Komentari na tekst: Wade i James načeli Boston

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2010.
Poruka: 969
02. svibnja 2011. u 10:37
Mene ne smetaju minusi ka minusi. Ali oni su valjda pokazatelj da pišen nešto krivo. Pa bi moli one koji to misle da i obrazlože s kojin se dilon moga komentara ne slažu i ukažu mi na pogrešku. Ja san uvik spreman posut se pepelon i priznat da san u krivu, isto tako i argumentirat svoje stavove. Hvala
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2010.
Poruka: 1.279
02. svibnja 2011. u 10:52
Baš sam uživao u prvom poglavlju "najisčekivanije" serije. Prvo zbog toga što navijam za Miami, a mislim da sam se poprilično ispovijedio zašto je to tako. Vjerovatno ću naći nekog drugog za koga ću drukat kad LBJ uzme zasluženi prsten, ali do tada sam na strani pravde. Barem ja tako mislim jer je i jučer pokazao što znači all - round partija.

Ali krenimo od početka. Ovu utakmicu kao i svaku u playoff košarci određuje obrana. Prva četvrina izrazito nervozna. Ugodno sam ostao iznenađen s Bibbyevom igrom i požrtvovnošću, a neugodno glupim fauliranjem od strane Ronda na Lebronu (kad je išao solo na zakucavanje, mislim čemu to Rajone?)  jer ga je naposljetku ta osobna preselila na klupu, a zna se koliko je Rondo krucijalan za Boston. Pierce ne postoji u prvom poluvremenu kako smo i pretpostavljali, Wade i James Jones aka "snajper" u ludom transu trpa i trpa. Naročito mi se sviđa što su te trice došle iz kreiranog šuta što je i normalno jer drugačije James Jones nije u stanju pogodit. Jedan je Ray Allen (najbolji šuter ikad, što pokazuje iz večeri u večer).

Garnett je defanzivno zakočio Bosha što je bilo za očekivat, ali na kraju je Bosh odnio pobjedu kad se pogleda statistika. Bosh bi trebao više ići na ulaze jer je brži, a uvjet za to je da poveže kontinuirano nekoliko šuteva s poludistance pa da izvuče garnetta van jer kad primi loptu na postu, ima izgleda ko tele u klaonici.

Paul Pierce je posebna priča. Taj karakter ( čovjek je iz Inglewooda) ga i čini šampionom, ali zna biti dvosjekli mač što se često može vidjet kad stvari ne idu kako treba. Što je razlog tome jučer? Možda nemoć? Ne bih rekao, na kraju krajeva čovjek je bio na 19 poena i 7 skokova u trenutku kad je isključen. Sve iz drugog poluvremena. Realno se najbolje nosio s Jamesom od kad postoji taj matchup.

Na kraju je Maimi prerano počeo slavit vidjevši Piercea kako napušta parket. Boston je i tada pokazao koliko je opaka momčad i kakva nas serija čeka. Druga utakmica će biti naelektrizirana i na nama je da uživamo.

Nekako je jučerašnji dan pokazao koliko je trade Nate & Perkins za Krstića & Greena, oslabio Celticse. Perkins je neprepoznatljiv u Oklahomi i stvarno ne razumijem stručni stožer Celticsa zašto nisu dali sve od sebe da nađu konsenzus s Perkinsom i Nateom koji su trenutno zadnja rupa na sviralu u Oklahomi. Razbijena je kemija koju još traže, jer ipak je stiglo 5 - 6 novih igrača usred sezone.
Ispada da jako cijenim Perkinsa, a naprotiv mislim da je pohlepna budala. Ovako su Celticsi značajno oslabljeni, a Oklahoma još nije profitirala kako će profitirat kad se stvari poslože, a Perkinsove izvedbe do sada pokazuju da treba vremena. S obzirom na Randolpha i Gasola mislim da OKC nema vremena da se zazidaju rupe u reketu i da strpljivije igraju u fazi napada. Ali o tom potom...




Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.04.2010.
Poruka: 662
02. svibnja 2011. u 12:02
iggy pop......slažem se s tobom u svemu, al samo bi malo prominio jednu stvar......Mo Williams ne vridi ništa, to je igrač za ovakve brojke 2 koša, 1 koš 14 koševa, pa 1, pa 3 pa 4........a evo da on bar malo pomaže ekipi nečim drugim.....al od njega nikakve koristi! 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2010.
Poruka: 490
02. svibnja 2011. u 13:04
prva stvar: boston nije loše odigrao, pierce je bio vrlo dobar, ray allen fenomenalan, garnett je dominirao boshem (nebi se reklo brojevima, ali tko je gledo vidio je boshev strah i neodlučnost), a rondo je odigrao standardnu tekmu za svoje mogućnosti kad je tempo igre usporen...
nije mi bilo jasno zašto svi nba analitičari govore ovih dana da boston mora gurat tempo, ali sinoć sam shvatio: ronda može čuvat moja baba na postavljenoj obrani jer dečko jednostavno nije dovoljno 'odličan' igrač da nešto sam sebi kreira kao rose ili paul. a sa bržim tempom u kojem rondo igra luđački, miami je gazda zbog: boston je ekipa sa najviše izgubljenih lopti u ligi, a sinoć nisu imali previše turnovera, a miami SVAKI turnover kazni (sinoć 14 TO boston, 26 poena heat). drugo, boston je 29. ekipa ligu u skokovima, a sinoć su vrlo dobro skakali i držali egal sa heatom, a to se neće događat u idućim utakmicama...

