Komentari na tekst: Tottenham srušio europske prvake

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2010.
Poruka: 54
03. studenog 2010. u 10:17
cameosis je napisao/la:
ne zanimaju me previše španjolski klubovi iako simpatiziram barcelonu, ali dvije stvari su mi zapele za oko:

LM 10 je napisao/la:

2. Sa Portom je LP osvojio zahvaljujuće nesretnom ispadanju Reala od Monaka (4-2 / 1-3), jer stvarno misliš da bi u finalu pobijedio Real.A i sjećam je porta u to doba, imao je Porto strašnu ekipu:Carvalho, Maniche, Deco,Mc Carthy,Ferreira...
Vidi cijeli citat

da mi baba ima kitu, bila bi muško. tvoja izjava nema sadržaja i upadaš u zamku hipotetičkog naklapanja.

nije osvojio ligu prvaka zahvaljujući ispadanjem netke druge momčadi, nego zahvaljujući pobjedama svoje.
LM 10 je napisao/la:

3. Nadigrati nekoga po mom sudu treba više nego što se desilo u Milanu, Tekma je bila bolje reći ujednačena,Inter 3 kontre 3 gola i to treći zaleđe ko kuća(pa vi pričajte da je Barca uvijek povlaštena), Takođe da je Chelse nadigrao Barcu koja je igrala još sa 10 igrača, smiješno, nadigrala kažeš. Ne zamjeram ti si Realovac, imam u obitelji jednoga.
Vidi cijeli citat

istina, barcelona je bila oštećena za tri penala koji su trebali biti svirani chelseau ...
Vidi cijeli citat


Ma ne, mislio sa reći da male stvari nekada prevagnu, splet okolnosti, daleko od toga da nije zasluženo, ali puno se diže nešto što je isto tako moglo biti drugačije, općenito mislim. Da sudija nije poništio na Nou Campu čist gol Bojanu, Moa niko nebi spomenuo (ne samo Bojanov slučaj, već uopće, da je uletila bilo koja od šansi koje je imala Barca, a imala je nekoliko 100%), spometuto bih bilo da je došao do polufinala i dan danas bi bio u inteu, gdje mu je i mjesto (italija).
A kad je chelse u pitanju neosporno je da je oštećen u toj utakmici, ali sve je krenulo bezveznim isključenjem Abidala, i Barca sa 10 ugrača kontroliše utakmici, pa j.biga, nisu ni zaslužili proći sa obzirom kakav su anti ziheraški nogomet igrali. Gospodo pa trebali ste stisnuti sa igračem više dati još jedan i riješiti stvar, a ne igrati bunker i čuvati na kraju nedovoljnih 1-0.
Uostalom tu sezonu je Barca zaslužila i igrom rezultatima da bude prvak, sjeti se kako je Man U i Ronaldo jadno izgledao u finalu, kako su nadmoćno nadigrani i pobjeđeni.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2010.
Poruka: 54
03. studenog 2010. u 10:19
cameosis je napisao/la:
ne zanimaju me previše španjolski klubovi iako simpatiziram barcelonu, ali dvije stvari su mi zapele za oko:

LM 10 je napisao/la:

2. Sa Portom je LP osvojio zahvaljujuće nesretnom ispadanju Reala od Monaka (4-2 / 1-3), jer stvarno misliš da bi u finalu pobijedio Real.A i sjećam je porta u to doba, imao je Porto strašnu ekipu:Carvalho, Maniche, Deco,Mc Carthy,Ferreira...
Vidi cijeli citat

da mi baba ima kitu, bila bi muško. tvoja izjava nema sadržaja i upadaš u zamku hipotetičkog naklapanja.

Zar nije hipotetičko naglabanje reći da Pep u nekom drugom klubu nebi bio niko i ništa, šta je lik, Nosterdamus?
Vidi cijeli citat
Vugi7
Vugi7
Mali dioničar
Pristupio: 11.05.2009.
Poruka: 6.308
03. studenog 2010. u 10:28
daban je napisao/la:
Vidim da se vodi rasprava o trenerskom znanju Pepa Guardiole.U danasnjem nogometu rezultat je mjerilo i mislim da s tim sve govorim ako pricamo u Guardioli,u samo 2 godine vodjenja covjek je uzeo sve i bez obzira na momcad koju ima mora mu se priznat znanje.Voditi puno velikih zvijezda sigurno nije lako jer je i puno ega tamo a iako neki prosle godine nisu toliko igrali(Y Toure)nije bilo nikad vecih turbulencija jer je Pep prvenstveno covjek sto mozete viditi ako pratite Barcine treninge.Mourinha i njega ne mozete stavljat u istu recenicu jer Pep je mlad trener koji ne kupuje puno za razliku od razvikanog Mourinha kojem se sve bespogovorno ispunjava a i taktika njihove igre je potpuno drugacija stoga ja uvijek potpisujem za napadacki nogomet gdje bekovi stoje na centru a ne u narucju golmana a napadaci i vezni pritiscu cak i rezervnu klupu suparnicke momcadi.
Vidi cijeli citat

