Komentari na tekst: Spasite hrvatsko prvenstvo!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.11.2009.
Poruka: 2.013
18. svibnja 2011. u 09:08
Bravo Jurišić na članku, Dalmatinac slažem se s tvojim komentarom za hrvatsku ligu!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.04.2011.
Poruka: 67
18. svibnja 2011. u 09:40
Jurišiću malo si kontradiktoran. Govoriš o strahu da neki talenti izgube "pola sljedeće sezone u ligi u kojoj ni na koji način ne mogu napredovati.". Valjda po tebi oni ne bi izgubili tih pola sezone kada bi se toj ligi priključili NLB ligaši. Samo što tada ne bi bilo finiša redovne A1 lige niti bi im peto, šesto i sedmo mjesto u proširenoj ligi išta donosilo (kao što sada donose prva 4 mjesta A1 lige) i još bi im bilo depresivnije igrati protiv tih protivnika. Da ne govorimo o depresiji svih NLB ligaša kada bi morali ići gostovati u Dubravu ili Trogir - tko bi spasio te talente ? Sami smo bili svjedoci da su i ove godine suci pogurali Cibonu kad je trebalo - to je pravi indikator gdje bi naša liga završila kad bi bili sami.Osim toga najveće uspjehe hrvatska košarka je ostvarila u tadašnjoj regionalnoj ligi. Zar više za to nismo sposobni ili što? Leži li propast košarke u sustavu natjecanja ili u činjenici da se sada igra za pare a to nekad nije bio slučaj, da se oko košarke salijeće kojekakva gamad, da se od roditelja u KK Zadar traže tisuće kuna da bi im dijete igralo u višem rangu... možete unedogled. Mijenjanje natjecanja bi bio krivi lijek u krivo vrijeme propisan na krivu dijagnozu.
Ronaldo9
Ronaldo9
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2011.
Poruka: 2.281
18. svibnja 2011. u 09:50
ma možeš napravit jedno veliko ništa od naše lige kad nitko ne želi ulagat u naše projekte,di su naše firme koje su jake,di je Agrokor,di je Ina,T-mobile,Ledo,nitko ne želi ulagat u naše klubove,,a zašto je to tako,to ne znam,ocito su problemi puno dublji i žešči
[uredio Ronaldo9 - 18. svibnja 2011. u 09:51]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2011.
Poruka: 339
18. svibnja 2011. u 10:13
''Regionalna liga već je čitavo desetljeće realnost protiv koje se postalo teško boriti, iako do danas nisam uspio vidjeti ni jednu kvalitetnu analizu koja bi jasno definirala što je to hrvatska košarka konkretno i decidirano dobila od te regionalne lige. Do danas me nitko nije uvjerio da je prijenos velikog dijela suvereniteta hrvatske košarke na regiju pametan i smislen i nitko me ne može uvjeriti da je za hrvatsku košarku bolje da se mjesto u Eurokupu osigurava samo putem regionalne lige, bez ikakvog utjecaja hrvatskih natjecanja. Već sad strepim od nekog birokratskog klimoglava na nečiju ideju da se i hrvatsko mjesto u Euroligi "pokloni" regionalnom natjecanju, što bi do kraja devastiralo ionako poharana hrvatska klupska natjecanja. ''
-BRAVO BERNARDE!! ovo kao da su moje riječi, koje sam X puta ovdje napisao....a mnogi su me 'pljuvali'!
NE postoji niti jedan dokaz (a to je rezultat naših klubova u europi i uspjesi/neuspjesi nape repke) da je NLB liga donjela nešto dobro našoj košarci!! nije ni naštetila, apsolutno, ali ako nije donjela pozitivni pomak NEMA razloga se igra!
Hr liga s 12 ili 14 klubova je rješenje za nas! ima tu klubova, itekako....stabilna cedevita, dosta stabilni zagreb (uvijek će biti stabilan, jer je građevinska mafija ušla u njega), cibona koja će se oporaviti, zadar također, split koji je ponovo krenuo dobrim putem, borik i alkar s vručim terenima i borbenim igračima, dubrovnik i brod koji imaju publiku, bazu, novopečeni prvoligaši jolly i prigorje, koji su financijski jaki....eto, to je već 10 jakih ili dobrih klubova! što nam više treba??
VAN iz te nakaradne nlb lige! vjerujem da bi uz jednog jakog sponzora (kao što je NLB banka) A-1 Hr liga bila uspješna, zanimljiva i jaka liga! samo treba volje i pameti da se to izvede!

