Komentari na tekst: Villarreal naplatio dominaciju

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
02. prosinca 2010. u 23:39
Nema veze PAOK je nulu igrao!

To bi mogao biti sažetak ove utakmice jer sve je ostalo isto, a nitko realan nije uistinu vjerovao da ćemo ih dobiti tamo već smo se samo hrabrili. Tako da je sve opet na Dinamu uz tu važnu stavku da ne moramo ganjati dva gola, a ako ih ne možemo dobiti bilo kojim  rezultatom onda niti ne zaslužujemo prolaz i kraj priče.

A što se tiče ove utakmice, pa jasno je da su ovi Barcelona za naše klubove i da sigurno ne bi bila ništa drugačija utakmica da je Dinamo poveo, to su prazne priče jer se utakmica igra 90 minuta i nema tu isprike jer smo svejedno dobili gol-ove, na te priče sam se već smijao i jučer kad su poslije Hajduka to govorili. Da, ima nepisano pravilo ne zabiješ pa dobiješ, ali ne dobiješ tri i nitko ti ne brani da jednom daš, tako da se to ne treba spominjati previše. Uostalom, i promašaji su pokaz kvalitete jer bolje ekipe zabijaju i iz poluprilike dok drugima treba deset.

To nas dovodi do Beqirajevog promašaja koji je čudan u najmanju ruku. Na prvi pogled izgleda da ne ide na nju (loptu) dovoljno agresivno da je zakuca u gol, ali sve mi se čini da je to blokada velike utakmice (največe njegove). Ne treba previše razbijati glavu oko toga jer su mnogi veliki napadači znali čuda promašiti, ali ako to postane pravilo onda je to druga stvar, ali siguran sam da neće biti tako. Rekli smo da samo šuker i par posebnih napadača ne fulaju nikad, a to je ipak svemir za sebe i svi drugi mogu fulati.

No, mene više brine nesigurnost cijele ekipe jer je bilo previše loših dodavanja, dobro, ovi su radili presing i napadali, ali ipak se tu vidjela nesigurnost i lagani strah i zato nismo mogli smireno spojiti nekoliko dodavanja. Ipak, ako znamo da jedan Real nije mogao to raditi protiv Barce (), a znamo da su ovi za nas Barca, onda ni to ne treba uzimati previše k srcu. Pogotovo ako tome dodamo da glavni igrač koji to najbolje radi, Sammir, nije u pravoj formi poslije ozljede i neigranja, a to se vidjelo već protiv Rijeke, uz naravno činjenicu da su ga gotovo uvijek okružila po tri igrača. Ni Vrsaljko nije bolje prošao zbog istog razloga, ali i činjenice da je on ipak premlad za nešto više protiv ovakvog Villareala.

Kad sve to zbrojimo možemo samo biti sretni što imamo "ludog" Kelavu koji je u čudesnoj formi i koji nas je ipak ostavio na rezultatu koji nije sramotan s obzirom na razliku u kvaliteti, uostalom, pa samo su nas s jednim golom više dobili nego mi njih.
I to bi trebalo što prije zaboraviti, ostaje nam PAOK u našem dvorištu i samo se nadam dobrom vremenu i terenu, jer u tom slučaju Grci nemaju nikakve šanse i to sad službeno potpisujem ovdje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.01.2010.
Poruka: 94
02. prosinca 2010. u 23:41
dajmituprijavuvecjednom je napisao/la:



ma ne, ja mislim da je to bilo instinktivno. nije stigao ni promisliti o tome. milisekunde su bile u pitanju. znam kako je to, jednostavno se desi, bio sam i ja sportaš godinama.
Vidi cijeli citat



