Komentari na tekst: Cibona zaslužuje više

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.01.2010.
Poruka: 3
08. siječnja 2010. u 16:51
Izgleda da ću se morati osvrnuti na još jedan dio teksta

Sve od nabrojanog Cibona prije svega zaslužuje zbog svoje povijesti, tradicije i imena. Dvostruki europski prvak, momčad koja protiv "najvećeg rivala" vodi 15-2 u osvojenim prvenstvima Hrvatske (možemo li uopće govoriti o rivalstvu?), stalni sudionik Eurolige, europski najznačajniji i najprepoznatljiviji hrvatski klupski brand, jer, budimo realni, rukomet i vaterpolo ograničeni su na ipak puno manji broj zemalja od košarke.

Prvo, da li je u ovu računicu uzet i broj ukradenih naslova prvaka, recimo onaj prvi u samostalnoj Hrvatskoj kad su isposlovali da se igra u Rijeci a ne u Zadru, te je Zadar pod prijetnjama HKS-a morao putovati u Rijeku i doslovno iz autobusa istrčati na zagrijavanje?

Drugo, stalni sudionik Eurolige. Na koji način? Trogodišnjim ugovorima! Cibona je igrala Euroligu i onda kad to ničim nije zaslužila (prvaci su bili i Split CO i Zadar, a Cibona je igrača EL), što samo ide u prilog onim ciganskim poslovima kojih sam se dotaknuo u svom prethodnom postu.

Najznačajniji i najprepoznatljiviji hrvatski klupski brand? Savjetujem autoru ovog teksta da se uputi na put po Europi i da proputuje onoliko zemalja koliko sam preputovao i ja. U svakoj zemlji neka se sastane sa čelništvom najvećih nacionalnih klubova kao što sam učinio i ja. Onda neka pred njima kaže dva imena. Prvo Cibona Zagreb, a drugo Jugoplastika Split. Onda neka čuje koji je brand još uvijek najcjenjeniji. Godine kupovanja ulaska u Euroligu ne stvaraju brand nego rezultati (ruku na srce, Cibona ih ima) i plasman igrača ne europsko tržište. Koliko je to Cibona plasirala igrača na europsko tržište da bi se mogla smatrati brandom?

Ovaj tekst je pun laži i obana i mene je kao dugogodišnjeg sporskog i košarkaškog djelatnika sram ovo čitati. A tek sam pročitao uvod.
[uredio Kuronja - 08. siječnja 2010. u 16:52]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2005.
Poruka: 12.275
08. siječnja 2010. u 17:34
Kuronja je napisao/la:
Izgleda da ću se morati osvrnuti na još jedan dio teksta

Sve od nabrojanog Cibona prije svega zaslužuje zbog svoje povijesti, tradicije i imena. Dvostruki europski prvak, momčad koja protiv "najvećeg rivala" vodi 15-2 u osvojenim prvenstvima Hrvatske (možemo li uopće govoriti o rivalstvu?), stalni sudionik Eurolige, europski najznačajniji i najprepoznatljiviji hrvatski klupski brand, jer, budimo realni, rukomet i vaterpolo ograničeni su na ipak puno manji broj zemalja od košarke.

Prvo, da li je u ovu računicu uzet i broj ukradenih naslova prvaka, recimo onaj prvi u samostalnoj Hrvatskoj kad su isposlovali da se igra u Rijeci a ne u Zadru, te je Zadar pod prijetnjama HKS-a morao putovati u Rijeku i doslovno iz autobusa istrčati na zagrijavanje?

Drugo, stalni sudionik Eurolige. Na koji način? Trogodišnjim ugovorima! Cibona je igrala Euroligu i onda kad to ničim nije zaslužila (prvaci su bili i Split CO i Zadar, a Cibona je igrača EL), što samo ide u prilog onim ciganskim poslovima kojih sam se dotaknuo u svom prethodnom postu.

