Pravila nogometne igre

faky
faky
Mali dioničar
Pristupio: 27.08.2009.
Poruka: 7.945
19. listopada 2009. u 09:38
TAKO JE UVIJEK JE NEIZRAVNI SLOBODNI UDARAC ZA PROTIVNIČKU MOMČAD
Kad smo u napasti samo nas Riječ Božja može osloboditi. (Papa Franjo).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
20. listopada 2009. u 01:01
da...u 1) se racuna kao da je zamenik usao u igru bez dozvole sudije kada je igrac vec izasao... TU  I U 3) I U 4) ME BUNI STO JE SPUSTANJE LOPTE...(ajd da razmislimo,ne verujem da je greska sva tri puta....)

<Ja sam shvatio da ti govoriš da se zamjeniku ne smije niti dopustiti da počne utakmicu umjesto ozlijeđenog suigrača čak i ako te pita i pokuša tu promjenu unesti u zapisnik, nego da ta ekipa mora početi utakmicu s igračem manje>
 KAUBOJ,AKO ZAPISNIK NIJE KORIGOVAN,OVAJ ZAMENIK SME POCETI UTAKMICU ALI SE RACUNA DA JE ZAMENIO IGRACA KOJI SE POVREDIO NEPOSREDNO PRE POCETKA(NJIHOVA EKIPA OSTAJE SA JOS 2 ZAMENE)...STO PODRAZUMEVA DA JE PROCEDURA ZAMENE ISPOSTOVANA!!!!!!ako se na neki nacin on ubacio u startnih 11,ok...normalno pocinje igru...
OVO NPR.NE VAZI KOD ISKLUCENJA...
MISLIM DA JE PRAVILO KOD SVIH PRVENSTAVA I TAKMICENJA:SAMO IGRACI I ZAMENICI KOJI SU PRIJAVLJENI ZA NASTUP NA UTAKMICI MOGU UCESTVOVATI U ISTOJ...


 
faky
faky
Mali dioničar
Pristupio: 27.08.2009.
Poruka: 7.945
20. listopada 2009. u 07:45
moji odgovori
1.- da. igrač će se opomenuti zbog ulaženja na teren za igru bez odobrenja suca. sudac će primjeniti prednost ili zaustaviti igru. ako je igra zaustavljena radi opominjanja igrača, nastavit će se neizravnim sl. udarcem za suparničku momčad na mjestu na kojem se je lopta nalazila u trenutku zaustavljanja igre.
2. - tu ja imam tri odgovora
    2.1 AKO GREŠKU UOČI PRIJE NASTVAKA IGRE -zgoditak se ne priznaje. sudac će od igrača zahtjevati da napusti teren za igru. igrač koji je zamjenjen može se vratiti na teren za igru ili ga može zamjeniti drugi zamjenski igrač, koji je kao takav upisan u zapisnik. igra se nastavlja spuštanjem lopte na crti vraterevog prostora paralelnoj sa poprečnom crtom, na točki najbližoj mjestu na kojem je lopta ušla u vrata.
    2.2. AKO POGREŠKU UOČI NAKON ŠTO JE IGRA NASTAVLJENA - zgoditak se priznaje. sudac će od igrača zahtjevati da napusti teren za igru. igrač koji je zamjenjen može se vratiti na teren za igru ili ga može zamjeniti drugi zamjenski igrač, koji je kao takav upisan u zapisnik. sudac igru nastavlja i izvješćuje ovlašteno tijelo o događaju. ako je zbog toga igra prekinuta, nastaviti će se neizravnim sl. udarcem za suparničku momčad na mjestu na kojem se lopta nalazila u trenutku zaustavljanja igre.
     2.3 AKO POGREŠKU UOČI TEK NAKON ZAVRŠETKA UTAKMICE - zgoditak se priznaje o događaju se izvješćuje nadležno tijelo.

3. nastavak je neizravni sl. udarac
4.nastavak je neizravni sl. udarac, a igrača koji čini prekršaj može se disc. kazniti zavisi od težine prekršaja.
5.ne
6. a ako ne nalažu propozicije natjecanja onda NE


Kad smo u napasti samo nas Riječ Božja može osloboditi. (Papa Franjo).
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
20. listopada 2009. u 19:29
aco je napisao/la:

MISLIM DA JE PRAVILO KOD SVIH PRVENSTAVA I TAKMICENJA:SAMO IGRACI I ZAMENICI KOJI SU PRIJAVLJENI ZA NASTUP NA UTAKMICI MOGU UCESTVOVATI U ISTOJ...
Vidi cijeli citat



Mislim da ovo nitko nigdje nije ni osporio.  Najbolja ilustracija je u tvom 5. pitanju, gdje se slažem da je odgovor NE.

Inače, mislim da je faky također u pravu.  Indirekt je uvijek nastavak, nema rezona da bude spuštanje lopte.

