28. siječnja 2014. u 11:37
Dečki moji...a što vama nije jasno?

Hrvatska je imala 2 gola prednosti,igrača više 2 minute gdje nisu ništa zabili,fulani sedmerac i 2 čista zicera u završnici utakmice . Nitko nas nije od sudaca oštetio za te činjenice. Igrači trebaju biti mentalno i pshički dobro pripremljeni i pod utjecajem (trenera/kapetana) da se ovakve stvari ne događaju. A to se Hrrvatskoj od kada je Goluža trener konstantno događa da u finalima/polufinalima gubimo utakmice na ovakav način. Nisu nas sudci ništa oštetili nego nas je izbornik/trener oštetio jer nezna psihički pripremiti igrače niti zna pozvati 2 dobra golmana a kamoli ih rotirati. Zbog toga smo mi izgubili od Danaca a ne od sudaca...tko got tvrdi drukčije nemože prihvatiti realno stanje stvari ili je jednostavno glup ko top pa im ja nemogu pomoći.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.01.2014.
Poruka: 68
28. siječnja 2014. u 11:44
Tako i treba,oštro i na prvu,dosta smo trpili lopovluke "uglađenih" zapadnjaka i sjevernjaka.
Goluža je to čak i preblago odradio,moglo je to puno žustrije i još ubacit pokoji argument a ovako je ispalo da neopravdano kuka. Da sam na njegovom mjestu sasuo bi im puno žešću paljbu,i Dancima i sucima i kompletnom EHF-u,pa nek vide da nismo mutavi i da nećemo trpiti njihova sranja.Balić je lijepo rekao još u Srbiji - "nova godina ali opet sve isto...gadi mi se rukomet...".Kad takvo nešto kaže najbolji svih vremena onda znate da se zaista konstantno događa nepravda.Davno prije se trebalo reagirati pa nas možda sada nebi krali kako se njima hoće.

A jadni su ovi što tvrde da ih je sramota Golužinog istupa,ma mene je bilo sramota sve ove godine što nas konstantno kradu a nitko ne reagira nego samo šutimo kao pičke.Ovaj put sam baš bio ponosan...jesu nas prevarili ali im je to kasnije rečeno u brk...pa nek si misle ubuduće...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2014.
Poruka: 4
28. siječnja 2014. u 11:48
Također se ne slažem sa prvim djelom teksta, jer njegova kuknjava je na perfidan način pokušana biti "oprana" isprikom. Pa ako je već imao potrebu da ispadne takav seljačina, onda nije bilo potrebe za isprikom. Nadalje, izgleda da samo Hrvatska ne može biti prvak u svojoj državi bez obzira na pristranost i suce, jer tu je uvijek ta moćna Francuska i pobjediti će domaćina bilo koje zemlje gdje god i kad god. Ne razumijem ovaj elaborat, odnosno poajšnjenje o Hrvatskoj rukometnoj reprezentaciji,. Možda ste upravo Vi novinari te osobe koje već jednom trebaju napisati da je GG dvojac zlo hrvatskog rukometa u svakom smislu. Mi smo svjesni da imamo iznimno talentiranu generaciju, ali koja i dalje nema načina da otvoreno istupi protiv navedenog dvojca. Naime, kada bi isti samo stali u obranu svojih kolega( Balića-najboljeg ikad i može se o njemu pisati i ovo i ono, on je ikona ovog SPORTA , Lackovića-najboljeg vanjskog kojeg smo imali, Sulića-uz Balića duo snova ...itd..itd..) i dogovorili da neće izaći na teren, na taj način bi možda uvjetovali debelu mecenu, ili možda ne bi ?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.01.2014.
Poruka: 68
28. siječnja 2014. u 12:08
Barcelonista je napisao/la:
Dečki moji...a što vama nije jasno?