Ovaj tvoj komentar ne drži vodu uopće.
Najprije pogledaj broj velikih trofeja i trenersko iskustvo Mourinha. Sa svakim svojim klubom kojeg je trenirao, uspio je u jednoj sezoni uzeti sva 3 trofeja. Znači, 3 različite lige i sva 3 puta je uspio osvojiti sve.
Druga stvar, za Pepa se priča (Ibrahimović, Xavi) da ne priča s igračima 10 minuta na treningu, dok su za Mourinhom čak i plakali. Zna se koliko on ima dobar odnos sa svojim igračima koji mu vjeruju. Tako da ne znam šta si ti mislio reći sa izjavom "jer je Pep prvenstveno covjek"...
Treća stvar, momčad koja je zabila uvjerljivo najviše golova u Primeri igra sa bekovima u naručju golmana, pogotovo Marcelo i Ramos? Daj pogledaj koju njihovu utakmicu.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
03. studenog 2010. u 13:20
Promasena taktika Beniteza, Harry ga pomeja, necu u detalje ali razocaran san Benitezom. Jucer promasaj.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.08.2010.
Poruka: 86
03. studenog 2010. u 13:31
fala bogu na normalnom komentaru.
ovi ostali nemaju veze sa člankom o sinoćnim utakmicama.

The_Killer_0007
The_Killer_0007
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.06.2010.
Poruka: 4.286
03. studenog 2010. u 14:25
da je murinjo još uvjek na klupi intera bale ništa ebi mogao
REAL MADRID - barcelona 11-1
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2010.
Poruka: 27
03. studenog 2010. u 14:52
modrić je car
soecc
soecc
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 3.086
03. studenog 2010. u 15:19
Jao koliko nebuloza se ovdje može pročitat:

1. Razjarena riba - Cambiasso i Milito su ozlijeđeni (Milito je bio do pred malo) i zato nisu igrali. Ozlijeđeni su i Stanković i Motta i Julio Cesar, Pandev je totalno van forme tako da ovo nije ni blizu momčadi koja je osvojila LP.
2. LM 10 - Inter je lani protiv Dinama igrao u 3. i 4. kolu a ne u zadnjem. U zadnjem su dobili Rubina 2:0.
3. LM 10 - Nabroji mi utakmice u kojima je Mourinho "parkirao autobus" ispred gola? Ja ću ti pomoći: bila je to samo jedna utakmica, i to protiv Barce u Barci, kad se neposredno prije tekme ozlijedio Pandev pa je umjesto njega morao igrat Chivu (obrambeni), kad je Motta nezasluženo dobio crveni karton pa je Inter ostao sa deset igrača i to na terenu gdje nijedna momčad ne radi ništa drugo nego se brani. Šta je Chelsea radio lani u Barci? I samo na toj jednoj utakmici se Inter branio. Mou je jednostavno našao način kako izbaciti najbolji svjetski klub i to je napravio. A u prvoj tekmi ih je i nadigrao. Bilo je 3:1 a moglo je biti i više. Chelsea su dobili u Milanu i u Londonu, CSKA isto, Barcu su u Milanu razbili, a finale je bilo jednosmjerna utakmica. Pogotovo utakmice sa Barcom 3:1 i Chelseajem 0:1 su ogledni primjerci za "kako razbiti favoriziranog protivnika".