p.s. netko je ovdje napisao, da su najveće uspjehe Hr klubovi ostvarili u vrijeme igranja nlb lige....LAŽ! svi naši klupski uspjesi su se dogodili do 2001. (kada je utemeljena jadrnaska liga)...'zanimljivo'?!
[uredio temerlan - 18. svibnja 2011. u 10:26]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.597
18. svibnja 2011. u 11:47
Vrlo jednostavno se može riješiti pitanje hrvatske lige - tko želi nastupati u bilo kakvom regionalnom ili europskom natjecanju mora nastupati u hrvatskoj ligi. Ako netko nema dovoljnu snagu i širinu za nastupanje u hrvatskoj i regionalnoj ligi (+ europsko natjecanje) neka ne nastupa u tim natjecanjima dok se ne osposobi. U hrvatskoj ligi bilo bi više prostora za juniore regionalnih ligaša što može samo koristiti našoj košarci. Zašto igrači poput Šarića ne bi igrali hrvatsku ligu za Zagreb, Cibonu, Zadar ili Cedevitu ako treneri već smatraju da nisu dovoljno zreli za regionalnu ligu. I dalje nakon ligaškog dijela može ići doigravanje za prvaka i za opstanak, dakle odlučujuće utakmice bi se igrale u najjačim sastavima kad su regionalna i europska natjecanja već završila. I slažem se da bi bila dobra jedinstvena druga liga. To su pitanja koja se riješe u jednom danu, jedna odluka ljudi koji upravljaju hrvatskom košarkom, samo je pitanje koji su njihovi motivi i interesi. Unaprijed odbacujem pritužbe o prenapornom i prenatrpanom rasporedu jer se raspored A-1 lige može dovoljno prilagoditi regionalnim i europskim natjecanjima, a onome tko se profesionalno bavi košarkom 3 utakmice tjedno ne smiju biti prevelik teret, kao što je Skansi nedavno rekao - ako se na treninzima radi kako treba igrači jedva čekaju utakmicu jer im je to relaksacija. A što se sponzora tiče, ozbiljne tvrtke su uvijek u potrazi za dobrim mogućnostima ulaganja i promidžbe, samo ih treba znati privući i malo više se potruditi oko toga a ne samo čekati da ti netko dodijeli sponzora po političkom diktatu.
[uredio Coltrane - 18. svibnja 2011. u 12:11]
Hershey Locc
Hershey Locc
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 26.03.2007.
Poruka: 79
18. svibnja 2011. u 11:53
Odličan članak, slažem se sa svime navedenim, ali ipak autor nije ponudio neku svoju viziju kako ugurati i domaće prvenstvo u ionako gust raspored ''regionalaca'', koji imaju uglavnom po dvije utakmice tjedno što u regiji, što u Europi. I tu po meni leži glavni problem. Iskreno, ni sam ne znam kako bi se to moglo, ali ni nije moj posao da to izmišljam.
Inače je potpuno nesporno da ne postoje dokazi da nam je regionalna liga nešto posebno donijela ni u klupskom, a ni u reprezentativnom smislu (štoviše, evo sad ćemo izgleda čak i strance uzimati u reprezentaciju - toliko o razvoju domaćih talenata...).
Što bi bilo kad bi bilo da nema regionalne lige - besmisleno je pitanje.
A da bi sudjelovanje najjačih domaćih ekipa u cijelozeonskoj domaćoj ligi znatno podiglo atraktivnost i snagu te lige te znatno pripomoglo u razvoju mladih igrača iz ''malih'' domaćih klubova , ne teba ni trošiti riječi.
Slažem se s Jurišićevim apelom o spasu domaćeg prvesntva i barem o početku razmišljanja na koji način to učiniti. Samo se bojim da oni koji imaju moć odlučivanja ne čitaju ove stranice gdje se može pročitati nešto pametno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.04.2011.
Poruka: 67
18. svibnja 2011. u 12:21
temerlan je napisao/la:
p.s. netko je ovdje napisao, da su najveće uspjehe Hr klubovi ostvarili u vrijeme igranja nlb lige....LAŽ! svi naši klupski uspjesi su se dogodili do 2001. (kada je utemeljena jadrnaska liga)...'zanimljivo'?!
