2. kolo, Hrvatska - Kanada 4:1

123
...
212223
...
949596
Bellygunner
Bellygunner
Dokazano ovisan
Pristupio: 04.11.2020.
Poruka: 15.843
26. studenog 2022. u 19:08

ARIZIN je napisao/la:

Sad za Stipića znam zašto je glumio konobara kao trener i bacao se u snijeg. Drugo nije imao za ponuditi..

Ivkovića nebi ni komentirao. 

Vojska ide uz tok struje, pretjeruje u epitetima i nema neki konstruktivni samostalni zaključak koji već nije očigledan stavi svih u studiju. 

Jeličić ima "jezičnu" zna biti bahat, no reći će stvari koje 99% navijača želi reći, a nema priliku. Otvoreno kaže što ne valja. Ne slažem se za Pivarića i Strinića tu je pretjerao, no u okviru naše reprezentacije se ne libi kritizirati gluposti i dobro detektira probleme. 

Bjelica i Zeko po ponašanju gospoda, po znanju odlični. Užitak je gledati njihove analize i komentare. Još kad je Bjelica rekao da bi formaciju 4-3-3 učio na akademiji kako igraju Španjolci te detaljno objasnio pozicioniranje, a onda pogledaš naše under izbornike reprezentacija koji jedino bacaju floskule..

Vidi cijeli citat

Mislin da Jeličić ima nešto osobno kontra Pivarića. Za sve ostalo se slažen, Bjelko i Zekić jako dobri. 

Potpis-piss pot
EnPassant
EnPassant
Potencijal za velika djela
Pristupio: 20.08.2021.
Poruka: 1.145
26. studenog 2022. u 19:10

Ova utakmica će pokazati kakvi su nam dometi na SP. Prva utakmica je uvijek teška, ne smiješ izgubiti, a druga je najčešće presudna.

Moja je želja vidjeti konačno Livaju u prvih 11, jer mislim da je najkompletniji od svih naših napadača. Ima tu više varijanti za desno krilo i niti jedno mi se ne sviđa, to nam je problem, ali taj problem imamo stalno.

Važno je ovo dobiti, kako tako, ajmo naši.

Mislio sam da je u prolazu...
basketlife2323
basketlife2323
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.12.2016.
Poruka: 836
26. studenog 2022. u 19:18

ARIZIN je napisao/la:

Sad za Stipića znam zašto je glumio konobara kao trener i bacao se u snijeg. Drugo nije imao za ponuditi..

Ivkovića nebi ni komentirao. 

Vojska ide uz tok struje, pretjeruje u epitetima i nema neki konstruktivni samostalni zaključak koji već nije očigledan stavi svih u studiju. 

Jeličić ima "jezičnu" zna biti bahat, no reći će stvari koje 99% navijača želi reći, a nema priliku. Otvoreno kaže što ne valja. Ne slažem se za Pivarića i Strinića tu je pretjerao, no u okviru naše reprezentacije se ne libi kritizirati gluposti i dobro detektira probleme. 

Bjelica i Zeko po ponašanju gospoda, po znanju odlični. Užitak je gledati njihove analize i komentare. Još kad je Bjelica rekao da bi formaciju 4-3-3 učio na akademiji kako igraju Španjolci te detaljno objasnio pozicioniranje, a onda pogledaš naše under izbornike reprezentacija koji jedino bacaju floskule..

Vidi cijeli citat


 

Sumnjam da je bas Stipic totalna neznalica,vidim da je u karijeri prosao kroz njemacke drugo i treceligase,omladinske skole a ima iskustva i u Kini i u Grashoppersu.

 

Na kraju krajeva sad je u Latviji osvojio trofej s klubom koji je do nedavno bio drugoligas.

To sto mozda nekom nije simpatican je druga prica.

 

Ja sam izuzetno zadovoljan s HRTovim izborom sukomentatora,jedini koji mi bas odskace arogancijom neznanjem i glupostima je Tomislav Ivkovic.

ttt2008
ttt2008
Potencijal za velika djela
Pristupio: 30.07.2010.
Poruka: 1.271
26. studenog 2022. u 19:37

Ivković se trudi biti loš stručni komentator da bi ga netko ipak zaposlio kao trenera, samo da ga makne sa televizije.

 

Što se tiče sastava za sutra, vidim većina kritizirate Lovrena, a ako se ne varam, upao je u ekipu 1.kola

Perišić je najbolji na lijevoj strani, ali može jako dobro odigrati na desnoj.

Ako gledamo potencijalni učinak krila, kombinacija Oršić lijevo + Perišić desno, bar za 30% je bolja od bilo koje kombinacije sa Perišić lijevo + desno Vlašić/Kramarić/Majer/Pašalić...

Treba unaprijed dogovoriti da Majer ulazi između 60-65 umjesto Kovačića, pa da ovaj zna da u tih 60 minuta treba dati sve od sebe a ne čuvati se za 90.

