vjeko1701 je napisao/la:
Naručitelj je napisao/la:
Javni prijevoz i promet je takav kakav je, svaki dan još više ljudi ide na posao po velikim gužvama. Naravno, grad treba unaprijedit javni prijevoz neovisno o stadionu. Mislim da lokacija hipodroma nije loša, puno ljudi bi moglo pješke i javnim prijevozom do stadiona. Ima još potencijalnih lokacija u novom Zagrebu i u drugim dijelovima grada.
Ali post nisam pisao iz perspektive grada, to prepuštam urbanistima, nego iz perspektive Dinama. Za Dinamo bi bila bolja promjena lokacije iz razloga što bi se odmah moglo početi graditi novi stadion i preseliti se tamo u roku od par godina. Nema čekanja Kranjče i rušenja postojećeg Maksimira što će prolongirat novi stadion za dosta godina.
Zato mi je paradoks da su baš najžešći navijači inzistirali na sadašnjoj lokaciji. Nisu mi jasni razlozi za takav stav. Puno klubova je mijenjalo svoje lokacije i puno bolje stadione od Maksimira bez velike drame.
Da ne spominjem šta mislim o tome da se daje tolika važnost grupi ljudi iz vodstva BBB-a (koja je vjerojatno odlučila u ime svih ostalih navijača) da njihov glas bude možda i presudan o temi u kojoj se odlučuje o milijunima eura svih poreskih obveznika u gradu Zagrebu. Dojma sam da tiha većina građana i navijača ne bi imala ništa protiv promjene lokacije stadiona.
Vidi cijeli citat
Naći lokaciju, otkupiti sve čestice, odobriti urbanistički plan, dobiti sve dozvole i u Hrvatskoj ti je prošlo već 2 i pol godine...a imaš samo komad zemlje ne kojoj se smije izgraditi stadion.
Dodatno na to - proširenje javnog prijevoza, pristupne ceste...itd a to rješava grad a ne ti.
Ne znam po kojem scenariju bi preseljenje lokacije dovelo do stadiona "za par godina"
Vidi cijeli citat
Sve jasno, moja računica pretpostavlja postojanje političke volje da se promijeni urbanistički plan i stadion legalizira na lokaciji na koju padne izbor. To mislim da ne bi bio problem, to se riješi jednom sjednicom.
Također, ne računam na otkup privatnih čestica jer to komplicira stvar, pišem uz pretpostavku da grad ili država ustupu neku od lokacija u svom vlasništvu za izgradnju stadiona. Mislim da i tu postoji politička volja npr. za hipodrom, ali onda se mora riješit pitanje tog konjičkog kluba ili šta je već tamo. Na toj lokaciji je okolna infrastruktura već prilično dobra, a javni prijevoz vozi po Aveniji Dubrovnik.
Nisam ulazio toliko u detalje postoje li neke druge lokacije u gradskom ili državnom vlasništvu koje bi bile pogodne za stadion, samo mislim da stav BBB da ne daju Maksimir nije pomogao da se istraži ta mogućnost.
Kad bi se našla takva lokacija, procedura se dosta pojednostavljuje, promijeni se GUP i raspišu se natječaji, prvo za projekt, a nakon toga za izvođača i kreće se radit.
Ali u svakom slučaju, otegnut će se to sve skupa poznavajući našu birokraciju.