Najznačajniji i najprepoznatljiviji hrvatski klupski brand? Savjetujem autoru ovog teksta da se uputi na put po Europi i da proputuje onoliko zemalja koliko sam preputovao i ja. U svakoj zemlji neka se sastane sa čelništvom najvećih nacionalnih klubova kao što sam učinio i ja. Onda neka pred njima kaže dva imena. Prvo Cibona Zagreb, a drugo Jugoplastika Split. Onda neka čuje koji je brand još uvijek najcjenjeniji. Godine kupovanja ulaska u Euroligu ne stvaraju brand nego rezultati (ruku na srce, Cibona ih ima) i plasman igrača ne europsko tržište. Koliko je to Cibona plasirala igrača na europsko tržište da bi se mogla smatrati brandom?

Ovaj tekst je pun laži i obana i mene je kao dugogodišnjeg sporskog i košarkaškog djelatnika sram ovo čitati. A tek sam pročitao uvod.
Vidi cijeli citat


za sve vas koji se palite na ugovore Cibone

ZAPAMTITE!!!! TAJ UGOVOR JE NAMETNUT OD BARTOMEUA I ULEBA I IMAJU GA CIBONA, PARTIZAN, OLIMPIJA, ZALGIRIS, MACCABI, BARCELONA, UNICAJA I JOS NEKI KLUBOVI.

inace od nagodinu hrvati i srbi ce imati promjenjen sistem ulaska u euroligu i bas me zanima oceli zadar biti sposoban pretec cibonu u fer trci.

Ciganska se posla vrte u Zadru kad direktor Zadra svoga sina ubaci u juniorsku repku, kad uzmu igraca od Splita pa im ne plate odstetu, kad direktori kako koji uzmu igracima 15-30%, kad se zavrsnica kupa igra 5 puta za redom u istom gradu itd. Ocistite svoje dvoriste prvo

Sto se tice Cibone dajte joj sansu. Napokon je iz kluba otisao Boze koji ju je zakopao u govna, koji ju je uveo u ciganska posla. Ja se iskreno nadam da ce se prepoznat trenutak i vratit na pravi put.

A zasto zasluzuju priliku, zato sto za razliku od malog Posrana koji nakon sto dva mj. nije dobio placu zeli van iz Zadra, toboze zbog bojazni za minutazu (naime danas klub potpisom mora osigurat balavcu minutazu, a ne zaslugama kako Posran trazi), a drugi zadranin u Ciboni Zubcic jos prosle godine nije dobio placu, a decko suti vec mjesecima i trudom pokusava izborit minutazu


ALGHAZANTH
ALGHAZANTH
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.01.2010.
Poruka: 2.159
08. siječnja 2010. u 17:39
Istina da je Cibona u zadnje vrijeme zapostavljena u medijima, ali ne samo Cibona nego i cjelokupna Hrvatska košarka. Da li je to zbog toga što gledateljima košarka više nije toliko zanimljiva ili su je sami mediji svjesno ili nesvjesno stavili u pozadinu zbog nekih drugih sportova, veliko je pitanje. Klubovi više ne postižu dobre rezultate, a ne tako davno Zadar je osvojio Goodyear ligu [2003] pobjedom u finalu protiv velikog Maccabija. Danas je gotovo nezamislivo da neki naš klub pobijedi neku jaku Europsku momčad. Rad sa mlađim naraštajima je potpuno zakazao pa nije ni čudo da duže vrijeme nitko nije izbacio igrača za velike utakmice. Možda je i u tome razlog zašto su mediji više okrenuti rukometu i vaterpolu koji su stvorili više talentiranih igrača i postigli bolje rezultate i na klupskoj i na reprezentativnoj razini.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
08. siječnja 2010. u 17:46
U svakom slučaju je sramota da državna TV ne prenosi utakmice našeg košarkaškog kluba (koji god da je) koji igra u najjačoj europskoj ligi. No, treba krenuti od sebe i sebe dovesti u red, a onda razmišljati o drugima.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.01.2010.
Poruka: 3
08. siječnja 2010. u 17:57
Flash je napisao/la:
Kuronja je napisao/la:
Izgleda da ću se morati osvrnuti na još jedan dio teksta

Sve od nabrojanog Cibona prije svega zaslužuje zbog svoje povijesti, tradicije i imena. Dvostruki europski prvak, momčad koja protiv "najvećeg rivala" vodi 15-2 u osvojenim prvenstvima Hrvatske (možemo li uopće govoriti o rivalstvu?), stalni sudionik Eurolige, europski najznačajniji i najprepoznatljiviji hrvatski klupski brand, jer, budimo realni, rukomet i vaterpolo ograničeni su na ipak puno manji broj zemalja od košarke.

