Packe
Medveščaku pravi izazovi tek dolaze
Hokejska euforija zavladala je Zagrebom, a koliko će trajati - na koncu ipak isključivo ovisi o rezultatima. Dobar marketing može učiniti štošta, ali popuniti dvoranu u 27 domaćih utakmica mogu učiniti samo Alan Letang, Aaron Fox i društvo...
Medveščak je definitivno sportska priča godine u Zagrebu. Ako ne vjerujete tim napisima o 'hokejskoj euforiji', onda se zaputite do Ledene dvorane Doma sportova u utorak protiv bečkih Capitalsa i vidjet ćete čemu tolika buka.
Ledena je, naime, puna tri utakmice zaredom, bit će i u četvrtoj. To nije lako postići u Zagrebu, o takvoj posjeti mogu sanjati institucije grada poput Cibone i RK Zagreba (ako se ne radi o polufinalu Lige prvaka), a sa zavišću na Medveščak sigurno gledaju i iz Maksimirske 128.
Medveščak ima publiku, ali ima i atmosferu koja je uistinu prava sportska, a takvo navijanje u kojem se stalno promiče nulta tolerancija na nasilje i diskriminaciju - pa i od strane najvjernijih navijača, Sektora B, zove u dvoranu i male i velike, i dame i gospodu i cure i dečke. Zabava za sve, fan shopovi, "hot-dog" korneri, brojne atraktivne utakmice bez pritiska i sudbonosnih konstrukcija, baš ono što prosječan ljubitelj sporta u Zagrebu želi godinama.
Više od 15.000 ljudi na tri utakmice rezultat je dobrog rada kluba na svim frontama. Uvjet bez kojeg se nije moglo svakako je sudjelovanje u austrijskoj ligi (EBEL), jer bez prave konkurencije Medveščak niti može složiti dobru momčad, niti može privući veliki broj gledatelja. Tu treba odati priznanje svima u klubu, počev od predsjednika Damira Gojanovića, jer su imali viziju kako u Zagreb vratiti oduševljenje hokejom s kraja osamdesetih.
Kada je osnovni zadatak ostvaren, klub se posvetio "pumpanju atmosfere". Tu je osnovni cilj bio pridobiti medije, a Medveščak je to odradio u velikom stilu, koji može biti uzor svim drugim zagrebačkim (i hrvatskim) klubovima.
Realno, u današnje vrijeme interneta, portala, brojnih televizija, radija i novina, prostora za bilo kakve kvalitetne projekte ima puno, samo ako se trudite dobro prodati svoj proizvod. Medveščakova PR agencija PRiredba taj je prostor iskoristila maksimalno; kvaliteta i kvantiteta materijala u vezi Medveščaka koji stižu na adrese svih medija neusporediva je s bilo kojim drugim klubom u Hrvatskoj. Oni nama pošalju - mi objavimo, netko odštampa, netko napravi reportažu. Poanta je da glas o Medveščaku dođe do krajnjeg korisnika, a činjenica da se za utakmice na početku sezone tražila karta više svjedoči da je krajnji korisnik definitivno doživio Medveščak - kroz tekstove, kroz jumbo plakate (kada ste ih vidjeli za Cibonu?), kroz reklame na televizijama i radio postajama.
Kada se već uspjelo privući medije i gledatelje, trebalo je osigurati i dobru zabavu. U Ledenoj, jasno, ne može biti kao u Madison Square Gardenu, ali imate gdje kupiti dres/majicu, nešto za pojesti i nešto za popiti. Imate efektno predstavljanje igrača, imate čak i sasvim solidne spikere, imate više-manje zabavnu glazbu i sveukupno, u dvorani provedete vrlo zabavna dva sata.
Sve je, dakle, lijepo i krasno, međutim, neće trajati vječno. Ledenu za sada puni ta euforija, činjenica da je Medveščak dobrom dijelu tih gledatelja "nešto novo", nešto što je sada aktulno; otići na Medvešćak trenutno je in.
To će trajati još nekoliko utakmica, dok se ne izredaju svi koji žele gledati "novo čudo u gradu", a onda će Ledenu prestati puniti marketinški odjel, a početi onaj "ljudskih potencijala".
Naime, Medveščakova posjeta do kraja sezone - a kod kuće Medvjedi igraju minimalno 27 utakmica (!) - ovisit će o rezultatima, kao što je to uvijek u Zagrebu.
Neovisno o tomu što je Medveščaku ovo prva sezona u EBEL-u, jednoj od jačih europskih liga, neovisno o tomu što je ovo potpuno nova momčad sakupljena sa svih strana, gledetalji neće dolaziti gledati poraze zagrebačkog sastava.
Medveščak za sada uživa puno bolju poziciju u medijima od gradskih "konkurenata" - ne analizira se svaka utakmica, ne secira se svaki igrač, svaki njegov potez, svaka njegova izjava, ne dovodi se u pitanje svaka trenerova odluka niti se uoči neke utakmice rabe izrazi poput "povijesna" ili "sudbonosna". Niti se nakon nekog poraza odvijaju kakve (melo)drame. To je svijet u kakvom, primjerice, ne može uživati Dinamo, iznad Maksmirske stalno lebde oblaci "biti ili ne biti", "europsko prokletstvo" i "Zdravko Mamić".
Ni to, međutim, neće trajati zauvijek. Nakon što splasne euforija, a mediji se okrenu ozbiljnom i kritičkom izvještavanju s Medveščaka, a ne samo pisanju oda punim tribinama, dvoranu neće biti jednako lako puniti.
Gdje je, dakle, Medveščak po kvaliteti u tom EBEL-u?
Za ozbiljnu ocjenu definitivno je prerano, možemo tek reći da je za sada rezultat iznad očekivanja zahvaljujući trisu pobjeda na samom startu. I svi ostali rezultati sugeriraju da se radi o vrlo izjednačenoj ligi, a u 54 kola očito je da će svatko dobiti svakoga. Samo je pitanje koliko puta.
Osobnog sam dojma da je Medveščak uspio skupiti individualno vrlo dobru ekipu koja spada u gornji dom EBEL-a. Problem je što neuigranost najviše dolazi do izražaja u ključnim hokejskim segmentima - igraču više i igraču manje - i na tomu Medvjedi moraju puno raditi.
Play-off, u koji ide osam od deset momčadi, trebao bi biti dohvatljiv Medveščaku, posebno ostane li publika još neko vrijeme veliki adut Medvjeda. A kako će do tada razina uigranosti Foxa, Prpicha, Coreyja i ostalih sigurno biti puno viša, nitko za Medveščak neće biti nepobjediv.
Zadrže li sadašnji nivo borbenosti, požrtvovnosti i kemije s publikom, Medvjedi će moći računati na podršku Ledene i kada prestanu biti samo hit - s pobjedama će postati konstanta zagrebačkog sporta, a to će biti najveći uspjeh kluba.
Zagreb već ima hokejsku publiku, a kako se radi o super atraktivnom sportu koji može privući, a što je još važnije, i zadržati nove gledatelje, broj zainteresiranih za utakmice Medveščaka bit će visok, čak i kada otpadnu oni koji hodaju od "hit događaja do hit događaja".
Medveščaku, dakle, trebaju "samo" - pobjede.
- Najnovije
- Najčitanije


