Komentari na tekst: Hrvatski klubovi Euroligi više nisu ni zanimljivi, ni potrebni. I za to su sami krivi...

javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
16. siječnja 2013. u 17:11
Sector991 je napisao/la:
ABA liga nema nikakve veze sa losim rezultatima hrvatskih klubova i reprezentacije,ama bas nikakve.Ako klubovi nemaju para,ne moraju dovoditi neprovjerene strance,neka igraju regionalnu ligu sa klincima nece imati nesto slabije rezultate.Cedevita je druga prica,oni imaju para ali lose je sastavljena ekipa,ona proslogodisnja Cedevita bi prosla u TOP16 ove sezone i igrala F4 u ABA.Druga stvar,pitanje je koliko bi hr klubovima odgovaralo da igraju hrvatsku ligu koja 90% uopste nebi vodila u Evropu.Sto se tice reprezentacije,igraca ne fali(Tomic,Barac,Planinici,Popovic,Loncar,Bogdanovic,Simon,Zoric,Ukic...) ali i tu negdje drugo lezi problem..
Vidi cijeli citat


Ali i klince treba nešto platiti! (btw. to bi trebalo biti normalna stvar da se rad plaća; Ne samo u sportu, neki se još ne mogu pomiriti s tim. Nisu klinci dužni igrati besplatno. Ponudi klincu što možeš ispuniti, ali nemoj prekrišiti riječ, pa neka tako onda igraju s klincima).
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.01.2013.
Poruka: 888
17. siječnja 2013. u 00:10
Bernard Jurišić sa svojim tekstovima kao mnogo puta do sada pogađa u samu sridu ali neću ga komentirati jer tekst zaslužuje duboku analizu a ja neću da ispadnem površan bravo Jurišiću samo nastavi sa takvim tekstovima!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 290
17. siječnja 2013. u 02:38
Ljudi morate shvatiti da je sustina citave ove stvari "novac" jel vi stvarno mislite da je njih briga za buducnost hrvatske, srpske, slovenske kosarke...Pa ako bi neko trebao da se buni, onda su to upravo Srbi iz cinjenice da kad je Partizan ulazio u ligu tad je Srbija bila evropski i svetski prvak sa ligom od 4-5 klubova koji su se borili za titulu. Cisto sumnjam da je citava poenta ove lige bila razvoj mladih igraca u regionu. Sistem koji je na snazi ove sezone je katastrofalan (u ovom slucaju za Hrvatsku kosarku) jer su ste imali ocajne rezultate. Zbog sistema koji je napravljen da samo iz ABA lige timovi idu u Euroligu, klubovi su dosli u situaciju da se pojacavaju igracima iz amerike (ono sto vecinom niko nece - kako rece autor teksta) I onda je tu sam sebi dao odgovor na takvo pitanje. Ako jedan mladi igrac iz Partizana, Cibone, Zvezde ili Splita, nije u stanju sebi izboriti minutazu od 15-20 min po mecu pored takvog amera (koji recimo nema kvalitet da igra u Barsi, Realu itd.) o kakvom mi talentu onda pricamo. Jel to samo jos jedan izvikan klinac, kojem su roditelji optereceni vise finansijama, nego da se njihov sin razvije na prvi nacin...i tu jos jednom pricamo o novcu. Morate shvatiti, da se nikad vise nece vratiti vremena kakva su nekad bila, i kad su igraci igrali iskljucivo zato sto vole ove igru. I u Srbiji propadaju kosarkaski centri poput Cacka, Kraljeva, Kragujevca, koji su nekad davali reprezentativce u bivsoj zemlji, kao i u Hrvatskoj mnogi centri...ali to je sve za malo dublju analizu, i onda cemo na kraju opet doci u situaciju, da cemo jedni druge optuzivati ko je glavi krivac, a treca osoba ce pokupiti sav kajmak kako mi to volimo reci!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
17. siječnja 2013. u 08:41
Neki dan sam otišao na Partizanovu stranicu. I šta sam vidio ? Doveli su 5 jako mladih odličnih Europskih talenata (2 Francuza, Slovaka,Latvijca i Amera sa sveučilišta) i koliko sam vidio potpisali višegodišnje ugovore. Najkraći je čini mi se sa Bertansom na 2,5 godina. Za domaće srpske igrače da i ne pričam. Sve višegodišnji ugovori. Evo to se zove višegodišnje planiranje !! Ovi naši potisuju na godinu-dve sa opcijama odlaska odmah !!? Ugovori na mjesec su postali moda.  Uglavnom - ništa od svega toga. Navijam da Vujo sklopi ekipu po svojoj viziji i za 2 do 3 godine da naprave rezultat.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
17. siječnja 2013. u 09:40
kažeš: ''Da, HR nema igrača za kvalitetnih 10 - 12 klubova. Može imati 4 - 5 kvalitetnih klubova koji ne bi baš uvijek skinuli gaće preko granice a sve drugo su 20+ klubovi''
-pa koliko bi ti klubova iz Hr da igraju u europi....8:)))? toliko predstavnika u europi nemaju ni španjolska ni rusija jbt!
-od 12 ili 14 klubova našlo bi se dovoljno igrača da imamo 4 kvalitetna kluba za euro kupove.
-4 jača kluba iz Hr....1 za euroligu, 1 za eurocup i 2 za eurochallange cup!