Prvo, da li je u ovu računicu uzet i broj ukradenih naslova prvaka, recimo onaj prvi u samostalnoj Hrvatskoj kad su isposlovali da se igra u Rijeci a ne u Zadru, te je Zadar pod prijetnjama HKS-a morao putovati u Rijeku i doslovno iz autobusa istrčati na zagrijavanje?

Drugo, stalni sudionik Eurolige. Na koji način? Trogodišnjim ugovorima! Cibona je igrala Euroligu i onda kad to ničim nije zaslužila (prvaci su bili i Split CO i Zadar, a Cibona je igrača EL), što samo ide u prilog onim ciganskim poslovima kojih sam se dotaknuo u svom prethodnom postu.

Najznačajniji i najprepoznatljiviji hrvatski klupski brand? Savjetujem autoru ovog teksta da se uputi na put po Europi i da proputuje onoliko zemalja koliko sam preputovao i ja. U svakoj zemlji neka se sastane sa čelništvom najvećih nacionalnih klubova kao što sam učinio i ja. Onda neka pred njima kaže dva imena. Prvo Cibona Zagreb, a drugo Jugoplastika Split. Onda neka čuje koji je brand još uvijek najcjenjeniji. Godine kupovanja ulaska u Euroligu ne stvaraju brand nego rezultati (ruku na srce, Cibona ih ima) i plasman igrača ne europsko tržište. Koliko je to Cibona plasirala igrača na europsko tržište da bi se mogla smatrati brandom?

Ovaj tekst je pun laži i obana i mene je kao dugogodišnjeg sporskog i košarkaškog djelatnika sram ovo čitati. A tek sam pročitao uvod.
Vidi cijeli citat


za sve vas koji se palite na ugovore Cibone

ZAPAMTITE!!!! TAJ UGOVOR JE NAMETNUT OD BARTOMEUA I ULEBA I IMAJU GA CIBONA, PARTIZAN, OLIMPIJA, ZALGIRIS, MACCABI, BARCELONA, UNICAJA I JOS NEKI KLUBOVI.

inace od nagodinu hrvati i srbi ce imati promjenjen sistem ulaska u euroligu i bas me zanima oceli zadar biti sposoban pretec cibonu u fer trci.

Ciganska se posla vrte u Zadru kad direktor Zadra svoga sina ubaci u juniorsku repku, kad uzmu igraca od Splita pa im ne plate odstetu, kad direktori kako koji uzmu igracima 15-30%, kad se zavrsnica kupa igra 5 puta za redom u istom gradu itd. Ocistite svoje dvoriste prvo

Sto se tice Cibone dajte joj sansu. Napokon je iz kluba otisao Boze koji ju je zakopao u govna, koji ju je uveo u ciganska posla. Ja se iskreno nadam da ce se prepoznat trenutak i vratit na pravi put.

A zasto zasluzuju priliku, zato sto za razliku od malog Posrana koji nakon sto dva mj. nije dobio placu zeli van iz Zadra, toboze zbog bojazni za minutazu (naime danas klub potpisom mora osigurat balavcu minutazu, a ne zaslugama kako Posran trazi), a drugi zadranin u Ciboni Zubcic jos prosle godine nije dobio placu, a decko suti vec mjesecima i trudom pokusava izborit minutazu


Vidi cijeli citat


Samo da napomenem, nisam djelatnik niti simpatizer Zadra tako da svoje upise o Zadru neopravdano usmjeravaš na mene.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.11.2009.
Poruka: 177
08. siječnja 2010. u 18:04
Ne ulazeći u politička i ina pitanja koja nemaju izravne veze sa sportom, a tiču se Cibone, mogu reći samo da mi je odlazak na tekme preskup. Npr. za tekmu s Asvelom karta za crveni ili plavi sektor je 50 tj. 60 kn. S druge strane, ulaznica za Medveščak je 30 kn i to je skroz poštena cijena s obzirom na krizu, tj. to si može priuštiti baš svatko i na to ću otići kad god imam priliku.
Ako se u Ciboni žale da im nedostaje publike, nek srežu cijenu karata, pa nek od prodaje sniženih karata zarade iste novce kao s polupraznom dvoranom i sadašnjim cijenama, ali će imati punu dvoranu navijača na svojoj strani.
Dotle ću Cibonu pratiti na TV-u ili radiju, ali toliko para nemam i sorry. A Cibosima sve najbolje!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.03.2009.
Poruka: 11
08. siječnja 2010. u 18:31
žuta tribina košta 20 kn, a isto se dobro vidi!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.11.2009.
Poruka: 177
08. siječnja 2010. u 19:22
kolmogorov je napisao/la:
žuta tribina košta 20 kn, a isto se dobro vidi!
Vidi cijeli citat

