Komentari na tekst: Vučević: "Pokazali da možemo i s velikima"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.05.2009.
Poruka: 3.805
05. studenog 2010. u 13:00
šta ste pokazali, jadniče jadni... ovi su strašna ekipa i tu nema priče, ali ovakve alibi izjave iritiraju želudac. gol uz pomoć ruke i još jedan iz jedine šanse i to je to, ovi su vas držali u mišijoj rupi. gdje mogu naći slike Torcidine koreografije????
[uredio plavi9 - 05. studenog 2010. u 13:00]
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
05. studenog 2010. u 13:04
lol koje izjave koje bježanje od stvarnost. nije mi jasno zašto je hajduk uzeo takvu šmajzlu od trenera tip je sav nikakav i kukavica. zadnji put je sam pobjegao kad mu nije išlo
hajduk je pao bez ispaljenog metka. zenit se prošetao a kad je hajduk vidio da nisu takva fama već je bilo kasno

zvijezda večeri jurica buljat
[uredio Mihalj - 05. studenog 2010. u 14:30]
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.01.2010.
Poruka: 305
05. studenog 2010. u 13:07
Vucevicu ako s mladim nadama Hajduka radis kao sto si sinoc pokazao sa A momcadi i nakon toga 'suplju valjas' na presicama o nekoj velikoj igri, tesko 'bilima' u narednim godinama...
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.698
05. studenog 2010. u 13:55
Vučević je otkrio čime je bio najmanje zadovoljan. "Dogovorili smo se da ih čekamo pet metara ispred centra, no neki to nisu poštovali. Na širokom prostoru nismo imali nikakvih izgleda. Bilo je i pogrešaka u dodavanju, a razlog tome je snaga Zenita. Nije se bilo lako dodavati pored njih."

Goran Vučević je trener 2 utakmice i odmah udri kukom i motikom po treneru. Jeli trener kriv što su mu neki igrači toliki glupani (stvarno ne znam kako bi se drugačije izrazio) pa prvo poluvrijeme nisu igrali obranu nego su ostavljali sirote Ljubičića i Bulkua da im se Rusi rugaju. Braniti se sa 6-7 igrača? Pa nisu ovo osamdesete i nije protivnik Zagora iz Unešića. Hajduk se protiv SVAKOG europskog protivnika mora braniti sa 10 igrača, kao što se, uostalom, brani i Dinamo. Samo Halilhodžić zna kako i ima bolje igrače. Dobar je bio i Poklepović - bolje je Hajduk odigrao u Rusiji. Smijeniti trenera i izazvati šok, to su priče za malu djecu.

Dokle god su igrači ti koji su zaštićeni kao Lički medvjedi, od njih neće biti ništa, treba tu i tamo potjerati igrača kao primjer ostalima. Nitko nije iznad Hajduka, niti jedan igrač. Oni su plaćeni da se trude, a za utakmicu protiv jedne Istre ili Zadra trener Hajduku ne bi niti trebao... Zašto Ibričić ne igra u vezi? Pa to nam je jedini igrač koji ima čvrstinu i zna štopati loptu.

Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.01.2010.
Poruka: 40
05. studenog 2010. u 14:12
zenit u kokurenciji da osvoji europsku ligu a ako osvoji hajdukovci ce moc rec da su izgubili od prvaka
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.05.2010.
Poruka: 618
05. studenog 2010. u 14:14
Rege je napisao/la:
Largo LaGrande je napisao/la:
Kakve kukavičke izjave trenera... Nikada nećete naprijed s ovakvim pristupom. Hajduku pod hitno treba strani trener koji neće patiti od kompleksa manje vrijednosti. Usrati se u gaće protiv rezervne momčadi i to još pred 30.000 svojih navijača koji te guraju naprijed je neoprostivo.
Vidi cijeli citat


Ta rezervna momčad budućeg ruskog prvaka bi našamarala većinu klubova EL-e. To što kod nas u euforiji i konstantnom pljuvanju i omalovažavanju svih vrijednosti jako puno ljudi misli da se možemo nositi s najboljim klubovima Europe, i to bez ulaganja i kvalitetnog rada, nego na horuk sistem, samo potvrđuje zašto smo tu gdje jesmo.

Da je Hajduk igrao slabo - je, ali iz svakog poteza gostujućih igrača vidjelo se da su neusporedivo bolji od zvjezdica iz HNL-a. Da ne govorim o automatizmu prilikom otvaranja u kontranapad, kratkih i dugih dodavanja, pokrivanja protivnika... odnosno svega onoga što trener mora napraviti. I umjesto pljuvanja po izjavama Vučevića i Vujovića koji se ne libe reći da su Rusi bolji i da je naša realnost pokušati se nositi s AEK-om i Anderlechtom, bolje se zapitajte o nerezonskim potezima uprave, ali i radu trenera koji je ovu momčad vodio 9 mjeseci, a nema jedne uigrane akcije.

Vidi cijeli citat


u pravu si, ali malo. da hajduk ima obranu koja nešto vrijedi (a nije da se u hnal-u ne mogu naći 2 stoperaduploveće kvalitete od buljata i vejića) ne bi primili sigurno više od gol, dva. poraz možete isključivo zahvaliti kret*ma u obrani
Rege
Rege
Potencijal za velika djela
Pristupio: 30.06.2010.
Poruka: 2.469
05. studenog 2010. u 14:29
razjarena riba je napisao/la:
Rege je napisao/la:
Largo LaGrande je napisao/la:
Kakve kukavičke izjave trenera... Nikada nećete naprijed s ovakvim pristupom. Hajduku pod hitno treba strani trener koji neće patiti od kompleksa manje vrijednosti. Usrati se u gaće protiv rezervne momčadi i to još pred 30.000 svojih navijača koji te guraju naprijed je neoprostivo.
Vidi cijeli citat


Ta rezervna momčad budućeg ruskog prvaka bi našamarala većinu klubova EL-e. To što kod nas u euforiji i konstantnom pljuvanju i omalovažavanju svih vrijednosti jako puno ljudi misli da se možemo nositi s najboljim klubovima Europe, i to bez ulaganja i kvalitetnog rada, nego na horuk sistem, samo potvrđuje zašto smo tu gdje jesmo.

