Komentari na tekst: Ronaldo u sudačkoj nadoknadi spasio Real Madrid od poraza na Santiago Bernabeu

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2012.
Poruka: 1.563
05. svibnja 2014. u 00:29
cudan razvoj situacije svakako...znaci ta losa Barca je sa pobjedom jucer mogla samo o sebi ovisiti za naslov kad bi dobila Atletica zadnje kolo,ovako mogu plakat,ali samiu su krivi za to...Real se pobjedom svakako mogao vratit u igru jer ocekujem da bi trebali dobiti Valladoli,Celtu i Espanyol,ovako se moraju nadati da Barca dobije Atletica zadnje kolo i njima pokloni naslov...a sto se tice toga,mislim da je Atletico jaci od Barce i da bi ih dobio svakako da im i treba pobjeda jer pokazali su ove godine da su jaci od njih tako da Barca nebi tu trebala ici pustati niti igrati sumnjive igre..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.04.2013.
Poruka: 495
05. svibnja 2014. u 00:36
Pričajte vi što hoćete. Nije bitno slučajno ili namjerno, činjenica je da je Real Madridu ovaj remi sjeo kao budali šamar. Ja ne tvrdim da nije sve regularno, ja samo iznosim činjenice da je Real Madrid igrao zadnji i da je jednostavnim pogledom na tablicu i raspored do kraja znao da im remi u ovoj utakmici najviše odgovara i činjenica je da se upravo to i dogodilo. I ovo se nikako ne može gledati kao kiks Reala. Ovaj rezultat, bilo namjerno ili slučajno, je bačena udica Barceloni. A sad, hoće li se Barcelona upecati i igrati na pobijedu protiv Atletica, pa da Madriđani sa svoje tri eventualne pobijede prestignu sve i postanu prvaci, ostaje da vidimo.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.04.2013.
Poruka: 495
05. svibnja 2014. u 00:52
Jednostavan pogled na tablicu sve govori. Ali nitko mi ne može tvrditi da remi nije najbolji ishod za Real Madrid nakon kiksa Barcelone i Atletica, bilo to slučajno ili namjerno. Da je Real Madrid pobijedio ovu i zaostalu utakmicu u srijedu, to bi šanse Barcelone svelo na minimum, iako su i ovako male. Ovim rezultatom Barcelona još ima nade i još ima za što igrati u posljednjem kolu, prema tome, ponavljam još jednom, Madriđani nisu mogli poželjeti bolji ishod svoje utakmice, taman da su i željeli pobijediti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2013.
Poruka: 616
05. svibnja 2014. u 02:11
ko god da osvoji naslov, ovo je jedna od rijetkih sezona gdje se može bilo šta dogoditi. 
lijepo je vidjeti treći klub osim reala i barce u igri.
ovo je čar nogometa, a ne znati osvajača 10 kola unaprijed
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.10.2010.
Poruka: 738
05. svibnja 2014. u 04:48
contagious17.3 je napisao/la:
Jednostavan pogled na tablicu sve govori. Ali nitko mi ne može tvrditi da remi nije najbolji ishod za Real Madrid nakon kiksa Barcelone i Atletica, bilo to slučajno ili namjerno. Da je Real Madrid pobijedio ovu i zaostalu utakmicu u srijedu, to bi šanse Barcelone svelo na minimum, iako su i ovako male. Ovim rezultatom Barcelona još ima nade i još ima za što igrati u posljednjem kolu, prema tome, ponavljam još jednom, Madriđani nisu mogli poželjeti bolji ishod svoje utakmice, taman da su i željeli pobijediti.
Vidi cijeli citat


Vidim nitko nece da ti kaze, pa evo - da je Real pobijedio, ovisio bi sam o sebi jer sa jos 3 pobjede bi sigurno bio prvak. Ti to ili ne kontas ili razmisljas da je Real negdje "morao" kiksati, pa najbolje ovdje da se Barca "upeca". Ja sam osobno sumnjao da ce Real tek tako dobiti sve 4 utakmice i smatram da je gol Ronalda u nadoknadi potencijalno vrijedan naslova, jer se taj 1 bod moze pokazati kljucnim, ali tvrditi da je ovo najbolji ishod za Real je suludo.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
05. svibnja 2014. u 08:13
strašan gol CR-a svakaa mu čast
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.10.2010.
Poruka: 16
05. svibnja 2014. u 08:26
slingshot je napisao/la:
contagious17.3 je napisao/la:
Jednostavan pogled na tablicu sve govori. Ali nitko mi ne može tvrditi da remi nije najbolji ishod za Real Madrid nakon kiksa Barcelone i Atletica, bilo to slučajno ili namjerno. Da je Real Madrid pobijedio ovu i zaostalu utakmicu u srijedu, to bi šanse Barcelone svelo na minimum, iako su i ovako male. Ovim rezultatom Barcelona još ima nade i još ima za što igrati u posljednjem kolu, prema tome, ponavljam još jednom, Madriđani nisu mogli poželjeti bolji ishod svoje utakmice, taman da su i željeli pobijediti.
Vidi cijeli citat


