ian wright je napisao/la:
za osnovne stvari je sasvim dovoljno mjesec dana. Mislim na pucanje iz kalašnjikova na protivnika s kalašnjikovom i na to da će obojica biti topovsko meso dronovima
Vidi cijeli citat
Nadovezat ću se vamo jer ću proširit temu.
Prvo mi je nejasan toliki otpor kao da će ta djeca ić u logor, a drugo mi je nejasan toliki otpor prema ipak nekom znanju koje ćes steći u trenutku kad je cijeli svijet doslovno u kurcu i kasnije ti to može bit korisno, ako ne bude ionako nikom-ništa.
Kad smo kod znanja, u zadnje vrijeme se dosta pojavljuje pitanje ekonomije u školama i moram reći da pogađaju u bit.
Dakle živimo u kapitalizmu (a i da živimo u nekom drugom sistemu, osim komunizma - opet bi vrijedilo) i nitko te kroz cijeli život neće naučit ništa o ekonomiji - u kojoj ćes šta god bio sudjelovat - kroz rad, kredite, ovo-ono, ali ćes zato od prvog osnovne imat "prirodu i društvo", pa ćes učit kako su se Spartanci spremali za ratovanje do toga gdje su golfske struje.
Da ne govorim tek o cijeloj sili uzaludnih stvari u gimnaziji, gdje te se pegla s: dorskim, jonskim i korintskim stilovima stupova.
Okej, argument - dobijaš širinu znanja i sl. No, ne bi li nam GENERALNO trebalo biti u interesu da su nam DJECA ekonomski pismena + da im se recimo otvore vidici u tom smjeru, nego što ih učimo neke stvari od kojih nikad neće imat nikakve koristi u stvarnom životu.
Nije li logično da ekonomija bude jedan od najvažnijih predmeta tipa od 5 razreda pa do kraja srednje, umjesto toga da je uopće nemm? (osim onima koji upisu ekonomske, komercijalne i sl. srednje skole, naravno).
Ili to drugima nije logično? 
[uredio basketas - 13. ožujka 2025. u 13:26]
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...