Komentari na tekst: FIFA pokrenula istragu oko Šimunićevog skandiranja s navijačima

ronny1987
ronny1987
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.09.2010.
Poruka: 2.286
21. studenog 2013. u 16:25
Hershey Locc je napisao/la:
Ja bih samo volio da mi netko od vrlih 'naprednih', 'liberalnih', 'tolerantnih' predstavnika (po mogućnosti ministar Jovanović) odgovori u čemu je razlika između 'ustaškoga' pozdrava i 'četničke' ćirilice? Naime, ovaj pozdrav se povezuje s ustaštvom i kao takav je sporan i zabranjen, dok istodobno ovi koji su pri toj zabrani najglasniji ujedno nasilu žele progurati ćirilicu u Vukovar, premda su pod tom ćirilicom u Vukovaru počinjeni zasigurno veći, teži i svakako svježiji zločini (ne umanjujem ustaške zločine počinjene pod ovim spornim pozdravom). Zašto se ovaj argument uporno preskače? Zašto su žrtve ustaša zaslužile poštovanje i uvažavanje svojih osjećaja (koje ovaj pozdrav vrijeđa), a žrtve četnika u Vukovaru nisu? Zašto su ove tri riječi toliko sporne da se pola države nad njima zgraža, a onih 30-ak slova pod kojima je okrutno zgažen cijeli grad i poklano stotine ljudi - pravo manjine? Zašto je zabrana ovih riječi toliko napredna, a zabrana jednog pisma nazadna, prljava, sramotna...? Zašto veliki liberali nemaju tolerancije za uvažavanje misli i osjećaja onih koji ne misle jednako kao i oni?

Šimunić je napravio glupost,ali sad da je to toliko važno, ne bih se složio. Trebao se kontrolirati i mogao je znati kakvu reakciju će izazvati. Nije nikoga vrijeđao, nije pozivao na vrijeđanje ili nešto gore, nije napravio nikakvu materijalnu štetu, ali ipak. Naravno, uvijek se javljaju isti likovi i prosipaju svoju 'mudrost', ali svoje mane nikako ne vide.
Šteta što se ovim glupostima baca sjena na veliki sportski uspjeh, ali svi ti zavidnici - NEKA PATE!!!
Vidi cijeli citat



čekaj malo, ja sam recimo i protiv ustaških pozdrava i protiv ćirilice u vukovaru. i nebi vjerovao - IZ ISTOG RAZLOGA!  i jedno i drugo šire nacionalnu mržnju, a to nam, pošto više nismo u ratu, ne treba...

u koju ćeš mene ladicu strpat?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2005.
Poruka: 3.127
21. studenog 2013. u 16:25
Koji k...c seru po simunicu. Bila je takva tekma,dan,emocije...nije misluo nista lose. I sada ovi neki nasi po njemu. Sramota. Zapamtite da nije bilo Simunica i njegova hrabrog starta u begesu Hrvatska mozda ne bi vidjela Brazil. Samo pomislite sta bi bilo da je bilo. Simunic je jedan od heroja te utakmice pred 40,000 cetnika i kvalifikacija. Svaka cast Joe. Tako se tuce za svoje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.12.2012.
Poruka: 239
21. studenog 2013. u 16:37
Ja nebih ulazio u to koliko je to on napravio sa zlom ili dobrom namjerom,za mene je pogriješio zato što ako se i odlučiš za takav potez informiraj se i pročitaj fifine zakone ili nešto,pa onda to napravi sa srcem kao pravi hrvat domoljub,ovako nisi Joe domoljub jer si doveo u svoj nastup ili još goru kaznu na sp u Brasilu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 78
21. studenog 2013. u 16:37
Jednostavno nepotrebno... Ovo je sport, cemu petljati politiku i povijest u sve ovo? Idemo se sad praviti kako "Za dom spremni" nema veze sa fasizmom. Svi su glupi, samo smo mi pametni. Pa dajte se jednog okanite tog sramotnog dijela hrvatske povijesti, uzivajte u pobjedama Hrvatske, u prekrasnom sportu, u odlasku u Brazil, a svoje domoljublje iskazujmo na drugacije, puno ljepse nacine. A imamo ih dovoljno... Cemu taj prkos, ta mrznja? Ispadamo primitivci, a ne dobivamo nista.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.08.2013.
Poruka: 465
21. studenog 2013. u 16:38
Mtipster je napisao/la:
Ovo moderno europsko društvo je totalno otišlo "k vragu". S jedne strane se ide u bezgranične slobode, "otvorenost uma", doslovno se izmišlja kakva bi se još "ljudska prava" mogla dati pojedincima i skupinama, a s druge strane je za dom - spremni kazneno djelo zato što su se tim istim pozdravom jednom davno koristili članovi totalitarnog režima. Hoćemo li biti dosljedni do kraja? Hoćemo li zabraniti Amerikancima da ističu svoju zastavu sa zvjezdicama iz istog razloga? Hoćemo li zabraniti indijcima svastiku? Gdje je kraj? Gdje ćemo povuči liniju i tko će to učiniti? Promicanje beskrajne tolerancije preraslo je u ekstrem i sada je samo to promicanje tolerancije postalo NEtolerancija.
Ispričavam se, ovo što sam napisao nema veze sa sportom, ali ovaj problem sa Šimunićem niti nije pitanje sporta već je mnogo širi od toga. Znam da zvuči suludo, ali na kraju su jedini Rusi normalni na ovom našem jadnom frcleku od kontinenta.
Vidi cijeli citat