Vidim nitko nece da ti kaze, pa evo - da je Real pobijedio, ovisio bi sam o sebi jer sa jos 3 pobjede bi sigurno bio prvak. Ti to ili ne kontas ili razmisljas da je Real negdje "morao" kiksati, pa najbolje ovdje da se Barca "upeca". Ja sam osobno sumnjao da ce Real tek tako dobiti sve 4 utakmice i smatram da je gol Ronalda u nadoknadi potencijalno vrijedan naslova, jer se taj 1 bod moze pokazati kljucnim, ali tvrditi da je ovo najbolji ishod za Real je suludo.
Vidi cijeli citat


Naravno da je Realu bila bitna pobjeda. Nisu slučajno sinoć poslije tekme izgledali pokisli... Ali činjenica radi, Realu 3 pobjede do kraja NE garantiraju naslov ni sa pobjedom protiv Valencije. Ako su bodovno izjednačeni s Atleticom opet su drugi zbog lošijeg međusobnog omjera. U svakom slučaju ovise o sebi i Barci, dok jedino Atletico ovisi samo o sebi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.04.2013.
Poruka: 495
05. svibnja 2014. u 09:48
slingshot je napisao/la:
contagious17.3 je napisao/la:
Jednostavan pogled na tablicu sve govori. Ali nitko mi ne može tvrditi da remi nije najbolji ishod za Real Madrid nakon kiksa Barcelone i Atletica, bilo to slučajno ili namjerno. Da je Real Madrid pobijedio ovu i zaostalu utakmicu u srijedu, to bi šanse Barcelone svelo na minimum, iako su i ovako male. Ovim rezultatom Barcelona još ima nade i još ima za što igrati u posljednjem kolu, prema tome, ponavljam još jednom, Madriđani nisu mogli poželjeti bolji ishod svoje utakmice, taman da su i željeli pobijediti.
Vidi cijeli citat


Vidim nitko nece da ti kaze, pa evo - da je Real pobijedio, ovisio bi sam o sebi jer sa jos 3 pobjede bi sigurno bio prvak. Ti to ili ne kontas ili razmisljas da je Real negdje "morao" kiksati, pa najbolje ovdje da se Barca "upeca". Ja sam osobno sumnjao da ce Real tek tako dobiti sve 4 utakmice i smatram da je gol Ronalda u nadoknadi potencijalno vrijedan naslova, jer se taj 1 bod moze pokazati kljucnim, ali tvrditi da je ovo najbolji ishod za Real je suludo.
Vidi cijeli citat

Pa ne znam što ti to vidiš, ali jednostavno nisi u pravu, jer Real Madrid nikako nebi ovisio sam o sebi ni sa pobijedom protiv Valencije, nego bi i dalje ovisio o utakmici Barcelona - Atletico, a sa ovim remijem samo je dao Barceloni veće izglede i razlog više da im utakmica u posljednjem kolu nešto znači i da ju odigraju na pobijedu. A tvrditi da bi Real sa ovom i ostale 3 pobijede sigurno bio prvak, jednostavno nije točno, ili ti razmišljaš da Atletico još jednu utakmicu mora kiksati, jer jedino Atletico ovisi sam o sebi zbog boljeg međusobnog omjera s Realom. Atleticu je sad u ovoj situaciji dovoljno još 4 boda iz zadnje dvije utakmice da sigurno budu prvaci.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2011.
Poruka: 229
05. svibnja 2014. u 11:26
contagious17.3 je napisao/la:
slingshot je napisao/la:
contagious17.3 je napisao/la:
Jednostavan pogled na tablicu sve govori. Ali nitko mi ne može tvrditi da remi nije najbolji ishod za Real Madrid nakon kiksa Barcelone i Atletica, bilo to slučajno ili namjerno. Da je Real Madrid pobijedio ovu i zaostalu utakmicu u srijedu, to bi šanse Barcelone svelo na minimum, iako su i ovako male. Ovim rezultatom Barcelona još ima nade i još ima za što igrati u posljednjem kolu, prema tome, ponavljam još jednom, Madriđani nisu mogli poželjeti bolji ishod svoje utakmice, taman da su i željeli pobijediti.
Vidi cijeli citat


