Komentari na tekst: Lokomotivinu igru na terenu zasjenile priče izvan njega

1
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.02.2010.
Poruka: 1.299
28. prosinca 2013. u 13:11
moguće samo u hrvatskoj :)
2804
2804
Željan dokazivanja
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 747
28. prosinca 2013. u 13:38
Vjerujem da će biti mnogo komentara. Svi traže poveznicu. Po tim poveznicama Lokomotiva, Rijeka i Hajduk su Dinamovi klubovi. Isto tako Dinamo je Hajdukov klub. Komentar "basada" je točan, ali ne onako kako on misli: Moguće samo u Hrvatskoj .... gdje svi čeprkaju po tuđem dvorištu a ne vide što sami rade, gdje netko u ime "ljubavi" krade, razbija, rastura i uči ljude idejama iz 18. stoljeća, gdje je normalno da navijač izbije oko policajcu, a kad se njga "pipne" svi mediji cvile,...., gdje su mediji izgubili kompas u razlućivanju dobrog i zla...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2012.
Poruka: 114
28. prosinca 2013. u 14:03
Evo još jednog beskičmenjaka.. jel ti vidiš da 85% igrača Lokomotive su iz Dinamove škole, tebi nije čudno da masovno igrači besplatno odlaze u Lokomotivu i onda ih se kasnije kupuje za milijune? Možeš imati svoje poltronsko različito mišljenje, ali ovo su činjenice. Direktor Lokomotive je u skupsštini Dinama, Lokomotiva poziva klince u svoj kamp plakatima na kojima piše da su druga momčad Dinama (ima slika, bum nasel ak treba).. I dalje sva ta kopita zla traže jebenu poveznicu?!?
''netko u ime ljubavi krade, razbija, rastura i uči ljude idejama iz 18.st''' to radi upravo tvoj dragi vođa, jel te smeta kad jebe mater novinarima, kad proklinje, kad vrijeđa, laže??
i tolko si ljudsko dno da se usuđuješ spominjati navijače kod nas, kad deseci ljudi sad nedužno sjede u zatvoru jer su se zaderali ''mamiću cigane'', ljudima se zabranjuje ulazak na vlastiti stadion, djeca se hapse zbog ''verbalnog delikta'', tribine PRAZNE, rezultati u europi SRAMOTNI, jel to ok majstore? jel to uspjesan, zdrav klub? ali i dalje ima takvih moralnih nula koje će reći pa zašto ljudi traže tu poveznicu Lokomotive i Dinama, ''nabijem ih na kurac''.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.06.2012.
Poruka: 8.544
28. prosinca 2013. u 14:17
agram86 je napisao/la:
Evo još jednog beskičmenjaka.. jel ti vidiš da 85% igrača Lokomotive su iz Dinamove škole, tebi nije čudno da masovno igrači besplatno odlaze u Lokomotivu i onda ih se kasnije kupuje za milijune? Možeš imati svoje poltronsko različito mišljenje, ali ovo su činjenice. Direktor Lokomotive je u skupsštini Dinama, Lokomotiva poziva klince u svoj kamp plakatima na kojima piše da su druga momčad Dinama (ima slika, bum nasel ak treba).. I dalje sva ta kopita zla traže jebenu poveznicu?!?
''netko u ime ljubavi krade, razbija, rastura i uči ljude idejama iz 18.st''' to radi upravo tvoj dragi vođa, jel te smeta kad jebe mater novinarima, kad proklinje, kad vrijeđa, laže??
i tolko si ljudsko dno da se usuđuješ spominjati navijače kod nas, kad deseci ljudi sad nedužno sjede u zatvoru jer su se zaderali ''mamiću cigane'', ljudima se zabranjuje ulazak na vlastiti stadion, djeca se hapse zbog ''verbalnog delikta'', tribine PRAZNE, rezultati u europi SRAMOTNI, jel to ok majstore? jel to uspjesan, zdrav klub? ali i dalje ima takvih moralnih nula koje će reći pa zašto ljudi traže tu poveznicu Lokomotive i Dinama, ''nabijem ih na kurac''.
Vidi cijeli citat