Slažem se. No, opet mislim da bi taj njegov potez trebalo procjenjivati pozitvino, a ne negativno. To sam želio istaknuti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.05.2010.
Poruka: 170
02. prosinca 2010. u 23:51
slažem se za Bišćanov potez,svatko bi to napravio...da nije to napravio ponovio bi se tottenham a možda i nešto gore...šteta kaj ga neće bit protiv PAOKA al ajde nek Barbarić zasluži plaću i Dinamov dres...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.05.2010.
Poruka: 618
03. prosinca 2010. u 00:00
želim čestitat halilhodžiću na zakašnjelim potezima i samozadovoljnjom žderanju žvake. u 35. minuti se vidjelo da sammir jedv ahvata zrak. zašto nije onda izašao na poluvremenu? callelo i ademi su već u 60. minuti izgubili korak?zašto nisu bili vani?očito loša fizička priprema. po meni je ibanez morao igrati na desnoj strani rukavina na lijevoj i badelj uz ademija. to bi bila igra, a ovak, ibanez nema centaršut, badelj nema prolaz, a bećiraj nema društvo u napadu. svakom utakmicom me vaha sve više razočara.ibanez ove godine dva lijepa gola zabio i to sa DESNE strane. zašto to nebi radio češće??
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.09.2009.
Poruka: 227
03. prosinca 2010. u 00:09
Nema to veze sa fizičkom spremom. Ovi su klasa iznad. Pa dinamo bi se borio za opstanak u španjolskoj, a ne bio treći..
[uredio deVily - 03. prosinca 2010. u 00:09]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.03.2010.
Poruka: 202
03. prosinca 2010. u 00:09
biti će stvarna katastrofa ako ne dobijemo PAOK-a u Zagrebu,jer mislim da je Dinamo bolja momčad od njih što se vidjelo i u utakmici u Grčkoj,iako je Dinamo igrao bezvezno isto tako je PAOK na domaćem terenu izgledao još gore,opet,s druge strane,danas ih je na domaćem terenu dobio CLUB BRUGGE za koje isto mislim da su slabija ekipa od Dinama,tako da...ne treba puno dodavat,sretno Dinamu !
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
03. prosinca 2010. u 00:14
zaboraviti ovo i tući paoka. brugge nam je s golom učinio medvjeđu uslugu, hvatat 2 razlike bi bilo gadno iako će i ovak bit gadno al za nijansu lakše. još jedna povijesna tekma. bolji smo od paoka sam to treba i dokazati.
Bit ćeš opet Dinamo
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
03. prosinca 2010. u 00:18
razjarena riba je napisao/la:
želim čestitat halilhodžiću na zakašnjelim potezima i samozadovoljnjom žderanju žvake. u 35. minuti se vidjelo da sammir jedv ahvata zrak. zašto nije onda izašao na poluvremenu? callelo i ademi su već u 60. minuti izgubili korak?zašto nisu bili vani?očito loša fizička priprema. po meni je ibanez morao igrati na desnoj strani rukavina na lijevoj i badelj uz ademija. to bi bila igra, a ovak, ibanez nema centaršut, badelj nema prolaz, a bećiraj nema društvo u napadu. svakom utakmicom me vaha sve više razočara.ibanez ove godine dva lijepa gola zabio i to sa DESNE strane. zašto to nebi radio češće??
Vidi cijeli citat


čovječe ti si trebao završit trenersku školu.

kolko bi ti zamijenio igrača na mjestu vahe, 6?

kog bi ti ubacio umjesto sammira

rukavina na lijevoj? pa on nije krilo.


jedino je trebao umjesto ibaneza možda tomečak i to  desno s badeljom lijevo. šteta kaj nemamo neko dobro krilo da uz tomečaka lijevo igra još jedan dobar brzanac jer to ibanez nije pa da badelj može igrat iza iako ni calello nije bio strašan danas.
Bit ćeš opet Dinamo
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
03. prosinca 2010. u 00:24
SportnetSkener je napisao/la:
unatoc porazu ne ostaje gorak okus. kelava odlican, ostali ok. bečo...jbga znam i par vecih igracina koje su promasili i gore.
Club Brugge thnx, evo prilike da se izbori proljece, najpostenije ovako u izravnom dvoboju. nadam se pred donekle popunjenim stadionom.
Ali onaj komentator, mislim da je bio Željko Vela, barem na HRT2 gdje sam ja pratio utakmicu, pa čovječe on toliko simpatizirao španjolce, pribojavao sam se da ne uleti negdje u teren sa njihovim dresom. Molili smo vlasnika birca da smanji TV jer ga je bilo zalosno slusat.
Vidi cijeli citat


teško jer vela ne radi na hrtu više

to je bio čosić i ja nisam čuo nikakvo simpatiziranje villareala
[uredio Mihalj - 03. prosinca 2010. u 00:25]
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.08.2010.
Poruka: 261
03. prosinca 2010. u 00:25
dajmituprijavuvecjednom je napisao/la:
drago čosić. da imalo pratiš sport znao bi to. i ne kužim tu tvoju opasku, ja nisam primijetio ništa čudno, normalno je komentirao.
Vidi cijeli citat


da imalo pratis sport ti nebi se ipterecivao tko od ovih komentira... situacija od prosle sezone, komentator ivica blažicko i kaze:
samir, samir, prošao je dvoj... ne ipak je to mandžukić -.-
  • Najnovije
  • Najčitanije