ovo tvoje poslednje pitanje kauboj jos jednom pokazuje da ima situacija gde se pravilo i praksa razilaze,tj.jedno kaze pravilo,a u praksi se desava drugo...pravilo kaze da se 22 igraca mogu boriti za loptu kod podbacivanja,a u situaciji gde golman ima loptu u svom posedu,a ti iz nekog razloga dosudis spustanje lopte,ti ces mu je njemu samom spustiti(ALI NE MOZES ZABRANITI PROTIVNICIMA DA UCESTVUJU,ta njihova odluka je samar fair playu)...isto kada zaustavis igru zbog povrede "plavog",pa mu kasnije spustis,a okolo nema "crvenih"...
STO SE TICE UTICAJA STARNOG TELA(BALONA) NA IGRU...SUDIJA JE TREBAO DA ZAUSTAVI IGRU CIM JE STRANO TELO NA NJU UTICALO(KADA JE LOPTA UDARILA BALON)...E SADA,ON MOZE DOSUDITI I SPUSTANJE LOPTE NAKON POGOTKA ILI BILO CEKA DRUGOG(MOZDA NIJE MOGAO ZAUSTAVITI IGRU U MOMENTU)...ON JE VIDEO DA JE STRANO TELO UTICALO!!!!
npr. ZAMISLITE DA NIJE VIDEO,LOPTA OD BALONA SE ODBILA U KORNER,POMOCNIK SIGNALIZIRA GLAVNOM DA JE STRANO TELO UTICALO NA IGRU...AKO KORNER NIJE IZVEDEN,OPET CE BITI SPUSTANJE LOPTE!!!!!!!!!
mada u ovoj situaciji mnogi kazu da je igrac odbrane sutnuo balon u gol,a lopta samo blago zakacila ili balon ili njegovu nogu...ZA MENE NEBITNO...OVDE BALON UTICE NA IGRU I AKO GA NPR.LOPTA NIJE NI DOTAKLA...OMETAO JE ODBRAMBENOG IGRACA DA SPRECI DALJE KRETANJE LOPTE...I OPET BI SPUSTIO LOPTU...
a kauboj,mislio sam tacno na ovu situaciju...
If a referee signals a goal before the ball has passed wholly over the goal line and immediately realises his error, play shall be restarted with a dropped ball from the position of the ball when play was stopped, unless play was stopped inside the goal area, in which case the referee drops the ball on the goal area line parallel to the goal line at the point nearest to where the ball was located when play was stopped.