za mene je boston bio favorit ove serije i jedina ekipa koja može zaustavit heat do naslova (matchupi bostonu donekle odgovaraju, za razliku od bullsa i lakersa), ali nakon šta su sinoć izgubili unatoč vrlo dobroj partiji... bit će ovo jako teška serija  za boston, čak i ako shaq dođe jer je on, budimo realni, nepokretno deblo koje navodno sada ima oko 180 kilograma.
ivan77
ivan77
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.04.2010.
Poruka: 1.144
02. svibnja 2011. u 14:05
iako navijam za boston i boston je odigrao sinoc dobru utakmicu a miami je zasluzeno pobijedio mene smeta kod bostona zasto su mijenjal robinsona sinoc se vidjelo da je rondo prosjecan igrac koji ne smije opaliti tricu cak ni dvojku osim polaganja sinoc su ga postali da poca a nije ni jednom opalio a da je tu robinson ne bi ga nako smjeli pustiti jer bi zabio sve one suteve koje rondo nije smjeo ni opaliti i jos sto me smeta je da pirce previse puca boston ide u kontru i on puca tricu i fula kad su dosli na 7 koseva razilike on uzima i samo puca i nije ni jednu zabio boston treba vise igrati na garneta i rondo mora nauciti pucati da bi osvojili naslov jedini koji mogu odvesti boston do naslova su garnet i allen
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2010.
Poruka: 1.279
02. svibnja 2011. u 14:53
ne bih se složio da je Rondo prosječan igrač, baš naprotiv. istina da nema neki šut, ali ima ono što playmaker osnovno mora imati a to je fantastična vizija. definitvno među top 5 playmakera lige.

i da dodam još jednu sitnicu. delonte west je odigrao sasvim korketnu rolu jučer i mislim da bi Kelti bili oduševljeni da svaku utakmicu od njega mogu dobit 10 poena, 5 skokova i 2 asistencije.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.10.2010.
Poruka: 180
02. svibnja 2011. u 16:13
ma miami je sinoc bia jaci za jonesa...i izgubili su ''samo'' 9 razlike...nevirujen da momak moze ponavljat takve veceri...a ono sta je jucer bia wade sutra ce bit lebron...ali ta dva igraca nemogu pobjedit boston...garnett ce svaku utakmicu mislin obrambeno pojest bosha...e sad jedino sta bi ja napravia je da bi da prakticki sve ovlasti allenu,jer pierca ce lebron opet cuvat,uzimat ce neke teske suteve,falivat ce ih...a allen je masina...i jos jedna stvar,sinoc je rondo bia prelos...dosta izgubljenih lopti...par falivenih zicera...i sta mi je malo neshvatljivo,njega protivnicki igraci prakticki pustaju da puca tu negdi oko slobodnog i on se ne usuduje...pa daj ostani u dvorani...pucaj...sut je samo vjezba...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.11.2010.
Poruka: 400
02. svibnja 2011. u 16:42
nikorda13 je napisao/la:
prva stvar: boston nije loše odigrao, pierce je bio vrlo dobar, ray allen fenomenalan, garnett je dominirao boshem (nebi se reklo brojevima, ali tko je gledo vidio je boshev strah i neodlučnost), a rondo je odigrao standardnu tekmu za svoje mogućnosti kad je tempo igre usporen...
nije mi bilo jasno zašto svi nba analitičari govore ovih dana da boston mora gurat tempo, ali sinoć sam shvatio: ronda može čuvat moja baba na postavljenoj obrani jer dečko jednostavno nije dovoljno 'odličan' igrač da nešto sam sebi kreira kao rose ili paul. a sa bržim tempom u kojem rondo igra luđački, miami je gazda zbog: boston je ekipa sa najviše izgubljenih lopti u ligi, a sinoć nisu imali previše turnovera, a miami SVAKI turnover kazni (sinoć 14 TO boston, 26 poena heat). drugo, boston je 29. ekipa ligu u skokovima, a sinoć su vrlo dobro skakali i držali egal sa heatom, a to se neće događat u idućim utakmicama...

za mene je boston bio favorit ove serije i jedina ekipa koja može zaustavit heat do naslova (matchupi bostonu donekle odgovaraju, za razliku od bullsa i lakersa), ali nakon šta su sinoć izgubili unatoč vrlo dobroj partiji... bit će ovo jako teška serija  za boston, čak i ako shaq dođe jer je on, budimo realni, nepokretno deblo koje navodno sada ima oko 180 kilograma.
Vidi cijeli citat



rondo je odlican play,igrac koji moze bez problema podijeliti 10-15 asistova svaku noc i koji moze na svoju brzinu probiti 90% obrana u nba ligi...ali isto tako je i cinjenica da nije suter,bar ne suter s distance sto ekipama kao sto je miami,koje igraju dobru i tvrdu obranu olaksava drasticno njegovo branjenje.