Mtipster svaka čast na komentaru. Odavno nešto pametnije a tako kratko i jasno nisan pročita. Živimo u vrimenu di je sve nenormalno postalo normalno. Razne udruge koje se financiraju od nas koji radimo sole nan pamet. Najugroženiji u ovoj državi je posta muškarac heteroseksualac koji nije u nijednoj stranci. Ako si u HDZ-u niko ti ništa ne može. Ako ti oće dat otkaz odma će se dignit na noge tkzv. domoljubi i ispast će da je to zato šta si u HDZ-u i da su ti to smistili komunisti. Ako si u SDP-u moš bit najveći neradnik u slučaju otkaza dignit će se na noge tkzv. socijaldemokrati i ispast će da su ti to smistile ustaše. Ako si gay ili lezba onda će se dignit na noge milion udruga i opet će bit kriv neko ko mrzi pedere. Ako si Srbin onda će se javit HHO i oni koji su do prije 20 godina ratovali protiv nas. Uglavnom da se vratim na temu tako je i sa Šimunićem. Čovika je ponila atmosfera i reka je nešto šta mu je u tom trenutku bilo na srcu. Dali njemu taj poklič znači nešto drugo osim navijačkog skandiranja to samo on zna ali da ga se osuđuje u državi di vlada korupcija i kriminal svake vrste to je u najmanju ruku licemjerno. I samo radi onih institucija koje ga optužuju tribali bi stat na njegovu stranu. I ljudi dajte molim vas više ne tražite uvik crno, pustite nas bar 5 dana da guštamo dok opet ne krene ona farsa od naše lige.
Mtipster
Mtipster
Željan dokazivanja
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 966
21. studenog 2013. u 16:41
Bogomdani se možda malo preagresivno izrazio, pogotovo s nabrajanjem članova, ali je neke stvari dobro pogodio u bit. Istina je da mediji danas imaju veliki utjecaj u oblikovanju javnog mišljenja, pogotovo kod mlađe populacije, i istina je da su dobrim dijelom krivi za negativnu atmosferu oko hrvatskog nogometa i sporta općenito. Pa pobogu, na jednom portalu (svi znaju kojem) doslovno likuju nad svakim neupjehom reprezentacije, a Dinama pogotovo. Da su bar nepristrani, bilo bi dobro, ali nisu ni to, nego baš otvoreno likuju nad neuspjesima, a uspjesima se ili izruguju ili nađu nešto drugo negativno na što se mogu fokusirati, kao što je sad ovo sa Šimunićem.
Mtipster
Mtipster
Željan dokazivanja
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 966
21. studenog 2013. u 16:47
Slažem se Daleka Obala, uvijek sam bio stava da je u životu najbolje ne isticati se, ne zamarati se s glupostima čiji je deda bio u ustašama, a čiji u partizanima, tko s kim ide u krevet, gledati svoja posla i ne dirati u ono što me se ne tiče. Ali danas stvarno ispada da kao takav najviše posišeš na kraju.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
21. studenog 2013. u 16:51
Daleka Obala je napisao/la:
Mtipster je napisao/la:
Ovo moderno europsko društvo je totalno otišlo "k vragu". S jedne strane se ide u bezgranične slobode, "otvorenost uma", doslovno se izmišlja kakva bi se još "ljudska prava" mogla dati pojedincima i skupinama, a s druge strane je za dom - spremni kazneno djelo zato što su se tim istim pozdravom jednom davno koristili članovi totalitarnog režima. Hoćemo li biti dosljedni do kraja? Hoćemo li zabraniti Amerikancima da ističu svoju zastavu sa zvjezdicama iz istog razloga? Hoćemo li zabraniti indijcima svastiku? Gdje je kraj? Gdje ćemo povuči liniju i tko će to učiniti? Promicanje beskrajne tolerancije preraslo je u ekstrem i sada je samo to promicanje tolerancije postalo NEtolerancija.
Ispričavam se, ovo što sam napisao nema veze sa sportom, ali ovaj problem sa Šimunićem niti nije pitanje sporta već je mnogo širi od toga. Znam da zvuči suludo, ali na kraju su jedini Rusi normalni na ovom našem jadnom frcleku od kontinenta.
Vidi cijeli citat


