Sportnet forum

Dobrodošli na najbolji hrvatski sportski forum!

Pravila korištenja

Hrvatska politička scena

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2010.
Poruka: 7.130
20. listopada 2021. u 13:16

Koliko ja laicki kuzim, glavni problem elektro automobila je baterija.

 

Musk je vec dva ili tri puta odgodio prezentaciju Tesla kamiona, tegljaca, prosti razlog je taj sto je glavni posao tegljaca prelazak i do ili preko 1000 kilometara dnevno. Ako ce svako par stotina kilometara morati puniti bateriju, to je onda besmisleno. 

 

A tek eko strana price, puna rupa.

Karlo Metikoš
Karlo Metikoš
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.06.2019.
Poruka: 369
20. listopada 2021. u 13:41

Problem je što Nevera ne može nikud, auto nije homologirano, ne možeš uzimati u obzir Neveru kao gotov  proizvod kad je ona daleko od toga. O tome ja cijelo vrijeme i pričam, kako Mate Rimac prodaje maglu kad govorimo o super autima. 

Iako je to sad već veliki oftopik, problem Nevere je njena prevelika težina i način rada da svaki kotač ima svoj iznimno jaki elektro motor. Taj problem je postojao i lani i preklani i jos je tu iako Rimac govori o nekakvih 150 prodanih primjeraka što je obična laž. Interesa za Neveru sigurno ima da se razumijemo

Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 6.638
20. listopada 2021. u 14:15

Ako sam ja dobro ubrao Rimca, prodaja auta za široku upotrebu (kao Tesla) nije njegov plan. On neće napraviti tvornicu za masovnu proizvodnju automobila. On prodaje pojedine segmente električnog auta (baterije, motore, itd...) i know-how tj. postoje europske kompanije koje će investirati u njegovu tvrtku jer im je to jeftinije nego da sami razvijaju one iste stvari koje Rimac već ima. Kao produkt te investicije pojaviti će se (ili neće ali to je njihov rizik) određeni segmenti električnog vozila na koje će oni imati patent. Concept 1 je služio Rimcu da bi na stvarnom automobilu u realnim uvjetima pokazao da ti elementi koje je on razvio stvarno funkcioniraju i da bi na taj način uvjerio investitore da ulože u njegovu tvrtku. Nevera je prirodni nastavak Concept 1 i služi kao dokaz da koncept funkcionira ali i kao auto za prodaju samo odabranoj klijenteli kupaca koji su spremni platiti ekskluzivu.

[uredio Undertaker123 - 20. listopada 2021. u 14:15]
Aquilla non capit muscas
muggsy1
muggsy1
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.05.2019.
Poruka: 1.369
20. listopada 2021. u 14:58

Karlo Metikoš je napisao/la:

Problem je što Nevera ne može nikud, auto nije homologirano, ne možeš uzimati u obzir Neveru kao gotov  proizvod kad je ona daleko od toga. O tome ja cijelo vrijeme i pričam, kako Mate Rimac prodaje maglu kad govorimo o super autima. 

Iako je to sad već veliki oftopik, problem Nevere je njena prevelika težina i način rada da svaki kotač ima svoj iznimno jaki elektro motor. Taj problem je postojao i lani i preklani i jos je tu iako Rimac govori o nekakvih 150 prodanih primjeraka što je obična laž. Interesa za Neveru sigurno ima da se razumijemo

Vidi cijeli citat

Ne razumijes auto industriju.

Ne razumijes istrazivanje i razvoj.

Ne razumijes kako funkcioniraju privatne, korporativne, drzavne i eu investicije.

I to potvrdjujes tako lijepo i samouvjereno iz posta u post, milina.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.10.2021.
Poruka: 5
20. listopada 2021. u 15:05

Problem sveg ovog je šta se čovjek po prirodi vodi onom - nije bitno što kaže, nego tko kaže. Peovićka nikad ništa u životu konkretnog nije napravila, lajava je i bahata i vodi se zaostalom ideologijom. No i takva kakva je, po ovom pitanju je pogodila u srž.

O Rimcu mi se neda, al treba ovdje napomenut da ga se previše diže u nebesa. 

Puno ja više cjenim male poduzetnike, koji su iz ničega, iz podruma i špajze pokrenuli nešto i svakodnevno se hrvaju s birokracijom ove socijalističke pripizdine. Ko što je ovaj decko koji je neki dan bio kod Stankovića (nisam gledo, tek budem, pa si dajem za pravo da sam u krivu)

basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 21.564
20. listopada 2021. u 15:17

Undertaker123 je napisao/la:

S druge strane, koga briga što priča Peovićka. Koji je ona uopće faktor u bilo čemu?