Jbg, različiti smo. Ja volim dobar pregled terena, a to je za moj pojam crveni ili plavi sektor. Iako uvijek navijam za Cibonu, nisam jedan od onih koji žive za taj klub. Na njihove tekme bih prije svega išao radi dobre predstave, a ne zato jer mi o rezultatu tekme ovisi raspoloženje za naredna tri dana.
A pošto mi je preskupo, onda ne idem. Svejedno, dečkima kapa dolje za sve što su do sada napravili - carevi su!
[uredio davort - 08. siječnja 2010. u 19:24]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2005.
Poruka: 12.275
08. siječnja 2010. u 19:33
davort je napisao/la:
Ne ulazeći u politička i ina pitanja koja nemaju izravne veze sa sportom, a tiču se Cibone, mogu reći samo da mi je odlazak na tekme preskup. Npr. za tekmu s Asvelom karta za crveni ili plavi sektor je 50 tj. 60 kn. S druge strane, ulaznica za Medveščak je 30 kn i to je skroz poštena cijena s obzirom na krizu, tj. to si može priuštiti baš svatko i na to ću otići kad god imam priliku.
Ako se u Ciboni žale da im nedostaje publike, nek srežu cijenu karata, pa nek od prodaje sniženih karata zarade iste novce kao s polupraznom dvoranom i sadašnjim cijenama, ali će imati punu dvoranu navijača na svojoj strani.
Dotle ću Cibonu pratiti na TV-u ili radiju, ali toliko para nemam i sorry. A Cibosima sve najbolje!
Vidi cijeli citat


cibona igra euroligu, najjacu ligu u europi. u drazeno dom redovito dolaze visetruki osvajaci eurolige (kao sto je i sama) poput barcelone, zalgirisa, maccabia, panathinaikosa, csk, partizana, olympiacosa itd. kroz drazenov dom redovito prolaze igraci poznati u cijelom svijet poput bodiroge, vujcica, papaloukasa, navarra, chilldressa, jasikeviciusa, siskauskasa...mnoge buduce velike zvijezde poput rubia, velickovica, galinarija, veselya itd.

u ledenu dolaze "velikani" desete najjace lige u europi poput graza, jesenica..., a imena kanadjana koja nemogu pronaci posao u nhl-u, ahl-u, echl-u, ruskoj, svedskoj, slovackoj, ceskoj, finskoj, njemackoj, ukrajinskj, bjeloruskoj, znj lizi ne treba trositi ni rijeci. tako da sto su cijene i to one najskuplje za 20 kn. skuplje od medvescakovih sasvim pristojne 

i da dodam za one koji neznaju. finale NLB lige prenosio je i eurosport. utakmica barcelona-cibona je bila prenosena u americi, a njene utakmice su cesto prenosene i u mnogim drugim zemljama. i to nije prvi put da je cibona prenosena u americi

dali se dinamo, medvescak, zagreb ili mladost mogu time pohvaliti? dali se ovo austrijsko prvenstvo ili nasa hnl uopce mogu pohvaliti da su ikad bili spomenuti na eurosportu? 

[uredio Flash - 08. siječnja 2010. u 19:47]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.11.2009.
Poruka: 177
08. siječnja 2010. u 20:04
Flash, nije mi namjera umanjivati značaj Ciboninih utakmica i žao mi je ako je to tako shvaćeno. Isto tako mi je žao što prosječna plaća u Hrvatskoj nije 10.000 kn pa da mi nije problem platiti 60 kn za dobro mjesto u dvorani, ali nažalost puno mi je.
  • Najnovije
  • Najčitanije