nadalje: ''Meni je to moj argument jer je to znak da se više oslanjalo na naše igrače što znači da se bolje planiralo''
-bolje se planiralo....da, ali zato jer SE MOGLO PLANIRATI....nisu se igrale 2 lige paralelno gdje u obje MORAŠ imati rezultate, da bi izborio igranje u europi! kako to ne kužiš?! igralo se samo PH i mogli su se normalno i smireno planirati poslovanje klube i odabir igrača...za CIJELU SEZONU. a ne danas...naši se klubovi napale na uspjeh u ABA ligi...pa nakon 15 kola 'puknu' pa promijene strance...pa kad krene PH opet nabave nove strance, jer tu ganjaju prva 3 ili 4 mjesta kako bi sljedeće sezone opet igrali ABA ligu i tako u (začarani) krug!

za kraj: ''I nije mi jasno kako možeš rukomet koristiti kao argument? Rukomet!?!?! Sport u kojemu nitko nije bio prvak osim Zagreba!?!?! OK, i mali klubovi u rukometu proizvode igrače. A gdje ti igrači onda završe prije inozemstva? U Zagrebu''
-mogu koristiti rukomet kao argument jer se u rukometnim klubovima RADI i izbacuju mlade igrače, a baza je, ponavljam, manja nego u košarci-još uvijek!
-da...mnogi iz manjih klubova završe prvo u CO zagrebu, ali podjednak broj ih je otišao van, bez da su igrali u Zagrebu. evo ti primjer našeg najboljeg dvojca balić-metličić! otišli su van, a da nisu igrali u zagrebu. Pored njih slijedeći igrači: vori (prvo je igrao u italiji, pa ga červar doveo u zagreb), čupić, musa, buntić, alilović, vuković, blažević, pribanić te sada tri mlada dragulja mamić, markotić i slišković! s druge strane mnogi naši reprezentativci su produkt baš zagrebove omladinske škole (horvat, zrnić, špoljarić, šprem, štrlek, ivić)

@devil....BRAVO! pogodio si i rekao ono što ja cijelo vrijeme govorim! ABA liga je UNIŠTILA i srpsku i hrvatsku košarku....a korist imaju samo radić, bilić i lorbek, koji su stvorili tu ligu, kako bi pokupili novac (kajmak)! nije ta liga direktno kriva za propast manjih klubova u hrv i srbiji (koji su BAZA za veće klubove), ali je njen ustroj i sustav natjecanja, te bodovanja doveo posredno do propasti! nije slućajno dominacija srpske košarke u europi prestala s 2002. (kada je krenula i ABA liga)!
[uredio pleniglacial - 17. siječnja 2013. u 09:52]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.05.2011.
Poruka: 257
17. siječnja 2013. u 09:42
Mi pricamo o "polovnim" amerikancima...a kad gledam u A1 ligi onog Rossa protiv naših mladih igrača vidim da naši mladi igrači ni te polovnjake ne mogu pogledom uhvatit...nažalost...tako da je tu priči kraj....A Ciboni, Cedeviti i ostalima je , gle čuda, jeftinije kupiti Rossa nego dovesti bilo kojeg mladog igrača iz manjeg kluba u Hrvatskoj zbog prevelike odštete koje bi tražili klubovi poput Alkara, Darde, Jolly ili sličnih...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.07.2011.
Poruka: 10
17. siječnja 2013. u 10:45
Čim netko nešto napiše u korist jačanja hrvatskih prvenstava uvijek se nađe onih koji upiru prstom vičući o "nacionalizmu" kao da živimo u osamdesetim godinama prošlog stoljeća.

Zašto unaprijed osuđivati stav da bi interes Hrvatskog košarkaškog saveza trebalo biti jačanje hrvatske košarke što obuhvaća i igrače i trenere i klubove i reprezentaciju?

Svaka usporedba domaćeg prvenstva s "jugo ligom" počinje i završava na usporedbi gledanosti završnice PH i jugo lige. Cibona i Cedevita punili su dvorane jednako kao što su polufinala u kojima su nastupali i Zadar i Split pobuđivali zanimanje navijača u Dalmaciji. Kojekakve Krke, Nymburzi, Igokee ili Hemofarmi zanimaju samo najzagriženije ovisnike o "loptanju između obruča".

Hrvatska ima više nego dovoljno središta za domaće prvenstvo s više ravnopravnih klubova koji se bore za naslov prvaka (Zagreb, Zadar, Split) te gradova u kojima mogu postojati klubovi sa stabilnim prvoligašima (Rijeka, Šibenik, Dubrovnik).