Aco, inače vidim da vadiš ta pitanja odnekud, ali nikad nisi rekao koji je točno izvor?  Mislim da bi to pomoglo ocijeniti težinu koju odgovori iz toga imaju.
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
21. listopada 2009. u 00:47
mislim da smo konacno nasli zajednicki jezik...slazem se sa odgovorima faky-a...i ja mislim da je u onim slucajevima indirektan udarac...JEDINO JE SPUSTANJE KOD "NEPOSTOJUCEG"IGRACA...
sve ove ostale stvari su jasne...najbitniji je zapisnik pa sve ostalo...
pa imam neka pitanja sa testova proslih godina i neke primere...

takodje,mozemo konst.da je sve sto je vezano za zamenika i njegovo nedozvoljeno prisustvo na terenu kaznjava se indirektom...

a zanimljivo je to da je sudija pre 7 dana svirao spustanje lopte kada je Gigs drzao dugo loptu izmedju nogu i lezao na zemlji(kada su svi mislili da ce suditi indirekt za protivnike),VEROVATNO JER SE U ISTOM TRENUTKU DESIO I PREKRSAJ PROTIVNIKA(ovaj ga je 2 puta udario po nozi...) retka situacija...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
24. listopada 2009. u 01:36

Any player may challenge for the ball (including the goalkeeper). There is no minimum or maximum number of players required to contest a dropped ball. The referee cannot decide who may or may not contest a dropped ball.



  hm...zanimljivo...ovo znaci da svih jedanaestorica igraca jedne ekipe(teoretski,naravno) mogu ucestvovati u spustanju lopte...a na drugoj strani npr.samo jedan(a moze i nijedan) igrac protivnicke ekipe...znaci ko hoce i koliko njih hoce...???
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
24. listopada 2009. u 17:57
Da, spusti može sudac loptu a da oko njega nema nikoga na 20m, a može i da ih je po pet sa svake strane.  Bitno je da lopta prvo dotakne zemlju prije nego ju dira bilo koji igrač, i to je u biti jedino pravilo oko toga.

Razmišljam o ovoj situaciji koju si opisao gore - nisam ju vidio, ali moguće da je sudac dosudio "mrtvu loptu" u neku ruku.  Naime, vidio je da bi moglo doći do eskalacije situacije, nije sudio ništa ni jednom ni drugom, nego odlučio prekinuti igru prije nego se išta dogodi ili netko bude ozlijeđen.  Kao što već rekoh par puta, sučeva prva i najvažnija odgovornost je za sigurnost igrača, pa ako je u tu svrhu, može dosuditi šta hoće i kad hoće.
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
24. listopada 2009. u 23:20
moguce je i to da mu se motalo po glavi,ALI JE SASVIM MOGUCE DA JE PRIMENIO ONO PRAVILO:UKOLIKO SE U ISTOM TRENUTKU DOGODI VISE OD JEDNOG PREKRSAJA OD STRANE IGRACA RAZLICITIH EKIPA(STO ZNACI DA "PLAVI" MOGU DA NACINE TRI,A "CRVENI" JEDAN PREKRSAJ,BITNO JE DA SU U ISTOM TRENUTKU,ZAR NE???),SUDIJA DOSUDJUJE SPUSTANJE LOPTE...
mislim da disciplinske mere moraju uslediti svima(ukoliko je,naravno,to potrebno),cak i kod one situacije gde vise od jednog prekrsaja cine igraci iste ekipe,a gde se ceni tezi prekrsaj...
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
25. listopada 2009. u 17:30
Hm, da, upravo sam se vratio s utakmice gdje sam upravo to pravilo primijenio...  Nakon akcije golman jedne ekipe drži loptu u svojih 16, a vraćajući se prema centru dvojica se posvađaju i počnu odgurivati jedan drugog.  Prekid igre, žuti karton svakom, nastavak mora bit spuštena lopta tamo kod golmana...
Da sam samo jednom dao žuti karton radi toga, nastavak bi bio indirekt za protivnika na mjestu gdje ga je ovaj odgurnuo.
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
25. listopada 2009. u 19:32
hm...ovde je zaista bilo potrebno UVIDETI DA SE PREKRSAJI DOGADJAJU U ISTO VREME...znas,mnogo je cesce da jedan udari drugog,pa ovaj nasrne i vrati...tada je prekrsaj za ekipu igraca koji je prvi bio udaren,zar ne??
ti nisi video ko je poceo incident,vec samo da se guraju u istom trenutku???onda nemas drugog izbora nego da zaustavis igru,disc.kaznis i spustis loptu...
a sada...OVO SPUSTANJE LOPTE MI JE MALO NELOGICNA STVAR...evo,ovde kod tebe je npr.ceo tim protivnika mogao da se skupi oko lopte prilikom spustanja...TO JE ODLICNA PRILIKA JER SE DESAVA U KAZNENOM PROSTORU...nelogicno je to sto se stvorila prilika za protivnika,iako je golman imao punu kontrolu nad loptom i nije imao nikakvu opasnost po svoj gol...
MADA BIH JA POZVAO SAMO GOLMANA I NJEMU SPUSTIO LOPTU,BEZ OSTALIH...JEL TO DOZVOLJENO???
i sta ako npr. devetorica protivnika zele da ucestvuju...po pravilu mogu...

<Da sam samo jednom dao žuti karton radi toga, nastavak bi bio indirekt za protivnika na mjestu gdje ga je ovaj odgurnuo.>
   ovde se slazem jer je lopta bila u igri cim je bila u rukama golmana...
  • Najnovije
  • Najčitanije