Mario Hezonja

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2010.
Poruka: 133
03. studenog 2013. u 13:05
Nije da branim Xavi Pascuala ali čini mi se da je u istoj situaciji ko Spahija, možda bi i dao priliku mladima ali "stari" igraju tako kriminalno da se ne sjećam kad su zadnji put bili u komotnoj zoni pa da bi mogao ubaciti kojeg mladca bez rizika. 
A muda da ih ubacuje kad sve gori očito nema.
axl
axl
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.07.2012.
Poruka: 1.447
03. studenog 2013. u 13:11
isuse sta je losa ova Barcelona.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.09.2013.
Poruka: 11
03. studenog 2013. u 13:12
Ova Barca ne igra ništa. Dok je Huertas na playu a Tomić na petici još odigraju taj pik iz kojeg ide sve ostalo. A kad na jedinici budu Sada ili Pullen to je živi rasapašoj, silovanje na silovanje. Tu može Mario bit sretan ako svaki peti napad dotakne loptu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.10.2012.
Poruka: 1.300
03. studenog 2013. u 14:00
Samo jedan komentar nakon što sam odgledao 6 cijelih utakmica Barce ove sezone. Papanikolau ima najgori ugovor u povijesti europske košarke, dečko može biti samo 6. igrač u ozbiljnoj ekipi, jer osim solidne obrane 1 na 1 i otvorenih trica on nezna ništa o košarci
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.09.2013.
Poruka: 11
03. studenog 2013. u 14:13
Papanikolau je igrač koji je u Oly-u živio od jake obrane i kontri koje sjajno istrčava, te trica koje su mu se uz Spanoulisa uvijek otvarale. Pošto Barca ne igra obranu, nit imaju igrače koji stvaraju viškove (osim Huertasa, ali on iz pika traži ili koš ili centra) onda manje više stoji u kutu i gleda.

A ovu utakmicu im je okrenuo Huertas, ali i to šta je Pascual shvatio da mu uz Marcelinha, Tomića i Navarra na četvorci bolje dođe Todorović, koji gilja u obrani i jako dobro zatvara skok a u napadu igra racionalno, od Lampea/Nachbara kojima je obrana strani pojam + vole i jedan i drugi prangijat bezveze.

Hezonja standardno zamišljen na klupi. :-/
axl
axl
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.07.2012.
Poruka: 1.447
03. studenog 2013. u 14:14
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.07.2010.
Poruka: 562
03. studenog 2013. u 14:18
MisijaEurobasket2015. je napisao/la:
Samo jedan komentar nakon što sam odgledao 6 cijelih utakmica Barce ove sezone. Papanikolau ima najgori ugovor u povijesti europske košarke, dečko može biti samo 6. igrač u ozbiljnoj ekipi, jer osim solidne obrane 1 na 1 i otvorenih trica on nezna ništa o košarci
Vidi cijeli citat


Papanikolau je ponajbolji europski 3&D igrač, kojemu su najveće kvalitete ovo što si ti nabrojao (trice i obrana). Slažem se da je ovo što je dosad odigrao kriminalno, ali ne bih išao tako daleko da ga nakon manje od 10 utakmica proglasim najgorim ugovorom u povijesti europske košarke.

Mene sve više brine što će biti sa Hezonjom, ako ne može sad dobiti više od 10 minuta, što će tek biti kad se vrati Oleson...

Navarro je košarkaška institucija koja ima sigurne minute bez obzira što trenutno ne igra dobro, Papanikolau kao najskuplji igrač doveden ovog ljeta neće igrati manje od 20-ak minuta po utakmici, Abrines je uklopljen u sustav ove sezone što se vidi po akcijama koje idu preko njega, znači dobre minute po utakmici, tu su još Nachbar, Pullen...
Hezonja se može jedino nadati nekim ozljedama suigrača u suprotnom će dobivati trash time...
Lionel Mandrake
Lionel Mandrake
Mali dioničar
Pristupio: 10.06.2011.
Poruka: 7.627
03. studenog 2013. u 14:42
MisijaEurobasket2015. je napisao/la:
Samo jedan komentar nakon što sam odgledao 6 cijelih utakmica Barce ove sezone. Papanikolau ima najgori ugovor u povijesti europske košarke, dečko može biti samo 6. igrač u ozbiljnoj ekipi, jer osim solidne obrane 1 na 1 i otvorenih trica on nezna ništa o košarci
Vidi cijeli citat

Vrlo zanimljivo.

Od jednog od ključnih igrača dvostrukog prvaka Europe zadnje dvije sezone, ove godine može u ''ozbiljnoj'' ekipi biti samo šesti čovjek jer osim solidne obrane 1 na 1 i otvorenih trica on ne zna ništa o košarci. Olympiakos nije ozbiljna ekipa?

Mislim, OK je ovakvo nešto izvaliti, nemam ja s tim nikakvih problema, ali da na košarkaškom podforumu za ovo dobiješ 4 plusa - e to stvarno ne znam kako je moguće.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.10.2010.
Poruka: 2.572
03. studenog 2013. u 14:48
Lionel Mandrake je napisao/la:


Od jednog od ključnih igrača dvostrukog prvaka Europe zadnje dvije sezone, ove godine može u ''ozbiljnoj'' ekipi biti samo šesti čovjek jer osim solidne obrane 1 na 1 i otvorenih trica on ne zna ništa o košarci. Olympiakos nije ozbiljna ekipa?

Mislim, OK je ovakvo nešto izvaliti, nemam ja s tim nikakvih problema, ali da na košarkaškom podforumu za ovo dobiješ 4 plusa - e to stvarno ne znam kako je moguće.
Vidi cijeli citat


Pa i Tepić, Veličković, Marić, Tripković, Vesely su bili glavne snage Partizana koji je, uz malo više sreće, mogao lako osvojit Euroligu. A gdje su danas ti igrači?

Slažem se s kolegom, ni meni Papanikolau nije najbolje sjeo, očito se radi o igraču koji može dobro funkcionirat u strogom sustavu kakav je Oly njegovao. Ovdje gdje svaki igrač vodi svoju politiku tu on nije neka prevaga jer nije toliko jak individualac.
Lionel Mandrake
Lionel Mandrake
Mali dioničar
Pristupio: 10.06.2011.
Poruka: 7.627
03. studenog 2013. u 14:57
Papanikolau nije zamalo osvojio Euroligu, on ju je uzeo dva puta.

Kostas ne treba biti vrhunski individualac da bude sjajan košarkaš (mada ovisi koga smatrate vrhunskim individualcem; ako je odgovor Kevin Durant onda ste u pravu), njegove kvalitete su nešto što malo koga danas u europskoj košarci krasi. Agresivnost, odlučnost i pobjednički mentalitet su vezivno tkivo svake ozbiljne košarkaške momčadi, a Papanikolau nosi sve tri osobine u sebi.
  • Najnovije
  • Najčitanije