'Le sigh' 

Uvijek ista priča. Čim se netko ne slaže sa metodama herojskih mučenika je Mamićevac. Gle, u pravu si. U pravu ste. Nitko vam to ne osporava. Ali molim te, nemoj 'navijače' opisivati kao nevinašca jer oni to nisu ni na koji način. Da nema Mamića bilo bi neko drugo sranje radi kojeg bi se divljalo. Uvijek je bilo tako. Mučenici i patnici, da... Pola ih ima policijski dosje debeo kao Ana Karenjina, dam se kladiti. 

That said, baš me zanima kako će naš pravosudni sustav okarakterizirati transfere na liniji Dinamo-Lokosi i vice versa, odnosno na koju će se foru glava ovaj put izvući. Uopće nemam iluzije da će se nešto konkretno dogoditi po tom pitanju. 

Nije baš only in Croatia, ima i smješnijih zemalja i jadnijih pravosuđa ali u Hrvatskoj se može slobodno reći only in Dinamo...

[uredio El capitan - 28. prosinca 2013. u 14:31]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2012.
Poruka: 114
28. prosinca 2013. u 15:03
El capitan je napisao/la:


'Le sigh' 

Uvijek ista priča. Čim se netko ne slaže sa metodama herojskih mučenika je Mamićevac. Gle, u pravu si. U pravu ste. Nitko vam to ne osporava. Ali molim te, nemoj 'navijače' opisivati kao nevinašca jer oni to nisu ni na koji način. Da nema Mamića bilo bi neko drugo sranje radi kojeg bi se divljalo. Uvijek je bilo tako. Mučenici i patnici, da... Pola ih ima policijski dosje debeo kao Ana Karenjina, dam se kladiti. 

That said, baš me zanima kako će naš pravosudni sustav okarakterizirati transfere na liniji Dinamo-Lokosi i vice versa, odnosno na koju će se foru glava ovaj put izvući. Uopće nemam iluzije da će se nešto konkretno dogoditi po tom pitanju. 

Nije baš only in Croatia, ima i smješnijih zemalja i jadnijih pravosuđa ali u Hrvatskoj se može slobodno reći only in Dinamo...

Vidi cijeli citat


Jel trebam opet ponavljat, tu se ne radi o nekakvim osobnim preferencama ili mišljenju, ovo su činjenice. Dinamo i Mamić ne djeluju legalno i legitimno, već PROTIVNO ZAKONU, i da, svako ko to brani je mamićevac, plaćenik i ljudski šljam.
Dam se kladiti da ti imaš debeli policijski dosje. Eto, to su takve pizdarije koje ti pričaš. U cijeloj Europi je sve podređeno navijačima, gledateljima jedino kod nas, da bi se skrenula pozornost od malverzacija i kršenja zakona se sve svaljuje na navijače. Niko ne govori da su navijači nevinašca, neki i imaju dosje (ali sigurno ne kao glava i pola uprave ), ali mnogi su i školovani ljudi, obiteljski ljudi kojima se na Maksimiru krše osnovna ljudska prava i tretira kao životinje. Kakvo divljanje kod nas? Navedi mi neke zadnje nerede kod nas, a onda probaj guglati nerede u npr. Njemačkoj, Švicarskoj, Italiji.. Kod nas NEMA NAVIJAČA više i to je sramotno. Zbog čega je došlo do tog? Koji je razlog tome? Brijem da su strašni neredi na stadionima, da to je..
Nije samo u Hrvatskoj, vjerojatno je i u Ugandi i Keniji.



Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2012.
Poruka: 108
28. prosinca 2013. u 15:55

"Dinamo i Mamić ne djeluju legalno i legitimno, već PROTIVNO ZAKONU, i da, svako ko to brani je mamićevac, plaćenik i ljudski šljam."