Još samo komentar za Pepa: on je dobio već potpuno izgrađenu momčad, tako da muj nije bilo previše teško to sve osvojiti, pogotovo sa takvim klasama. Mourinho je sve to osvojio sa Portom, a sa Interom također, i to kad je na početku sezone doveo 5 novih igrača (Sneijder, Lucio, Motta, Milito, Eto'o) i na polusezoni Pandeva. To su igrači prve ekipe koje je u samo jednoj sezoni što ih je vodio, doveo do svega. Isto to radi sada sa Realom. Tako da malo proučiš materiju prije nego uspoređuješ Pepa i Mourinha. Pep je dobio jednog od najboljih igrača svijeta (Ibrahimovića) i nije znao šta bi sa njim...
soecc
soecc
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 3.086
03. studenog 2010. u 15:33
I još da ti dodam:  treći gol Intera možda je i bio ofsajd, ali ništa manji ofsajd od gola Piquea u Barci. A gol Krkića mi ne spominji, jer je sudac svirao i svi su bili stali. Prema tome, potpuno zaslužen prolaz Intera. Što se tiče Chelsea, i prije isključenja Abidala je Ovrebo mogao svirat 2,3 penala za Chelsea. Kažeš što nisu stisli? Pa stisli su oni, došli do puno šansi i do par čistih jedanaesteraca koje sudac nije svirao!! Što su trebali?!? Ono polufinale je ogledan primjerak za nezaslužen prolaz nekog kluba, tako da osvajanje 6 trofeja u toj sezoni možeš gledat i kroz prizmu toga: da je Chelsea otišao na 2:0 (što je i morao), Barca bi te sezone osvojila samo 3 trofeja, kužiš? (kad već pišeš da je Porto osvojio LP jer je Real ispao, ili da je Inter osvojio jer Barca nije zabila nijednu šansu? ...ccc...) Da je poštenje (a ne slučajnih okolnosti) Barca ne bi nikad osvojila sve te trofeje u jednoj sezoni i to ti je činjenica...

I opet ti kažem za Pepa: nedvojbeno ima neke kvalitete, ali da si njemu dao Inter (prvaka Italije) i onih 6 novih igrača, nikad ih ne bi ukomponirao kao što je to napravio Mourinho i to u samo jednoj sezoni, i doveo do svega. Pogledaj i Real: Ozil, Khedira, Di Maria, i još neko (ne mogu se sad sjetit) i istu stvar radi sa njima, a tek je par mjeseci u klubu.
[uredio soecc - 03. studenog 2010. u 15:36]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2010.
Poruka: 54
03. studenog 2010. u 16:48
Vugi7 je napisao/la:
daban je napisao/la:
Vidim da se vodi rasprava o trenerskom znanju Pepa Guardiole.U danasnjem nogometu rezultat je mjerilo i mislim da s tim sve govorim ako pricamo u Guardioli,u samo 2 godine vodjenja covjek je uzeo sve i bez obzira na momcad koju ima mora mu se priznat znanje.Voditi puno velikih zvijezda sigurno nije lako jer je i puno ega tamo a iako neki prosle godine nisu toliko igrali(Y Toure)nije bilo nikad vecih turbulencija jer je Pep prvenstveno covjek sto mozete viditi ako pratite Barcine treninge.Mourinha i njega ne mozete stavljat u istu recenicu jer Pep je mlad trener koji ne kupuje puno za razliku od razvikanog Mourinha kojem se sve bespogovorno ispunjava a i taktika njihove igre je potpuno drugacija stoga ja uvijek potpisujem za napadacki nogomet gdje bekovi stoje na centru a ne u narucju golmana a napadaci i vezni pritiscu cak i rezervnu klupu suparnicke momcadi.
Vidi cijeli citat

Ovaj tvoj komentar ne drži vodu uopće.
Najprije pogledaj broj velikih trofeja i trenersko iskustvo Mourinha. Sa svakim svojim klubom kojeg je trenirao, uspio je u jednoj sezoni uzeti sva 3 trofeja. Znači, 3 različite lige i sva 3 puta je uspio osvojiti sve.
Druga stvar, za Pepa se priča (Ibrahimović, Xavi) da ne priča s igračima 10 minuta na treningu, dok su za Mourinhom čak i plakali. Zna se koliko on ima dobar odnos sa svojim igračima koji mu vjeruju. Tako da ne znam šta si ti mislio reći sa izjavom "jer je Pep prvenstveno covjek"...
Treća stvar, momčad koja je zabila uvjerljivo najviše golova u Primeri igra sa bekovima u naručju golmana, pogotovo Marcelo i Ramos? Daj pogledaj koju njihovu utakmicu.

Vidi cijeli citat


Otkad je to Mo osvojio LP sa Chelse? Ma da, to ti sanjaš, kao i inače, 2-6 je definicija blamaže, zar ti čovjek nije rekao.
  • Najnovije
  • Najčitanije