Vidi cijeli citat

Ja sam to ustvrdio ali ti očito nisi shvatio - svi naši uspjesi dogodili su se u bivšoj Jugoslavenskoj ligi koja je također, gledano sa današnjeg aspekta regionalna. Pojavom hrvatske lige dolazi do srozavanja svega, ponajviše morala i to od samog početka. Ospjesi o kojima ti pričaš valjda od 1992 do 2001 su samo blijeda sjena vladara košarkaških parketa s druge polovice 80tih i početka 90tih.

A koji su dokazi da bi hrv. košarkaška liga bila bolja od sadašnje regionalne? Bi li bilo više gledatelja? Je li u Zagrebu (da Zadar ne spominjemo) napetije kada dođe u goste Svjetlost Brod/Jolly ili Partizan/Zvezda ? Pogledajmo istini u oči - naša košarka ne valja i to kreće iz popularnosti sporta, preko sportskih škola pa do što ranijeg odlaska kao glavnog cilja igrača. Da se naši klubovi bore za prvaka NLB o ovome ne bi raspravljali. 

Kada smo govorili Ciboni da je jako loše za nju da pokupuje sve što valja u hrvatskoj ligi, kada smo tvrdili da je pretplata na Euroligu stvar koja potkopava ne temelje hrvatske košarke nego sporta uopće, kada smo je molili da ne dovodi strance, kada je tu priču sa strancima Zadar doveo do apsurda jer mu je 25min u utakmici igrala kompletno strana postava ... preko toga se prelazilo olako. Puno para je bilo u igri. Ali sada regionalna liga ispada glavni problem. Za krepat od smija. To je tipičan sindrom hrvatskog naroda - misli se da se jednim birokratskim potezom sve može okrenuti na dobro. E pa gospodo monarhističke, fašističke, komunističke, nacionalističke revolucije smo prošli. Nisu donijele ništa dobro zato što revolucija po svojoj definiciji ne donosi ništa dobro. Rad i odgovorno ponašanje je jedini spas. A to znači da bila regionalna liga ili ne, još nas čeka dugo godina tamnog tunela i možda - ali samo možda na kraju njega ugledamo svjetlo. Zasučite rukave, okanite se klubaštva i zgrtanja para na brzinu, prevladajte sujetu i počnite pričati sa konkurentskim klubovima, dogovorite zajedničku strategiju, nastupite prema HKSu i medijima, okrenite se mladima i skalajte ambicije pa će rezultati doći, ako ne odstupite od tog cilja - onda format natjecanja nije važan ... ali vi tim putem niste ni mislili poći, zar ne.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2010.
Poruka: 66
18. svibnja 2011. u 13:34
Mislim da je situacija Gordijev čvor - situacija se neće popraviti sama od sebe, već neko mora da presiječe, klubovi zajedno, i da se odreknu jednog dijela kolača da bi bilo bolje ubuduće, al i s obzirom na to ko vedri i oblači u NLB Ligi, slabe su šanse da će se to desiti (tj. da neće biti pritisaka).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.04.2005.
Poruka: 7.318
18. svibnja 2011. u 14:41
Ozapa, svaka ti je na mjestu! Trebao bi ti pisati kolumnu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2010.
Poruka: 230
18. svibnja 2011. u 22:41
Uopce ne kuzim protivnike regionalne lige...ne razumijem cega se gospodin J. boji...zar se boji da ako regionalna liga ima ne-hrvatskog prvaka da onda necemo imati predstavnika u Euroligi...pa sto onda? Kad budemo imali prvaka regionalne lige, onda ce taj klub vrlo vjerovatno biti i kandidat za prvaka Europe (a ne uzalud cekati final four), jer moras biti jako dobar da osvojis NLB. Druga stvar, ta liga je vec dovoljno jaka pa bi vjerovatno imala barem prva tri u EL. Ne vidim niti jedan pravi razlog (financijski, natjecateljski, marketinski...) protiv regionalne lige. Po meni se sve svodi na prosti nacionalizam. Jel ima tko protiv hokejaske lige? Po tome ne bi trebali imati ni Euroligu. Nasa liga prije regionalne je bila apsolutno katastrofalna. Isao sam na puno utakimica, jel se tko sjeca Zrinjevca sa Radulovicem (i okrsaja sa Cibonom) ili Maksimira sa ludim Matijevicem...no ta liga je bila katastrofalna, ostala bi katastrofalna i bit ce katastrofalna. No zasto ne, mozemo mi i dalje zabijati glavu u pijesak i praviti se blesavi, to nama ionako najbolje ide.
  • Najnovije
  • Najčitanije