 

A hajduk? Za hajduk znamo da je kupovao trofeje jer je dugovao pare sudačkoj mafiji. Hajduk je godinama i godinama bia u blokadi, dugova pare na sve strane...kršia sve moguće zakone. To si sve zaboravio? 

I da, svatko tko brani hajduka je plaćenik i ljudski šljam (tvoja logika dragi ).

 

A možemo i opravdano sumnjati da odnos mamića s rijekom nije po slovu zakona, al nikad navijači rijeke ne govore o tome. Jel rijeka sam još jedna dinamova prćija? Srali ste da su lokosi pustli dinamu u zagrebu, ali ta lokomotiva je bar stvorila prilike u maksimiru,kad je rijeka bila u maksimiru, šta je ona stvorila? Kako je ona izgledala? Puno gore. Jel onda rijeka pustila dinamu da je dinamo napada pa ako da gol, da, al rijeka pobjediti nije smijela? 

 

I da, navijači su šljam. Svatko tko brani navijače je plaćenik i ljudski šljam. To ne znači da mamići i šukeri i brbići i ostali nisu i sami šljam, ali braniti onu marvu od navijača...

 

"ali mnogi su i školovani ljudi, obiteljski ljudi kojima se na Maksimiru krše osnovna ljudska prava i tretira kao životinje"

 

Da, mnogi su završili osnovnu školu, i da, mnogi imaju obitelj jer eto svatko može raditi djecu i imati obitelj.

Tretira kao životinje? Ti to govoriš o ljudima koji viču ajmo ustaše? Koriste cigane i homoseksualce (pedere) kao ekvivalent nečemu negativnom tj uvredi? Oni i jesu životinje, pijane životinje.

[uredio heretik - 28. prosinca 2013. u 16:05]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2012.
Poruka: 108
28. prosinca 2013. u 16:03

"Evo još jednog beskičmenjaka.. jel ti vidiš da 85% igrača Lokomotive su iz Dinamove škole, tebi nije čudno da masovno igrači besplatno odlaze u Lokomotivu i onda ih se kasnije kupuje za milijune? Možeš imati svoje poltronsko različito mišljenje, ali ovo su činjenice. Direktor Lokomotive je u skupsštini Dinama, Lokomotiva poziva klince u svoj kamp plakatima na kojima piše da su druga momčad Dinama (ima slika, bum nasel ak treba).. I dalje sva ta kopita zla traže jebenu poveznicu?!? "

 

Jel tako prihvaćaš činjenice i za hajduku i rijeku? I sve ostale?  

I zašto se mediji ne uhvate tih ostalih...hmmmm...

Da lokomotiva nije u vrhu i da ne otkida bodove ostalima, ne bi se nitko bunio, ali je eto ispalo da je i dinamova druga ekipa među najboljima u državi hahahaha (eto i rijeka je u vrhu, još jedna dinamova prćija)....šta to govori o ostalima? Šta to govori o tim drugim klubovima? Njihovim školama? Meni se mamić gadi i da smo u normalnj državi, lik bi već odavno robija, doživotno, al od svih stvari to s lokosima me uopće ne smeta...stvorili su klub koji je konkurentan, okrivi druge klubove šta su tako bijedni za to, stvorili su klub u kojem su se kalili modrići i mnogi drugi te pripremali za dinamo, pa šta; ulažu u Lok. pare zarađene od prodaje dinamovih igrača, tj ulažući u Lok. dugoročno ulažu u dinamove interese, ....tko je to kriv drugima šta ne mogu proizvesti igrača pa ga dobro prodati? Dakle, iako ste u pravu za mamića i lokose, nisu vam oni krivi šta su vaši klubovi smeća i šta nemaju budućnost i zato se radije uhvatite svojih dvorišta...odbacite ljubomoru i ne gledajte druga dvorišta dok ne riješite svoja.