ABA liga je bila i ostala poligon za menađersku zaradu koja je primarni cilj svake klupske politike. Preprodaja igrača i provizija uništavaju veliku većinu hrvatskog momčadskog sporta i dokle god se stvari ne postave na svoje mjesto neće biti sreće za hrvatski momčadski sport.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
17. siječnja 2013. u 11:23

@rainer...baš to....spomeneš Hr ligu i odmah si ili nacionalist ili nerealna budala! ne znam zbog čega?!
jbt...ako imamo državu koja je RH, valjda je normalno da se igra hrvatsko prvenstvo, a ne nekakva ABA liga, koja je krenula kao jadranska, a u kojoj prošle sezone nije bilo NITI JEDNOG kluba s jadrana!
dok je postojala yuga kao država, normalno da se igrala yugo liga...ali yuge više nema...neka svaka država igra svoju ligu, pa sad koliko će pojedini klubovi iz koje države biti uspješni u europi-to je na njima!
a nije da su klubovi iz ex-yu država bili neuspješni u zadnjih 20 godina!
olimpija je bila na F4 eurolige, partizan čak 2X na F4 eurolige....dobre rezultate su imali i cibona, budućnost, split, zvezda, pa čak i hemofarm, fmp, kk zagreb i krka!
ABA liga je TOTALNI PROMAŠAJ....i ne znam kako to ljudi ne vide!
baš kao što si rekao....krke, nymburge, igokee, mzt-e, radničke i szolnokije gledaju samo manageri i ljudi koji su doslovno ovisni o košarci!
prije svega, ako dolazim gledati košarku, dolazim gledati SVOJU momčad! naravno da ako su euro tekme, da dolaziš vidjeti i vrhunske igrače iz suparničke ekipe! ali kada je riječ o domaćem prvenstvu, onda ću rađe pogledati momčadi alkara, ĐĐ-a, jolly-a i kvarnera, da vidim ima li u njima mladih, dobrih Hr igrača, nego da gledam isto tako po 2-3 osrednja amera i škartirane srpske/bosanske/slovenske igrače koji su stari i više nisu dobri da igraju u europi!

[uredio pleniglacial - 17. siječnja 2013. u 11:25]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
17. siječnja 2013. u 12:44
U svim Hrvatskim klubovima ja vidim 5-6 igrača koji bi mogli igrati Euroligu (ne u najvećim klubovima) i potencijalno 10 igrača koji bi kroz 2-3 godine mogli doći na tu razinu. Ja sam za regionalnu ligu. Ovo je jedna od najlošijih godina za naše klubove ali to je tako Neka bolje rade.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
17. siječnja 2013. u 14:59
O majko mila koji argumenti. Igraju se dvije lige pa se ne može planirati? Pa jebote prvi dio sezone igraju samo ABA ligu i eventualno neku europsku ligu i taj raspored im je poznat debelo unaprijed. Dalje, liga za prvaka se također zna kad počinje i koliko ima kola. Tako da svaka momčad zna ulazeći u sezonu koliko će igrati utakmica (+/- 5 utakmica ovisno o uspjehu u kupu/europi) i datume kada će te utakmice biti. I gdje je tu onda poteškoća u planiranju? Pa jebote NBA liga igra 82 utakmice u sezoni u nešto više od 6 mjeseci pa se da isplanirati.

I krivi su ti argumenti za rukomet jer su Balić i Metličić igrali u Metkoviću koji je tad bio padnan Zagrebu i to samo zato jer je puuuno kapitala uloženo tamo. Čim je to presušilo, vidimo kako je Metković prošao. I rukomet spominješ!?!? Nisu li oni isto počeli regionalnu ligu jer u domaćoj nemaju pravu konkurenciju, jer nikoga ne zanima kad igraju protiv bilo koga iz hr jer im nisu ni izbliza dorasli?

I nije uopće problem zagovarati nacionalnu ligu. Ja bih isto najviše volio da imamo nacionalnu košarkašku ligu. Ali nam košarka nije toliko jaka. Puno vama toga nije jasno. Pa ni meni nije toga puno jasno kod vas. Ono što je činjenica je da bez dovoljno jakih utakmica nema razvoja velikih igrača. Bez jake lige (sa dovoljno jakih protivnika) nema dovoljno velikih utakmica. I to je suština svega. 

Slažem se da format državnog prvenstva u ovom obliku nije najsretnije rješenje jer momčadi mogu imati dva različita dijela sezone sa različitim rosterima koje onda rezultira time da ekipa puši u ABA ligi pa se pojača i osvoji naslov. I slažem se da je to kita. Ali nije ABA liga kriva za to. Neka uvedu pravilo da se roster ne može mijenjati više od 30% kroz sezonu npr ili nešto slično. Jer kad bi imali samo domaće prvenstvo, naši najjači klubovi bi imali u sezoni 7 - 8 međusobno utakmica koje bi bile jačeg intenziteta. A i to treba uzeti sa rezervom jer su naši najjači klubovi jaki samo kad se usporede sa ostatkom hrvatske. I kako da onda oni budu sportski konkurentni drugim klubovima? Kroz koje utakmice da se ojačaju? 

Opet podvlačim, bolji se postaje SAMO i ISKLJUČIVO igrajući sa jakim protivnicima. I to ne samo par utakmica kroz sezonu. A to bi dobili kad bi imali samo hr prvenstvo.
  • Najnovije
  • Najčitanije