Da je Hajduk igrao slabo - je, ali iz svakog poteza gostujućih igrača vidjelo se da su neusporedivo bolji od zvjezdica iz HNL-a. Da ne govorim o automatizmu prilikom otvaranja u kontranapad, kratkih i dugih dodavanja, pokrivanja protivnika... odnosno svega onoga što trener mora napraviti. I umjesto pljuvanja po izjavama Vučevića i Vujovića koji se ne libe reći da su Rusi bolji i da je naša realnost pokušati se nositi s AEK-om i Anderlechtom, bolje se zapitajte o nerezonskim potezima uprave, ali i radu trenera koji je ovu momčad vodio 9 mjeseci, a nema jedne uigrane akcije.

Vidi cijeli citat


u pravu si, ali malo. da hajduk ima obranu koja nešto vrijedi (a nije da se u hnal-u ne mogu naći 2 stoperaduploveće kvalitete od buljata i vejića) ne bi primili sigurno više od gol, dva. poraz možete isključivo zahvaliti kret*ma u obrani
Vidi cijeli citat


A koji su to sjajni stoperi u HNL-u koji se mogu nositi s euro-protivnicima? Buljat i Vejić jesu panjine, ali koga bi ti iz HNL-a doveo, a da ima sposobnost igrati na višoj razini?

Lako je lupetati pamflete kako se na Poljudu, Maksimiru svi protivnici trebaju bojati i da trebaju biti pregaženi, ali naša euro stvarnost pokazuje sve silne zablude navijačke opijenosti.

Dinamo je tek ove godine, kada je doveo pravog trenera, prekinuo višegodišnji katastrofalan europski niz na Maksimiru, gdje je redovito gubio od svake momčadi koja bi znala spojiti dva dodavanja.
A Hajduk je nakon više od desetljeća uspio odigrati par kvalitetnijih utakmica na Poljudu i nanizati par pobjeda.

I onda bi svi euforično trebali vrištati i u Ćirinom alibi stilu vikati "dajte mi tu Barcelonu, Real, Inter...". Malo više realnosti ne bi škodilo.
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
05. studenog 2010. u 14:45
rege, a strano pojačanje?
Bit ćeš opet Dinamo
DC
DC
Željan dokazivanja
Pristupio: 20.07.2010.
Poruka: 400
05. studenog 2010. u 16:43
Ljudi moji,pa izgubili smo od tima za koji su igrali igarci iz 9 drzava, a ima love da kupi 3 tima igraca podjednake kvalitete. Svaki igrac im je stariji prosjecno 4 godine od nasih i imaju veliko iskustvo igranja u Europi. Nitko nije ocekivao da cemo pobjedit i izgubili smo s minimalnih 3-2, a da je bilo i srice pri kraju mogli smo onako nabrzinu i ucinit senzaciju i dobit bod. Preveliki respekt i taktika tipa 'svi iza baluna' nas je zadavila, tako da nismo mogli ni trcat. Tek smo se pred kraj probudili, ali je bilo kasno. Svi oni koji govoru da je rezultat bolji od igre imaju pravo, ali to svejedno ne umanjuje postignuto, jer Hajduk je puno puta imao igru ali ne rezultat (PSV, StEtiene, Hamburger, Totenham itd.). Ovaj mladi Hajdukov tim se bori do kraja (Anderlecht) i treba im podrske, a ne filozofije ala ona od selektora Bilica koje prikazuju Zenit kao grupu vanzemaljaca. Usput receno znaci li to da Malta ne treba igrati protiv nas zato sto smo 2 klase bolji? Naravno da ne. Fabijanac i Pezzi su potrosili 90% vremena govoreci o Zanitu i u jeku najvecih hvalospjeva Hajduk je da svoje golove. Postivanje protivnika je u redu, ali kad utakmica pocne treba 'zaboravit lovorike' igrat, punom snagom. Barba Luka je reka da se 'bez krila ne moze letit', a mi ih nasim 'bilim ticima' podrezujemo raznoraznim mudrijanjama raznoraznih 'generala' prije i poslije bitke. Nista nije izgubljeno, hvala navijacimai igracima, treba se spremit za AEK i Anderlecht i respektirat ih, ali samo dok utakmica ne pocne... Ajmo B'jeli! P.S. Cestitke Dinamu na sjajnom rezultatu u Belgiji!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
05. studenog 2010. u 17:14
Nije u članku sporna kvaliteta ili veličanje Zenita, već izjava kako se ipak može igrati, kako se nije osramotilo i sl. Pa oni su počeli bez 5 standardnih igrača, u nastavku napravili 3 izmjene već do 72. minute i polako stali. A do tad su se igrali s hajdukovcima kako su htjeli. Premda navijam za Dinamo priznajem da me je bilo strah da se hajduk ne osramoti kako je krenulo. E sad zašto je to tako, treba pitati upravu, trenera i sve ostale koji su do prije mjesec dana hvalili atomski i europski hajduk.
  • Najnovije
  • Najčitanije