Hrvatska je imala 2 gola prednosti,igrača više 2 minute gdje nisu ništa zabili,fulani sedmerac i 2 čista zicera u završnici utakmice . Nitko nas nije od sudaca oštetio za te činjenice. Igrači trebaju biti mentalno i pshički dobro pripremljeni i pod utjecajem (trenera/kapetana) da se ovakve stvari ne događaju. A to se Hrrvatskoj od kada je Goluža trener konstantno događa da u finalima/polufinalima gubimo utakmice na ovakav način. Nisu nas sudci ništa oštetili nego nas je izbornik/trener oštetio jer nezna psihički pripremiti igrače niti zna pozvati 2 dobra golmana a kamoli ih rotirati. Zbog toga smo mi izgubili od Danaca a ne od sudaca...tko got tvrdi drukčije nemože prihvatiti realno stanje stvari ili je jednostavno glup ko top pa im ja nemogu pomoći.
Vidi cijeli citat






Apsolutno smo imali priliku početkom 2. poluvremena i nismo je iskoristili...ali ja sam uvjeren da taj uvod u 2. poluv. nebi bio ni najmanje bitan da nas suci u 1. nisu masakrirali sa izmišljenim i nepotrebnim isključenjima i smiješnim sedmercima.
1. poluv. smo odigrali maestralno,Danci su bili nemočni i kad god smo se trebali odvojiti na 3+ razlike suci bi nam ničim izazvani isključili igrača i tako Dance vratili u igru.Samim time je čudo što smo uopće imali i ta 2 gola prednosti na poluvremenu.Znači da je suđenje bilo korektno mi bi na odmor otišli sa nekih 5 - 6 razlike a Danci bi se raspali,nije isto pucat na gol kad imaš minus 1 ili kad si na minus 5,6 i znaš da ti svaki promašaj znači još dublji ponor.
Uvjeren sam da bi Dance razmontirali isto kao što su ih Francuzi samo da je kriterij suđenja bio normalan i da smo na odmor odnjeli zasluženih 5 - 6 razlike jer smo toliko i bili bolji.U ovom slučaju nitko nebi ni spomenio 3 promašaja Čupića jer nebi bili ni bitni.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.05.2012.
Poruka: 459
28. siječnja 2014. u 12:24
cudnovati kljunas je napisao/la:
može li netko objasniti zašto bi danci imali domaćinsko suđenje u polufinalu, a ne i u finalu? ili je to zato jer nas svi mrze?
Vidi cijeli citat


Zadatak sudaca je da domaćina dovede u finale, a onda što mu Bog dade, jer igra se pred punom dvoranom,
nacija je u transu, pozitivna atmosfera, itd.
Što misliš kada će srbija opet igrati finale? Kako netko reče, ne bi me čudilo da Quatar dogodine uđe bar u polufinale, a koliko novaca imaju, i u finale.
FrankMcgrath
FrankMcgrath
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 08.05.2012.
Poruka: 62
28. siječnja 2014. u 13:03
"Ili prilično tužno. Kako hoćete."....
Jesam li veći kockar ja koji sam prokockao novac ili oni koji su prokockali Svetinju, osmijeh djece i radost navijača?
- Josip Kuže
R.I.P.
Lebowski
Lebowski
Željan dokazivanja
Pristupio: 08.09.2010.
Poruka: 503
28. siječnja 2014. u 13:06
Opet kuknjava na sudije. Opet priča o domaćinu.... :( Ne vidim da je Franuzima išta smetalo da pojedu domaćina za doručak u finalu. Utakmica za 3. jesto se nije igrala sa domaćinom....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2014.
Poruka: 1
28. siječnja 2014. u 13:20
Dugo nisam pročitao tako smislen i razložno točan, sa zadržavanjem primjerne profesionalne distance pisan komentar. U komentaru je samo na razini umjetničkog obrta (novinarstva) pristojnim rječnikom doslovce sublimirano sve što ljudi (navijači) u očaju izriču koristeći psovke. To ne znači da nisu u pravu, a evo - sad je i njihovo (većinsko) mišljenje jasno artikulirano u medijskom tekstu pristojnog vokabulara. Preporuka: čitati dvaput, oslobođeni strasti, očaja, navijačke zlovolje... Bernard Jurišić, čestitam i supotpisujem!
  • Najnovije
  • Najčitanije