 

I nemojte se pretvarati kao da u prošlosti nisu postojala vrlo jaka partnerstva drugih klubova tipa hajduka sa šibenikom i-ili zadrom...samo za razliku od ovog din-lok, to su bila vrlo primitivna i kratkoročna partnerstva..

[uredio heretik - 28. prosinca 2013. u 16:11]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2012.
Poruka: 114
28. prosinca 2013. u 16:57
Dragi, ovo je tekst o Lokomotivi (shodno tome i o Dinamu), zakaj spominješ Hajduk i Rijeku sad? Jesam ja rekao išta o njima? Svoj zločin opravdavati tuđim. To je tvoja logika. Dragi. Ali, kad već moram braniti nekoga, nije isto imati 2,3 igrača na posudbi i 85% igrača iz jednog kluba koji ti ga može povući kada hoće. Jel shvaćaš to?? Da li vidiš razliku? I koliko ja znam navijači Hajduka su imali isto tako itekako dosta toga protiv Štimca.
Ali mene zanima Dinamo (kojeg više nema). S time ti mogu i objasniti ovo za navijače. Premlaćuju se djeca koja viču mamiću cigane, a čovjek koji to radi svakodnevno i pljačka Dinamo prolazi uz lovorike i niko mu ne može ništa. Tebi Dinamo očito nije ništa nikada značio pa češ teško razumjeti, ali probaj. Ima ljudi kojima je Dinamo nekada bio sve, budili su se i lijegali uz njega. I onda dođe netko i uzme ti tvoj klub, učini ga privatnom prčijom svoje obitelji. Tebi je to ok. Uvijek je lakše pognuti glavi i stati na stranu jačega i reći moj šef je uvijek u pravu. 3. mjesto u web stranicama, ma to miki, ajmooo.. To je taj mentalitet. Ali ima ljudi kojima ovaj grad i ovaj klub ipak nešto znače, a to tvoje sipanje frustracija na navijače je znak neke tvoje frustracije. Ko zna od čega?
Ali stavimo nastranu tu formalnu, legalističku stranu po kojoj Dinamo poppuno nelegalan. Pogledajmo samo sportski aspekt. Jel tebe zadovoljava da je Dinamo najlošiji klub u Europi u grupnim fazama u zadnjih x godina?? Jel te zadovoljava srozavanje ugleda i prazni stadion? Jel to taj uspjeh? Jel to ok?? Zbog čega se igra nogomet, zbog zarade ili zbog navijača i rezultata? Ajde molim te odgovori mi na ova pitanja.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.04.2013.
Poruka: 202
28. prosinca 2013. u 19:15
daj se više skinite s kurca lokomotive i dinama, šta vas boli kurac kako lokosi funkcioniraju, vas samo jebe šta je dinamo za 5 koplja ispred svih hajduka posebno, pa se na sve načine želi skinuti s trona. E nećeš razbojniče. Dabogda mamić doživotno ostao predsjednik dinama samo da ovakvima tipa agram86 pije krv.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2012.
Poruka: 114
28. prosinca 2013. u 20:04
Tom24 je napisao/la:
daj se više skinite s kurca lokomotive i dinama, šta vas boli kurac kako lokosi funkcioniraju, vas samo jebe šta je dinamo za 5 koplja ispred svih hajduka posebno, pa se na sve načine želi skinuti s trona. E nećeš razbojniče. Dabogda mamić doživotno ostao predsjednik dinama samo da ovakvima tipa agram86 pije krv.
Vidi cijeli citat


Kakav si ti miš mali.   Takvi poput tebe će nda kad i ode ta bagra iz Dinama promijenit ploču i stajat uz one koji su davali svoje živote za ovu borbu. Isto ko i 91'.
Doći će i taj dan... :)) 
Lijep pozdrav svima kojima Dinamo nekaj znači!

1
  • Najnovije
  • Najčitanije