Komentari na tekst: I Eduardo Da Silva se oprostio od hrvatske reprezentacije

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2014.
Poruka: 347
15. srpnja 2014. u 16:04
ne vodi se rasprava o izbornikovim odlukama, njega isključivo rezultat koji će ostvariti nakon što bude imao vremena može rušiti ili veličati. sad se svi pozivaju na švabe, ali taj njihov izbornik je bez trofeja koliko ono godina vodio? a čak i na ovom prvenstvu je bio pod stalnom kritikom, a sad je bog. dakle on je vodio po svom jer je on odgovoran, a sve se na krju vidi. no ovdje je rasprava o da silvi koji ne može podnesti klupu jer je valjda prevelik za nju. kao i vukojević prije njega.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.07.2011.
Poruka: 172
15. srpnja 2014. u 16:04
Antimainstream je napisao/la:

Mislim da bi ti trebao gledati u zid ako doista mislis da bi trebalo forsirati polumrtvog Dudua koji od 2007. nije odigrao vrhunsku tekmu, na racun Rebica koji ima 20 godina, puca od snage, moci i brzine i pokazao je da je svjetla buducnost repke. Ocito je da o nogometu pojma nemas, ali si zato prvak u predrasudama i nicim utemeljenoj aroganciji!
Vidi cijeli citat

A da?

Od 29 golava reprezentacije čak 16 je dao nakon te spomenute 2007. godine (znači 13 prije toga). Što bi bilo da su mu davali pravu minutažu, a ne da je glumio rezervu.

Možete vi sada omalovažavati koliko god hoćete, ali kada je igrao za repku bio je jedan od boljih. To nije bio onaj igrač prije ozljede, ali je i dalje bio bolji od ostalih.

Stoga, nađi si lijepi zid. Možeš ga ofarbati i u kockasto.
[uredio Sherpa - 15. srpnja 2014. u 16:10]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2014.
Poruka: 347
15. srpnja 2014. u 16:09
i još nešto, ja sam bio za dudua na početku dok nisu svi gledali na to kao nešto dobro. stranac i još crn (osobno sam se uvjerio iz prve ruke da ih je dosta tako mislilo), šta će nam on? ali svojim golovima je promijenio mnoga mišljenja, premda je i dalje ostalo onih skroz desno.tako da ako sam ga mogao zagovarati kad je to bilo malo popularno, onda mogu i sad reći da se ponio kao primadona, i nije jedini a to je ono što nas mora zabrinjavati. pustimo sad ispravnost izbornikovih odluka, to je neka druga tema, ovo što se događa od starijih igrača nema veze s tim.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.07.2011.
Poruka: 183
15. srpnja 2014. u 17:10
Otišli su oni koji nisu trebali,a oni koji su trebali još su u reprezentaciji.
2804
2804
Željan dokazivanja
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 747
15. srpnja 2014. u 17:26
Hvala, Dudu, za sve lijepe trenutke koje si nam pružio i sve što si dao za Hrvatsku :D
The Phantom
The Phantom
Moderator
Pristupio: 19.09.2010.
Poruka: 41.598
15. srpnja 2014. u 17:59
Ko stavi Jelavića ispred 2. najboljeg strijelca u povijesti, treba ić na dugogodišnju robiju
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.04.2013.
Poruka: 376
15. srpnja 2014. u 18:11
Antimainstream je napisao/la:
fleki je napisao/la:
Očito je Kovač zaboravio da nije bilo Eduarda ne bi igrao 2008 na Euru. No Kovač kao i njegova stranka ima amneziju. E da i molim po čemu je Jelavić ispred Eduarda
Vidi cijeli citat

