Komentari na tekst: HNS predlaže reprezentaciju samo u Zagrebu

123
...
789
...
161718
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 8.186
23. rujna 2010. u 21:01
Problem nije ova odluka, problem je sveopća centralizacija, al to nije tema ovdi.
A ova odluka za malog Grčića je apsolutna lakrdija i dokaz za koga radi HNS. Postoje pravni argumenti da se malom ne dozvoli svojevoljni prijelaz u Dinamo, ali koga to briga u ovoj "pravnoj" državi. 
Ne dobije li Bilić u Izraelu možemo očekivati potpuni potop hrvatskog reprezentatovnog nogometa, jer onda će Mamić izabrat izbornika, a znate kakvi će preduvjeti biti za postati reprezentativac. Nije bitno jesi Hrvat sve dok si član MSA, ne moraš čak niti biti dobar nogometaš... U tom slučaju reprezentacija nikad neće ići iz Zagreba, jer drugdje ih neće niti željeti.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.08.2009.
Poruka: 66
23. rujna 2010. u 21:01
wow Laslo...ovo je tako dobro napisano da sam skoro zapljesko pred monitorom :)
mi sami bi trebali imati vise razuma jedni prema drugima. jer ono sto kaze mamic, markovic, kosor, suker, milanovic, josipovic NE mora znaciti da cu ja ko ovca to sljediti...JA imam svoje misljenje i mogu ga izreci i NESMIJEMO sve genralizirati!!!!!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.08.2009.
Poruka: 66
23. rujna 2010. u 21:04
lukacrni je napisao/la:
Problem nije ova odluka, problem je sveopća centralizacija, al to nije tema ovdi.
A ova odluka za malog Grčića je apsolutna lakrdija i dokaz za koga radi HNS. Postoje pravni argumenti da se malom ne dozvoli svojevoljni prijelaz u Dinamo, ali koga to briga u ovoj "pravnoj" državi.
Vidi cijeli citat


ja iskreno neznam puno o tom slucaju ali jel mi mozes reci koji su to pravni argumenti?
u vezi centralizacije je kriva vlada a ne gradjani grada zagreba...i da slazem se, to nije tema....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 8.186
23. rujna 2010. u 21:07
Vale je napisao/la:
lukacrni je napisao/la:
Problem nije ova odluka, problem je sveopća centralizacija, al to nije tema ovdi.
A ova odluka za malog Grčića je apsolutna lakrdija i dokaz za koga radi HNS. Postoje pravni argumenti da se malom ne dozvoli svojevoljni prijelaz u Dinamo, ali koga to briga u ovoj "pravnoj" državi.
Vidi cijeli citat


ja iskreno neznam puno o tom slucaju ali jel mi mozes reci koji su to pravni argumenti?
u vezi centralizacije je kriva vlada a ne gradjani grada zagreba...i da slazem se, to nije tema....
Vidi cijeli citat


Klub može mladom igraču uskratiti izdavanje ispisnice ako je u periodu dok je nastupao za klub nastupao za reprezentaciju. U ovom slučaju je to bilo. Ali kao da je to bitno, mali je potpisao na 7 godina sa MSA-om, najbolje bi bilo da sad mora nazad u Split igrat. Opet kažem lakrdija! I nema nikakve kazne za vrijeđanje izbornika, ali kad se vrijeđa prečasni predsjednik kazna je redovita..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.09.2010.
Poruka: 228
23. rujna 2010. u 21:08
Vale ja ni nemam nista kontra gradana Zagreba..ali, kontra Mamica, Bandica, Markovica i ostale zagrebacke mafije, to je vec druga pisma...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.08.2009.
Poruka: 511
23. rujna 2010. u 21:13
Mihalj je napisao/la:
navijač sam dinama al ne kužim logiku bbbromana, lako je doć iz dalm. u zagreb al obrnuto ne? hrvatska je hvala bogu dobro povezana, makar se igralo u splitu, rijeci ili osijeku. marković i hns jako dobro rade na produbljivanju jaza između sjevera i juga a uz to ovak maksimir neće nikad bit obnovljen. ak dinamo i repka ne budu igrali nigdje drugdje. kad će više netko maknut ove fosile iz hnsa, marković niš ne radi a srebrić je odavno senilan
Vidi cijeli citat