Meni bi u špici svaku utakmicu počeo Budimir, on je najbliže Mandžukiću što imamo, što se tiče pritiska na obranu i spuštanja lopte.

odgovornost
odgovornost
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.12.2020.
Poruka: 11.675
26. studenog 2022. u 19:40

idemo je napisao/la:

Bojim se da bi Livaja mogao biti poguban za naše. Grub je, voli se "tući" sa stoperima ( što nekad i nije loše ), ali previše gestikulira i buni se. Ako se bude kontrolirao , onda ok. Ali s ponašanjem iz Hnla, crveni mu ne gine. Po meni, on je idealan za ulazak s klupe u zadnjih 20-30 minuta, ako je rezultat nepovoljan. Devetka bi mi bio Budimir.

Vidi cijeli citat

Ti si bio siguran da Dinamo nema para za Drmića tako da se ne boj Livajinog crvenog. Jedino se moreš bojat gola Livaje jer koliku količinu mržnje prema njemu imaš ne bi to dobro podnio.

"U hrvatskom jezikoslovlju nema atributa kojima se može objasniti veličina Hajduka. Hajduk je ne samo vječan, Hajduk je neuništiv!"
odgovornost
odgovornost
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.12.2020.
Poruka: 11.675
26. studenog 2022. u 19:46

Do sada nikada nismo izgubili drugu utakmicu na velikim natjecanjima. Neka se to sutra nastavi.

"U hrvatskom jezikoslovlju nema atributa kojima se može objasniti veličina Hajduka. Hajduk je ne samo vječan, Hajduk je neuništiv!"
Sensation
Sensation
Mali dioničar
Pristupio: 27.03.2013.
Poruka: 7.607
26. studenog 2022. u 19:53

odgovornost je napisao/la:

Do sada nikada nismo izgubili drugu utakmicu na velikim natjecanjima. Neka se to sutra nastavi.

Vidi cijeli citat


 

ja se samo bojim da necemo dobit u hendikepu! ajmo nasi, gazi tu bagru..ako nezelite biti jebani 😂

 

mene da netko tako drka kao ovaj veliki jebac, nebi mi trebao desni stoper niti desno krilo da pobjedim 😎

blaise091
blaise091
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.05.2016.
Poruka: 2.524
26. studenog 2022. u 19:59

Dabrić je napisao/la:

Evo, neka netko objektivno, bez pristranost, obrazloži zašto je Lovren u prednosti nad Šutalom.

Vidi cijeli citat


 Pa Sutalo vjerovatno ponizno to prihvati dok Lovren trazi prvog novinara da mu se pojada kako je zapostavljen unatoc odlicnoj igri. 

 Ja zapravo cak i ocekujem da bi Sutalo sigurno moga imat koju gresku i vise od Lovrena ali ti nemjerljivo vise donosi u napadackoj igri cak i da nista ne napravi. Sam njegov ulazak gura sve nase linije barem nekoliko metara naprijed. Ne znam koliko ste pratili kretanje Lovrena ali on cijelo vrijeme vuce cijelu liniju nazad. Najteze je zapravo Juranovicu jer je ispred njega jos krilo koje se uvlaci u sredinu.

Dabrić
Dabrić
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.08.2017.
Poruka: 4.247
26. studenog 2022. u 20:02

blaise091 je napisao/la:

Dabrić je napisao/la:

Evo, neka netko objektivno, bez pristranost, obrazloži zašto je Lovren u prednosti nad Šutalom.

Vidi cijeli citat


 Pa Sutalo vjerovatno ponizno to prihvati dok Lovren trazi prvog novinara da mu se pojada kako je zapostavljen unatoc odlicnoj igri. 

 Ja zapravo cak i ocekujem da bi Sutalo sigurno moga imat koju gresku i vise od Lovrena ali ti nemjerljivo vise donosi u napadackoj igri cak i da nista ne napravi. Sam njegov ulazak gura sve nase linije barem nekoliko metara naprijed. Ne znam koliko ste pratili kretanje Lovrena ali on cijelo vrijeme vuce cijelu liniju nazad. Najteze je zapravo Juranovicu jer je ispred njega jos krilo koje se uvlaci u sredinu.

Vidi cijeli citat


Slični problem smo imali s J. Šimunićem u kasnijoj fazi. Genijalan igrač, ali ostajao je duboko u strahu od kontre.

Šutalo bar nema straha.

Nisam pitao u čemu je Šutalo bolji, nego da me utješite zašto je dobro da Lovren igra.

[uredio Dabrić - 26. studenog 2022. u 20:03]
Brz i okomit nogomet
blaise091
blaise091
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.05.2016.
Poruka: 2.524
26. studenog 2022. u 20:04

 Bit ce bolja galvanizacija pogotovo kad se razmase rukama.

123
...
212223
...
949596
  • Najnovije
  • Najčitanije