Vidim nitko nece da ti kaze, pa evo - da je Real pobijedio, ovisio bi sam o sebi jer sa jos 3 pobjede bi sigurno bio prvak. Ti to ili ne kontas ili razmisljas da je Real negdje "morao" kiksati, pa najbolje ovdje da se Barca "upeca". Ja sam osobno sumnjao da ce Real tek tako dobiti sve 4 utakmice i smatram da je gol Ronalda u nadoknadi potencijalno vrijedan naslova, jer se taj 1 bod moze pokazati kljucnim, ali tvrditi da je ovo najbolji ishod za Real je suludo.
Vidi cijeli citat

Pa ne znam što ti to vidiš, ali jednostavno nisi u pravu, jer Real Madrid nikako nebi ovisio sam o sebi ni sa pobijedom protiv Valencije, nego bi i dalje ovisio o utakmici Barcelona - Atletico, a sa ovim remijem samo je dao Barceloni veće izglede i razlog više da im utakmica u posljednjem kolu nešto znači i da ju odigraju na pobijedu. A tvrditi da bi Real sa ovom i ostale 3 pobijede sigurno bio prvak, jednostavno nije točno, ili ti razmišljaš da Atletico još jednu utakmicu mora kiksati, jer jedino Atletico ovisi sam o sebi zbog boljeg međusobnog omjera s Realom. Atleticu je sad u ovoj situaciji dovoljno još 4 boda iz zadnje dvije utakmice da sigurno budu prvaci.
Vidi cijeli citat


Ne znam na kojim si drogama ali dobro te puklo!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.04.2013.
Poruka: 495
05. svibnja 2014. u 12:18
Emmet je napisao/la:
contagious17.3 je napisao/la:
slingshot je napisao/la:
contagious17.3 je napisao/la:
Jednostavan pogled na tablicu sve govori. Ali nitko mi ne može tvrditi da remi nije najbolji ishod za Real Madrid nakon kiksa Barcelone i Atletica, bilo to slučajno ili namjerno. Da je Real Madrid pobijedio ovu i zaostalu utakmicu u srijedu, to bi šanse Barcelone svelo na minimum, iako su i ovako male. Ovim rezultatom Barcelona još ima nade i još ima za što igrati u posljednjem kolu, prema tome, ponavljam još jednom, Madriđani nisu mogli poželjeti bolji ishod svoje utakmice, taman da su i željeli pobijediti.
Vidi cijeli citat


Vidim nitko nece da ti kaze, pa evo - da je Real pobijedio, ovisio bi sam o sebi jer sa jos 3 pobjede bi sigurno bio prvak. Ti to ili ne kontas ili razmisljas da je Real negdje "morao" kiksati, pa najbolje ovdje da se Barca "upeca". Ja sam osobno sumnjao da ce Real tek tako dobiti sve 4 utakmice i smatram da je gol Ronalda u nadoknadi potencijalno vrijedan naslova, jer se taj 1 bod moze pokazati kljucnim, ali tvrditi da je ovo najbolji ishod za Real je suludo.
Vidi cijeli citat

Pa ne znam što ti to vidiš, ali jednostavno nisi u pravu, jer Real Madrid nikako nebi ovisio sam o sebi ni sa pobijedom protiv Valencije, nego bi i dalje ovisio o utakmici Barcelona - Atletico, a sa ovim remijem samo je dao Barceloni veće izglede i razlog više da im utakmica u posljednjem kolu nešto znači i da ju odigraju na pobijedu. A tvrditi da bi Real sa ovom i ostale 3 pobijede sigurno bio prvak, jednostavno nije točno, ili ti razmišljaš da Atletico još jednu utakmicu mora kiksati, jer jedino Atletico ovisi sam o sebi zbog boljeg međusobnog omjera s Realom. Atleticu je sad u ovoj situaciji dovoljno još 4 boda iz zadnje dvije utakmice da sigurno budu prvaci.
Vidi cijeli citat


Ne znam na kojim si drogama ali dobro te puklo!
Vidi cijeli citat

E ovakvi su mi najžešći koji samo znaju pljuvati po drugima bez ikakve argumentacije. Ajde ti meni argumentirano dokaži da ovo što ja pišem nije istina. Ovo što si ti napisao, to je lako, svatko može za drugoga reći da je budala, da je mentalno retardiran i slično. Ali ajde ti argumentirano dokaži da ja griješim i da ja nisam u pravu. Čovjek nije dobro izračunao i za to dobiva pluseve, a ja napišem argumentirano istinite činjenice koje su svima pred nosom i svi ih vide i za to dobivam minuse. Pa tko je tu lud? Nekima matematika očito nije jača strana.