mislim da ce do kraja serije ostati ta rasprava,dali boston treba krenuti i podici tempo,pa potencijalno uletiti u neki run'n'gun s miamijem(po meni u top 3 najjace open court ekipe u nba ligi) ili nastaviti s ovim nizim tempom na malo koseva gdje im je rondo izgubljen, a nemaju u ovom trenu onog pravog velikog covjeka pod kosem koji moze u tim utakmicama s svojim par koseva donijeti prevagu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.11.2010.
Poruka: 400
02. svibnja 2011. u 16:50
Himba je napisao/la:
Mene ne smetaju minusi ka minusi. Ali oni su valjda pokazatelj da pišen nešto krivo. Pa bi moli one koji to misle da i obrazlože s kojin se dilon moga komentara ne slažu i ukažu mi na pogrešku. Ja san uvik spreman posut se pepelon i priznat da san u krivu, isto tako i argumentirat svoje stavove. Hvala
Vidi cijeli citat



osobno vise volim dobiti i 5,10 minuseva nego ostati na nuli. radije cu procitati neciji ispravak svog posta, malo promozgati, uci u kvalitetnu diskusiju,itd... nego imati osjecaj da nitko ne cita ono sta pisem

e,sad minusevi kao takvi, ne treba ih uzimati za zlo, cesto su oni rezultat navijackih preferencija dijela citatelja(koji ce radije dati 15-20 pluseva jednostavnoj izjavi tipa; GO BOSTON GO, nego kvalitetnoj analizi neke utakmice) ili povodljivosti(ko nije bar jednom kad je vidio 15,20 minuseva kraj nekog posta(daban :)) ) automatski mu stisnuo jos jedan). Tako da ne treba se zivcirati njima i uzimati ih kao nekakav pretjerano bitan pokazatelj stanja stvari ili kvalitete svog posta
[uredio kwest12 - 02. svibnja 2011. u 16:50]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2010.
Poruka: 490
02. svibnja 2011. u 17:23
kwest12 je napisao/la:
nikorda13 je napisao/la:
prva stvar: boston nije loše odigrao, pierce je bio vrlo dobar, ray allen fenomenalan, garnett je dominirao boshem (nebi se reklo brojevima, ali tko je gledo vidio je boshev strah i neodlučnost), a rondo je odigrao standardnu tekmu za svoje mogućnosti kad je tempo igre usporen...
nije mi bilo jasno zašto svi nba analitičari govore ovih dana da boston mora gurat tempo, ali sinoć sam shvatio: ronda može čuvat moja baba na postavljenoj obrani jer dečko jednostavno nije dovoljno 'odličan' igrač da nešto sam sebi kreira kao rose ili paul. a sa bržim tempom u kojem rondo igra luđački, miami je gazda zbog: boston je ekipa sa najviše izgubljenih lopti u ligi, a sinoć nisu imali previše turnovera, a miami SVAKI turnover kazni (sinoć 14 TO boston, 26 poena heat). drugo, boston je 29. ekipa ligu u skokovima, a sinoć su vrlo dobro skakali i držali egal sa heatom, a to se neće događat u idućim utakmicama...

za mene je boston bio favorit ove serije i jedina ekipa koja može zaustavit heat do naslova (matchupi bostonu donekle odgovaraju, za razliku od bullsa i lakersa), ali nakon šta su sinoć izgubili unatoč vrlo dobroj partiji... bit će ovo jako teška serija  za boston, čak i ako shaq dođe jer je on, budimo realni, nepokretno deblo koje navodno sada ima oko 180 kilograma.
Vidi cijeli citat



rondo je odlican play,igrac koji moze bez problema podijeliti 10-15 asistova svaku noc i koji moze na svoju brzinu probiti 90% obrana u nba ligi...ali isto tako je i cinjenica da nije suter,bar ne suter s distance sto ekipama kao sto je miami,koje igraju dobru i tvrdu obranu olaksava drasticno njegovo branjenje.

mislim da ce do kraja serije ostati ta rasprava,dali boston treba krenuti i podici tempo,pa potencijalno uletiti u neki run'n'gun s miamijem(po meni u top 3 najjace open court ekipe u nba ligi) ili nastaviti s ovim nizim tempom na malo koseva gdje im je rondo izgubljen, a nemaju u ovom trenu onog pravog velikog covjeka pod kosem koji moze u tim utakmicama s svojim par koseva donijeti prevagu...
Vidi cijeli citat


da, slažem se svime... protiv jamesa i wadea, pa čak i chalmersa (vrlo podcijenjen defenzivac) ta brzina ne pomaže, nema polaganja (3 luđačke banane je sinoć popio), a skok šut mu je žalostan... ray allen mora nastavit ovako gađat, a pierce će morat odigrat seriju života da boston prođe. također garnett mora još više odgovornosti uzet jer on jedini ima pravu prednost u match-upu protiv bosha
  • Najnovije
  • Najčitanije