Slazem se, i Del Piero je zasluzan za uspjehe Azzura prije 7-8 godina, takodjer i Henry za Francuske dobre rezultate....sramota sto nisu pozvani ;) Pun mi je ...... vise glorificiranja Dudua zbog onog sto je uradio i bio prije 7 godina. Ali idiotu je jasno da to nema veze sa njim vec sa Mamicem. Da sada Seselj i Mladic udju u sukob sa Zdravkom, ljudi bi ih velicali i dizali u nebesa!
Vidi cijeli citat

kao prvo Dudu ima 30 godina nije on baš tako star. Slažm se da nije za prvih 11, ali igrač koji je potreban reprezentaciji. I po čemu je Jelavić zaslužio biti ispred Eduarda
Seattle
Seattle
Mali dioničar
Pristupio: 29.05.2004.
Poruka: 9.263
15. srpnja 2014. u 18:34
The Phantom je napisao/la:
Ko stavi Jelavića ispred 2. najboljeg strijelca u povijesti, treba ić na dugogodišnju robiju
Vidi cijeli citat


Mislim, Jelavic je panj ali nema nikakve veze sto je ovaj drugi strijelac. Pa jebote, Balaban nas je odveo 2002 na svjetsko i nije minute odigro tamo. Nakon lose tekme protiv Mexica, Suker nije odigro ni minute protiv Italije ili Ekvadora. 

“Kam hit this tight end SO HARD, I swear I saw that TE’s soul leave Qwest Field right on that 35 yard line.”
bobrock
bobrock
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.04.2008.
Poruka: 187
15. srpnja 2014. u 18:52
Kako se mamicevci brzo slete na ovaj clanak. PR radi punom parom. 

Prvo nije istina da Eduardo nije zapocinjao utakmice za Shakthar. Jest. I davao golove. Odigrao je vise utakmica od Jelavica i Sammira zajedno. I Rebica. Zabio vise od sve trojice zajedno.

Drugo, jako je malo utakmica koje je Eduardo igrao za Hrvatsku a da Hrvatska nije dala gol. I prije i poslije ozlijede. I u 20 minuta protiv Mexica koliko je proveo na terenu dali smo gol. Osim toga, pogledajte malo bolje utakmice gdje i kad je Eduardo igrao. On nije gubio lopte. Na stranu sto je 'strucni' komentator u studiju poslije prvog poluvremena u Beogradu rekao da je Dudu izgubio sve lopte, ako pogledate snimku, nije ustvari covjek izgubio ni jednu loptu. U igri posjeda lopte, Dudu je apsolutni majstor.

Trece, omjer minuta i golova i za klub i za reprezentaciju su nemjerljivi u usporedbi sa ostalima suigracima.

Nisam bio za to da igra protiv Brazila. Da sam bio izbornik, rekao bih mu to uoci utakmice jer ne bih htio da igra s pritiskom na ledjima. U ostale dvije bi poceo (uvijek prije Sammira ili Olica) i igrao dok bi mogao trcati. Amen.

I nemojte Srnu prozivati jer ste neznalice. Pogotovo u stilu kad je taj zadnji centarsut ili gol dao....

Zadnji gol u kvalifikacijama (Island) je dao Srna. Od tri gola Srbima dva je namjestio Srna. Odjebite od Srne. Slazem se da nije sveta krava i da je imao gresaka i padova forme ali dajte ljudi pogledajte utakmice ponovo ako ne vidite iz prvoga puta.

Sto se Vuka tice, taj je bio i ostao panj i nije zasluzio odigrati ni ono sto je odigrao u reprezentaciji.
Seattle
Seattle
Mali dioničar
Pristupio: 29.05.2004.
Poruka: 9.263
15. srpnja 2014. u 19:18
bobrock je napisao/la:


Drugo, jako je malo utakmica koje je Eduardo igrao za Hrvatsku a da Hrvatska nije dala gol. I prije i poslije ozlijede. I u 20 minuta protiv Mexica koliko je proveo na terenu dali smo gol. Osim toga, pogledajte malo bolje utakmice gdje i kad je Eduardo igrao. On nije gubio lopte. Na stranu sto je 'strucni' komentator u studiju poslije prvog poluvremena u Beogradu rekao da je Dudu izgubio sve lopte, ako pogledate snimku, nije ustvari covjek izgubio ni jednu loptu. U igri posjeda lopte, Dudu je apsolutni majstor.

Vidi cijeli citat


Eduardo igro protiv Mexica?

“Kam hit this tight end SO HARD, I swear I saw that TE’s soul leave Qwest Field right on that 35 yard line.”
  • Najnovije
  • Najčitanije