1-Vladović,Mavra
2-Brzoja
3-Ramljak
4
5-Krajina
SKROČE,SKROĆE,KASAP,POLITIKA I UPRAVA MRŠ IZ KLUBA!!
David Gunjević,bivši glasnogovornik KK Zadar,
I tako, ležim ja danima u visokoj fibri i razmišljam o prolaznosti života, kako bi sad zviznija ćevape (kaže majka ako ima apetita nije mi ništa) i što za Klub koji barata s terminom "strateški partner" uopće to znači. I kako mu pomoći bez standardnog pljucanja.
Pa se malo borio u glavi da kao svi ne zazivam "benevolentne" investitore i u 15ak minuta (aj dobro pola sata) napisah nešto što je naučeno iz viđenog i već snimljenog, ali od najboljih svjetskih sportskih stručnjaka Engleske, Kine, Rusije, Finske... I Hrvatske:
STRATEŠKA REORGANIZACIJA ZADARSKE KOŠARKE, a ne strateški partner.
*Škole košarke*
*Razvoj i školovanje igrača*
*Sponzori*
1) Škole košarke
STANJE U ŠKOLAMA KOŠARKE:
I. Iskoristivost infrastrukture
II. Nemotivirani treneri
III. "Fejsbuk generacija"
- Maksimalno tri treninga tjedno od 60 minuta, a nerijetko i 45 minuta zbog evidencije prisutne djece, prikupljanja članarina ili čak ispijanja kave.
- Nepostojanje nikakve zajedničke strategije planiranja, programiranja i kontrole trenažnog procesa.
- Roditelji djecu u većini slučajeva šalju na trening zbog zdravlja, socijalizacije i još uvijek tradicije sporta u Gradu, a ne zbog djetetove želje.
RJEŠENJE:
I. Jazine, dvorana koja je dostupna Klubu bilokad i bilogdje: SVE SLOBODNE TERMINE PONUDITI SVIM ŠKOLAMA KOŠARKE BESPLATNO
ili,
ako to nije izvedivo zbog ovih ili onih razloga: PRESELITI SENIORE U MALU DVORANU NA VIŠNJIKU jer za cijenu najma velike mogu se iznajmit tri male. I OMOGUĆITI TU JEDNU MALENU ŠKOLAMA KOŠARKE NA RASPOLAGANJE 24/7. BESPLATNO. Samo utakmice odigravat u centralnoj. Trošak jednak.
II. Motivacija trenera: 10 posto od ukupnog ugovora igrača koji je završio u SENIORIMA + bonus od mogućeg transfera dalje
III. Edukacijom trenera stvoriti uvjete da je dolazak na trening radostan, a ako su već tu jer moraju biti onda maksimalno iskoristiti vrijeme kako je dolje opisano. Više u razvoju i školovanju.
2) Razvoj i školovanje igrača:
STRATEGIJA ZA STVARANJE IGRAČA U VEĆ POSTOJEĆIM, POBOLJŠANIM UVJETIMA:
- Organizirat edukacije i radionice za sve trenere u školama, ALI I PROFESORE TJELESNE KULTURE U ŽUPANIJI u kojima će se iskoristit činjenica da u Klubu imaš čovjeka koji je u svom području (kondicijska priprema) najkvalitetniji u regiji i s kojim će se osmislit plan rada gdje se igrači u niti jednom trenu ne odvajaju od lopte. AKO VEĆ IMAJU SAMO TRI SATA TRENINGA TJEDNO ONDA u TIH TRI SATA MORAJU PROGUTATI LOPTU. (znači sve će se s loptom radit, sve. Ići na wc.)
- Radit će se skauting i selekcija najboljih kadeta i juniora na svim postojećim turnirima i kampovima (organizirat i svoj KAMP) školi košarke uključujući ABC, ŠK Zadar, Zaru, Borik, Voštu i novonajavljeni u rujnu.
- Osoba koja vodi sportski dio (koordinator omladinskog pogona, glavni trener te psiholog, odgajatelj ili učitelj) će bit zadužena za život te djece, ne smije im dlaka s glave pasti.
- Dovest se u situaciju da roditelji žele svoje dijete dovesti u Zadar jer znaju da će postat ČOVJEK.
- Odredit će se igrači od neprocjenjive vrijednosti koji će se nauštrb rezultata, NE forsirati nego učiti na pogreškama i školovat da postanu KOŠARKAŠKI ŠKOLOVANI igrači.
PRIJEDLOZI ZA POBOLJŠANJE PROGRAMA:
- Smanjit će se radijus obruča u maloj dvorani s 46 na 39 cm za trening. Tako da u svakoj drugoj dvorani djeca imaju osjećaj "bacanja u kadu". (protected by copyright :P )
- Juniori moraju imati sve košarkaške šprance i kretnje identične seniorima tako da u svakom trenutku mogu bit priključeni prvoj momčadi.
- Uključit zadarske DOKTORE KOŠARKE sa Sveučilišta u Splitu.
3) Sponzori:
STANJE:
- U sadašnjem stanju kada je Klub apsolutno nespretan u bilo kakvim aktivacijama apsurdno je očekivati ikakav sponzorski novac.
RJEŠENJE:
- Unutar olimpijskog ciklusa stvorit pozitivnu priču za SVOJE NAVIJAČE primarno.
JER: Klub je u nedostatku (ili nesposobnosti) vizije godinama zanemario taj marketinški segment a koji bi mu samo donio, ne oduzeo i nažalost će se još neko vrijeme financirat novcima TIH ISTIH NAVIJAČA.
ALI: Osigurat da svaka lipa transparentno odlazi na sanaciju postojećih dugova u reprogramu, omladinski pogon i ZADARSKU PRVU MOMČAD a ne na upitne igrače još upitnije kvalitete koje Zadrani nisu zaslužili.
- Pokušat složiti momčad od 12 zadarskih momaka. (25 mi ih pada trenutno na pamet)
- Poziv svim Zadranima bez ugovora, kao i onima koji su se možda pogubili a puno su obećavali, ne svojom krivnjom, u mlađim kategorijama i drugim klubovima. Iz moje generacije sigurno četvorica, i da se jave na otvoreni kamp u sedmom mjesecu.
- Je l' potrebno spominjati digitalizaciju na svim poljima? Novi WEB s KKZADAR.HR a ne .net.? Webshop? Član/prijatelj kluba i ostale aktivacije koje je netko pametan davnih dana napravio? Najbolje društvene mreže u regiji? S live pressicama, videima i fotografijama iza kulisa? Cilj da svaki navijač u dvorani ima kupljeni dres? Najlakši posao ikad.
Bonus:
- Osnovati Akademiju za izobrazbu managera s prijateljima, najvećim sportskim stručnjacima na svijetu, iz Svjetske akademije sporta i FIBA-e. (Inicijalni kontakt ostvaren, interes ogroman. Zamisli u Zadru na predavanju Francoisa Carrarda, Briana Simsa, Saru Lewis, Stevea Griffithsa ili Frankiea Fredericksa.)
I hashtag: #ZadarZadranimaNaPonos
Yours in Basketball.
Jedan klinjo s Petrića što ga je ćaća naučija šutirati i voditi loptu kod Benje, a FIBA platila studij managementa u Londonu, poslala u Kinu i postavila kao ambasadora svog 3x3 projekta. Pa ga uzeo jedan od najvećih sportskih brendova u regiji.
[uredio Dario_SNet - 05. svibnja 2017. u 17:27]
Zovu Lakersi,ali zove i Zadar.