Vidi cijeli citat


Nikog, al dobiva medijski prostor pa eto.

Kako misliš ne može?
muggsy1
muggsy1
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.05.2019.
Poruka: 1.369
20. listopada 2021. u 15:20

I jos nesto, ako bilo tko misli da Hrvatska ima ikakve sanse za masovnu proizvodnju automobila za privatnu upotrebu (da ih "vidis puno na cesti"), taj zivi u velikoj zabludi - u biti u nekim proslim vremenima kao i Peovicka :)

Slovacka, Ceska i Slovenija drze primat i znanje u automanufacturingu vec godinama, dok Madjarska, Poljska i Ruminjska brzo napreduju i imaju jeftiniji trosak rada a dosta vecu produktivnost nego mi. 


Imali smo dvije prilike da se strateski fokusiramo na tu industriju: poslije neovisnosti, ali Franjo je rekao da se kod nas jedino moze proizvoditi Mercedes pa ga svabe odjebali, i oko vremena ulaska u EU, ali tadasnja bulumenta je jedino strateski mislila kako pokrast sto vise. Danas bi jedino mogao konkururati jako niskom cijenom radne snage i niskim troskom formiranja pogona. U tom slucaju, Bosna i Srbija su puno bolje pozicionirane od nas

[uredio muggsy1 - 20. listopada 2021. u 15:23]
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
20. listopada 2021. u 15:20

Vidim da neki nisu polovili pa ću ponoviti da Rimac ne prizvodi komercijalne automobile. Znači to niti je firma koja će u nekakvu "borbu" s Teslom niti će zarađivati na prodaji supersportskih automobila. Firma se bavi razvojem i proizvodnjom baterija i drugih komponenti za električne automobile, a njihovi "ubersportski" modeli su samo odlična reklama i to očito jako uspješna pošto svi o njima pričaju, a dobar dio ljudi očito uopće ne razumijem da im to nije core biznis.

MCOIS
muggsy1
muggsy1
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.05.2019.
Poruka: 1.369
20. listopada 2021. u 15:29

xavier je napisao/la:

Vidim da neki nisu polovili pa ću ponoviti da Rimac ne prizvodi komercijalne automobile. Znači to niti je firma koja će u nekakvu "borbu" s Teslom niti će zarađivati na prodaji supersportskih automobila. Firma se bavi razvojem i proizvodnjom baterija i drugih komponenti za električne automobile, a njihovi "ubersportski" modeli su samo odlična reklama i to očito jako uspješna pošto svi o njima pričaju, a dobar dio ljudi očito uopće ne razumijem da im to nije core biznis.

Vidi cijeli citat

Upravo to, u sridu. Konceptualni trkaci automobil je jako dobar nacin za marketing, oglasavanje i promociju na bilo kojem nivou (online, tv, event, itd) za potencijalne investitore, sto su u ovom slucaju firme ili vlade. 

 

Karlo Metikoš
Karlo Metikoš
Željan dokazivanja
Pristupio: 14.06.2019.
Poruka: 369
20. listopada 2021. u 15:36

muggsy1 je napisao/la:

Karlo Metikoš je napisao/la:

Problem je što Nevera ne može nikud, auto nije homologirano, ne možeš uzimati u obzir Neveru kao gotov  proizvod kad je ona daleko od toga. O tome ja cijelo vrijeme i pričam, kako Mate Rimac prodaje maglu kad govorimo o super autima. 

Iako je to sad već veliki oftopik, problem Nevere je njena prevelika težina i način rada da svaki kotač ima svoj iznimno jaki elektro motor. Taj problem je postojao i lani i preklani i jos je tu iako Rimac govori o nekakvih 150 prodanih primjeraka što je obična laž. Interesa za Neveru sigurno ima da se razumijemo

Vidi cijeli citat

Ne razumijes auto industriju.

Ne razumijes istrazivanje i razvoj.

Ne razumijes kako funkcioniraju privatne, korporativne, drzavne i eu investicije.

I to potvrdjujes tako lijepo i samouvjereno iz posta u post, milina.

Vidi cijeli citat

Dobro kad ne razumijem argumentiramo me opovrgni, ima li Rimac prodan iti jedan C2 odnosno Neveru? Onda kad odgovoriš na to pitanje odgovori mi je li Rimac tvrdio da ima već narudžbi za 150 istih automobila.  Što se tiče ostalih postova se donekle slažem ali sam Rimac koji je uostalom i tema je tvrdio da je njemu cilj ta Nevera bude ''zaokruženi, izbalansirani auto za cestu''.