Mtipster svaka čast na komentaru. Odavno nešto pametnije a tako kratko i jasno nisan pročita. Živimo u vrimenu di je sve nenormalno postalo normalno. Razne udruge koje se financiraju od nas koji radimo sole nan pamet. Najugroženiji u ovoj državi je posta muškarac heteroseksualac koji nije u nijednoj stranci. Ako si u HDZ-u niko ti ništa ne može. Ako ti oće dat otkaz odma će se dignit na noge tkzv. domoljubi i ispast će da je to zato šta si u HDZ-u i da su ti to smistili komunisti. Ako si u SDP-u moš bit najveći neradnik u slučaju otkaza dignit će se na noge tkzv. socijaldemokrati i ispast će da su ti to smistile ustaše. Ako si gay ili lezba onda će se dignit na noge milion udruga i opet će bit kriv neko ko mrzi pedere. Ako si Srbin onda će se javit HHO i oni koji su do prije 20 godina ratovali protiv nas. Uglavnom da se vratim na temu tako je i sa Šimunićem. Čovika je ponila atmosfera i reka je nešto šta mu je u tom trenutku bilo na srcu. Dali njemu taj poklič znači nešto drugo osim navijačkog skandiranja to samo on zna ali da ga se osuđuje u državi di vlada korupcija i kriminal svake vrste to je u najmanju ruku licemjerno. I samo radi onih institucija koje ga optužuju tribali bi stat na njegovu stranu. I ljudi dajte molim vas više ne tražite uvik crno, pustite nas bar 5 dana da guštamo dok opet ne krene ona farsa od naše lige.
Vidi cijeli citat


Potpisujem i aplaudiram, pogotovo za boldano.  

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.03.2013.
Poruka: 34
21. studenog 2013. u 16:55
Maaaarko je napisao/la:
Jednostavno nepotrebno... Ovo je sport, cemu petljati politiku i povijest u sve ovo? Idemo se sad praviti kako "Za dom spremni" nema veze sa fasizmom. Svi su glupi, samo smo mi pametni. Pa dajte se jednog okanite tog sramotnog dijela hrvatske povijesti, uzivajte u pobjedama Hrvatske, u prekrasnom sportu, u odlasku u Brazil, a svoje domoljublje iskazujmo na drugacije, puno ljepse nacine. A imamo ih dovoljno... Cemu taj prkos, ta mrznja? Ispadamo primitivci, a ne dobivamo nista.
Vidi cijeli citat


Svatko pametan će se distancirati od ustaškog pokreta. Ne treba biti profesor povijesti pa znati da je to vjerojatno najmračnije poglavlje hrvatske povijesti. Oko toga nema i ne može biti diskusije.

Ali da li baš sve hrvatsko treba poistovijetiti s ustaštvom? Da ako povijest Hrvata započinje s 1941. godinom. No, Hrvati su postojali i prije Ante Pavelića i NDH. Na primjer, postojao je i neki tamo ban Jelačić. Za one koji su to zaboravili, evo citata iz Wikipedije:

„Nekih 250 do 300 godina poslije Zrinskog, ban Josip Jelačić koristi sličan pozdrav za motivaciju vojnika i naroda. Kada bi išli u bitku, ban bi uzviknuo "Za dom!" a vojska bi odgovarala "Spremni umrijeti!"

Ako netko sumnja u vjerodostojnost citata, evo i linka:

http://hr.wikipedia.org/wiki/Za_dom_spremni!

E sad, da li ćemo „Za dom spremni!“ odbaciti zato što su ga prisvojile ustaše i unakazile? Ako hoćemo, onda treba odbaciti kunu, šahovnicu i da ne nabrajam dalje. Ili ćemo i bana Jelačića proglasiti ustašom? Ako hoćemo, zašto ne uklonimo sve njegove kipove i poprsja (zna se koji je najpoznatiji) i preimenujemo sve trgove i ulice koji sad nose njegovo ime pa da se zovu, što ja znam, Trgovi Željka Jovanovića?

Zašto mi Hrvati moramo biti veći katolici i od Pape pa sami sebi biti protivnici i ne dopustiti si veselje nakon konačno jedne dobre utakmice?

I zašto ne pustiti Joea Šimunića da se veseli kao i svi mi i ne proglašavati ga onim što nije?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2012.
Poruka: 4
21. studenog 2013. u 17:00
zna se tko si ti ,tako da je suvišan komentar na tebe .
  • Najnovije
  • Najčitanije