SP 2006.
Imate li osjećaj da Vas prate?
Bruno Blumenschein • utorak, 11.04.2006.
Na današnjoj press konferenciji Coca-Cola je dala objašnjenje za akciju zbog koje su mnogi prošlih tjedana postavljali pitanja tko to stoji iza tajanstvenih GPS lokatora po Hrvatskoj, jel' to stvarno netko nekoga prati i zašto...
U hotelu Westin, Coca-Cola je predstavila jedinstvenu akciju, koja je zapravo nagradna igra s početkom- odmah, a traje do 7. lipnja. Osam sretnika može osvojiti senzacionalni paket nagrada koji uključuje: automobil "Hyundai Tuscon", dvije ulaznice za utakmicu Hrvatska - Brazil ili Hrvatska - Australija te 20.000 kuna na MasterCard kartici.
Još veću atraktivnost cijeloj akciji su dali izbornik hrvatske nogometne Zlatko Kranjčar i Zvonimir Boban, koji će uručivati nagrade. Upravo je Cico bio prvi kojeg je Coca-Cola locirala od Maksimira sve do hotela Westin, a sam je o akciji rekao: "I sam se pitao o kakvim se to GPS lokatorima i praćenju radi kada sam čuo vijesti na radiju. Izuzetno mi je drago što se putem ovakvih nagradnih igara pruža prilika otputovati na Svjetsko nogometno prvenstvo i onima koji si to inače ne mogu priuštiti ili nisu imali sreće u izvlačenju karata."
Predstavljanje akcije su održali Mia Vojnić, direktorica marketinga Coca-Cola Bevarages Hrvatska i Sandro Baričević, direktor za odnose s javnošću Coca-Cole za jugoistočnu Europu. "Ovo je jedina nagradna igra u kojoj ne tražite nagradu, već nagrada nalazi vas. Naime, kada korisnik otkrije dobitnu bocu, mi ćemo ga locirati putem GPS lokatora, doći do njega i na spektakularan način mu uručiti nagradu.", rekao je gospodin Beričević.
Uz službeniji dio, cijelu akciju će pratiti i lik tajnog agenta Coca-Cole koje utjelovljuje Mario Peterković, a danas je odradio odličan posao "čuvajući" sve prisutne goste i novinare. Spomenuli smo i popularnog Zvonu Bobana, ali treba spomenuti i način na koji će uručivati nagrade. Kada dobitnik otvori bocu, patrola Coca-Cole će ga locirati u bilo kojem dijelu Hrvatske i u najviše pola sata doći do njega- helikopterom.
Definitivno treba pohvaliti Coca-Colu, jednog od najvećih sponzora Svjetskog prvenstva, koji će tako pružiti šansu hrvatskim navijačima da odu u Njemačku, uz novi auto i kako se danas spomenulo "pristojan džeparac".
COCA-COLA PORUČUJE: PRONAĐI DOBITNU BOCU, A MI ĆEMO PRONAĆI TEBE!
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
- Najnovije
- Najčitanije
Marelja i Kobešćak najavili prvu utakmicu finalne serije Prvenstva Hrvatske između Jadrana i Juga AO
HVL
Jedna od najboljih talijanskih tenisačica završila igračku karijeru
WTA Tour
U Trogiru počinje treća sezona PRO 3×3 Toura
HKL
Ništa od povratka Snježne kraljice: FIS objavio kalendar za iduću sezonu, Zagreb ponovno bez utrke
Svjetski kup
Roma prijeti Bayerovom nizu, za prolaz u finale mora do pobjede
Europska liga
'Mačka s devet života': Real Madrid preokretom izbacio Bayern!
Liga prvaka
Trener pionira Dinama: 'Da je ovo bilo koji drugi sport, pobijedili bismo 20 razlike'
SuperSport Hrvatski kup
Uvijek može niže: Nekadašnji mladi reprezentativac zabio šest golova bivšem prvaku Hrvatske
HNL - Ostale lige
Neuer: 'Jednom nogom smo već bili u Londonu i već smo se mogli zamisliti u finalu, nemam riječi'
Liga prvaka
De Ligt: 'Pomoćni sudac mi je rekao da je pogriješio'
Liga prvaka