Pa nije teško doć do splita....al ljudi iz Đakova, Osijeka, Vinkovaca, Pule...Zagreb je cijeloj Hrvatskoj relativno blizu, Split nije...moje mišljenje (makar tu ima nešto sebičnoga pošto mi je ZG 50km, a Split više od 300...a uostalom, navijam za Dinamo) :)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.08.2009.
Poruka: 66
23. rujna 2010. u 21:14
lukacrni ako je to tocno sto ti pises i ako su takva pravila onda ne vidim problema...hajduk ce ih tuziti, pozvati se na to pravilo i mali ce morati nazat u split....stvar rijesena
koliko sam danas procito bilic je sam reko da se nece obazirati na mamiceva vređanja. znaci ako bilica nije uvrijedilo onda dobro.
i da, nitko normalan ne moze opravdati mamicev istup
i jos nesto....zagrebcani i navijaci dinama ne misle da je bilic rasist....mislim da to mogu sa 99%-tnom sigurnoscu reci
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.03.2010.
Poruka: 231
23. rujna 2010. u 21:18
ja ne mrzim zagreb, iman tu masu prijatelja i rođaka, upozna san vrhunske ljude koji su zagrepčani i tako san maka sve predrasude o "malom čoviku" iz zagreba... ali kao činjenica stoji, da sva lova od turizna ide u zg, da ja za banalnu stvar ka šta je izdavanje putovnice moran ili čekat misec dana ili ić u zg na 2-3 dana, reprezentacije svih mogućih sportova obavezno 95% utakmica igraju u zagrebu, iznimo (košarka u zadru po koja utakmica) ili rukometaši negdi po hrvatskoj sad kad su napravljene dvorane... HNS je u zagrebu, kompletno rukovidstvo ne skriva da su dinamovci, a to se manifestira na način da izvršni dopredsjednik dinama može psovat majke kome poželi, kad poželi i di poželi, a niko od vlastodržaca neće reć rič... činjenica je da isti taj vrlo lako prilagodi sve pravilnike prema svojim potrebama (slučaj grčić, statut dinama) tako da "po zakonu" može punit vlastiti džep... u slučaju da neka stvar krene po zlu, čitava njegova vojska poslušnika promptno reagira, sređiva sve živo i mrtvo da bi voljeni vođa bia zadovoljan... slično funkcionira sjeverna koreja i hns... mamić = Kim Jong
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 8.186
23. rujna 2010. u 21:19
Vale je napisao/la:
lukacrni ako je to tocno sto ti pises i ako su takva pravila onda ne vidim problema...hajduk ce ih tuziti, pozvati se na to pravilo i mali ce morati nazat u split....stvar rijesena
koliko sam danas procito bilic je sam reko da se nece obazirati na mamiceva vređanja. znaci ako bilica nije uvrijedilo onda dobro.
i da, nitko normalan ne moze opravdati mamicev istup
i jos nesto....zagrebcani i navijaci dinama ne misle da je bilic rasist....mislim da to mogu sa 99%-tnom sigurnoscu reci
Vidi cijeli citat


U splitskom klubu su se odlučili suprostaviti i žalili su se na registraciju Grčića pozivajući se između ostalog i na članak 26. Pravilnika o registraciji igrača (“Klub je zaštićen i nije obvezan izdavati istupnicu igračima pionira, kadeta i juniora koji su u tekućoj sezoni (ako je zahtjev za istupnicom postavljen do 30. lipnja) ili protekloj (ako je zahtjev za istupnicom postavljen od 01. srpnja do 31. kolovoza) natjecateljskoj godini nastupali za reprezentaciju Hrvatske na meĎunarodnim utakmicama”).

“Bijeli” su inzistirali kako kao klub u kojem je igrač ponikao i iznimno važno stekao status reprezentativca nije zaštićen, a Komisija za žalbe HNS-a prihvatila je Hajdukov prosvjed. Međutim u Dinamu nisu odustajali i iskoristili su izvanredni pravi lijek.

Žalili su se Zagrepčani Komisiji za propise, a slučaj je došao do vrhovne inastance Izvršnog odbora koji je donio već spomenutu odluku, s obzirom na to tko je donosi odluku koja nije nikog iznenadila.

Evo šta se događa, evo zbog čega u Splitu ne žele Vlatka Markovića niti nacrtana!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.09.2010.
Poruka: 228
23. rujna 2010. u 21:19
ne kontra ljudi koji zive u zagrebu, nego kontra zagreba! nauci se citat!!!
123
...
789
...
161718