Automoto

Momčadski odrađen posao

Goran Markuš • ponedjeljak, 22.09.2008.
Momčadski odrađen posao

Odvožena je i pretposljednja europska utrka u ovogodišnjem izdanju WTCC na koju je čitava momčad Chevroleta stigla s vrlo jasnim ciljem – omogućiti Robu Huffu osvajanje što je više bodova moguće…

Već za vrijeme kvalifikacija, kada je Nicola Larini žrtvovao bolji plasman na startu utrke zbog svojih kolega bilo je jasno da je Chevrolet ovdje postavio momčadske ciljeve ispred onih individualnih. "Sretan sam što sam odradio odličan posao za svoju momčad", izjavio je Larini.

Na kraju dana cilj se i ostvario jer četvrto i treće mjesto Roba Huffa i više je nego što su priželjkivali. "Odličan start u prvoj utrci donio mi je treće mjesto već nakon prvog kruga, no dalje nije išlo. SEAT-i su nam jednostavno bili neuhvatljivi, a nakon što sam u predzadnjem krugu otišao preširoko Thompson je uhvatio zavjetrinu i bacio me na konačno četvrto mjesto", izjavio je Huff.

"I u drugoj utrci start je bio odličan, no ponovno odličan Thompson me uspio proći da bi nekoliko krugova kasnije ja zaobišao Nicolu uslijed njegovih problema sa kočnicama, za odlično treće mjesto. Cijeli vikend je bio podređen mojoj borbi sa Priaulxom za četvrto mjesto u ukupnom poretku, a kako smo u tome uspjeli mislim da možemo biti vrlo zadovoljni konačnim ishodom", zaključio je Rob.

Iako je "momčadskim kvalifikacijama" Nicola Larini uništio svoje šanse za osvajanjem tako željene prve pobjede u svojoj WTCC karijeri dobar rezultat ga nije zaobišao: "Start iz snova omogućio mi je opuštenu vožnju do posljednjih krugova kada je Tarquini uspio proći pokraj mene i baciti me na šestu poziciju što nije loše u pogledu starta na drugoj utrci."

"U drugoj utrci samo je "leteći" Thompson uspio proći pokraj mene, a da nisu popustile kočnice siguran sam da bih ostao na trećoj poziciji, no niti četvrto osvojeno mjesto nije neuspjeh", izjavio je Larini.

Alain Menu se u kvalifikacijama vozeći "umjetničku" verziju Lacettija plasirao na odlično treće startno mjesto što je obećavalo prvi podij za uljepšani auto u povijesti WTCC-a, no uslijed nesreće tijekom prve utrke do toga, nažalost, nije došlo: "Nakon solidnog starta sve je išlo glatko do sedmog kruga kada mi je danas "leteći" Thompson doslovno presjekao put i tu je za mene završila prva utrka. Iz očitih razloga tijekom druge utrke sam štedio motor, no moram priznati da mi je drago što je i "umjetnički" automobil završio makar samo jednu utrku."

Imola, prva utrka:
1. Y. Muller (SEAT Leon TDI) – 21:24.523 minuta (11 krugova)
2. R. Rydell (SEAT Leon TDI) – +0.411 sec
3. J. Thompson (Honda Accord Euro-R) – +0.773 sec
4. R. Huff (Chevrolet Lacetti) – +1.376 sec
5. G. Tarquini (SEAT Leon TDI) – +2.086 sec

Imola, prva utrka:
1. J. Thompson (Honda Accord Euro-R) – 30:20.607 (13 krugova)
2. J. Muller (BMW 320si) – +1.120 sec
3. R. Huff (Chevrolet Lacetti) – +1.858 sec
4. N. Larini (Chevrolet Lacetti) – +3.353 sec
5. Y. Muller (SEAT Leon TDI) – +4.034 sec

Ukupan poredak, vozači:
1. Y. Muller (SEAT) – 80 bodova
2. G. Tarquini (SEAT) – 68 bodova
3. R. Rydell (SEAT) – 62 boda
4. R. Huff (Chevrolet) – 61 bod
5. A. Priaulx (BMW) – 55 bodova

Ukupan poredak, momčadi:
1. SEAT – 241 bod
2. BMW – 207 bodova
3. Chevrolet – 177 bodova
4. Honda – 42 boda

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoOstaloWTCC
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!