Božić uoči Gorice: 'Vidi se zajedništvo, želimo napraviti ono što nismo uspjeli prošle sezone'
12 min•SuperSport HNL

Panthersi upisali novi poraz, Oilersi zabili devet golova, Penguinsi jedva spasili sigurno slavlje
38 min•NHL

Matković zaigrao nakon više od dva tjedna, Reaves izvanredan u pobjedi Lakersa
1 sat•NBA

Barcelona dogovorila produženje ugovora s ovosezonskim neočekivanim junakom
1 sat•Španjolski nogomet

Hezonja predvodio Real do pobjede u Istanbulu, dvoboj u Pireju odgođen
7 sati•Euroliga

Manchester United ponovno kiksao, West Ham u završnici do boda
8 sati•Engleski nogomet

Bašićev Lazio se osvetio Modrićevom Milanu za ligaški poraz, Biancocelesti su u četvrtfinalu!
9 sati•Talijanski nogomet

SuperSport HNL nominacije: Jagušić opet konkurira za igrača mjeseca, Hoxha ide po novu nagradu
2 dana•SuperSport HNL

Poznato tko sudi dvoboj između Dinama i Hajduka, Patrik Kolarić dobio povjerenje
17 sati•SuperSport HNL

Anadolu Efes nakon odlaska trenera dočekuje Kraljevski klub
23 sata•Euroliga

Manchester United ima veliku priliku za značajan skok u poretku, West Hamu također trebaju bodovi
17 sati•Engleski nogomet

Bašićev Lazio se osvetio Modrićevom Milanu za ligaški poraz, Biancocelesti su u četvrtfinalu!
9 sati•Talijanski nogomet

Modrić i društvo drugi put u nekoliko dana igraju protiv istog protivnika
21 sat•Talijanski nogomet

Kronologija: Cibalia odlično krenula i dosta rano došla do pobjedničkog pogotka
16 sati•Prva NL

Organizatori Zimskih olimpijskih igara preuzeli olimpijsku baklju
16 sati•Olimpijske igre
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
moderatorima, adminima i....
Danas u 08:10
KUD Birtija
Danas u 08:06
HNK Hajduk Split 2025/2026
Danas u 07:57
Hrvatski igrači u inozemstvu - sezona 2025-26
Danas u 07:55
Hrvatska košarkaška reprezentacija
Danas u 07:50
Hrvatska muška reprezentacija
Danas u 07:50






