Automoto

Honda na domaćem terenu

Lovro Štrbinić • četvrtak, 30.09.2010.
Honda na domaćem terenu
Foto: EPA

Naredni vikend donosi nam utrku u japanskom Motegiju, gdje će Dani Pedrosa pokušati ipak zakomplicirati situaciju u Svjetskom prvenstvu. Ova utrka bila je predviđena u prvom dijelu ove sezone, ali će zbog erupcije islandskog vulkana biti odvožena tek u narednim danima.

Kod formiranja ovogodišnjeg kalendara MotoGP utrka, Japan je bio predviđen u travnu. Međutim, uvijek nepredvidive prirodne sile omogućile su Daniju Pedrosi da na svojoj Hondi pokuša novom dobrom vožnjom barem još malo zakomplicirati ovogodišnju borbu za naslov prvaka i eventualno natjerati Lorenza na pogrešku. Olakotna okolnost Pedrosi bi mogla biti činjenica da je upravo ovo Hondina domaća staza, jer je ta japanska kuća naložila njenu izgradnju, koja je dovršena 1999. godine.

Ipak, to ne znači nužno da Hondine vozače ovdje očekuje lagan posao, a to dokazuje i činjenica da je posljednji vozač koji je na ovoj stazi slavio vozeći Hondu bio Makota Tamada 2004. godine. Nakon toga, par godina uzastopce slavio je Loris Capirossi, ali ove godine ne očekujemo od njega nešto slično. Posljednji slavljenik na VN Japana prošle je godine bio upravo onaj čovjek kojem bi u ovoj situaciji pobjeda odlično došla da smiri zahuktalog Pedrosu. Riječ je naravno o Jorgeu Lorenzu. Spomenimo još samo da rekord ove staze drži Casey Stoner, koji je 2008. krug odvozio u vremenu 1:47,091.

Što se tuče tehničkih karakteristika staze, ona je dugačka 4801 metar, što pomnoženo s 24 kruga koja se voze na ovoj stazi znači da će oni koji završe utrku proći približno 115 kilometara. Staza ima osam desnih i šest lijevih zavoja a najduža ravnica iznosi 762 metra. Cijeli kompleks udaljen je od Tokija nekih stotinjak kilometara, može prihvatiti 68 tisuća gledatelja, a nosi naziv Twin Ring Motegi. Ovdje se osim spomenute staze koja će ugostiti utrke motora nalazi i oval na kojem se voze druga automoto natjecanja poput CART-a, natjecanja Indy Racing League, a nekoć i NASCAR-a.

Jorge Lorenzo, nakon što je u Aragonu prvi put ove sezone ostao izvan postolja, nije zabrinut što se njegova prednost u tri utrke smanjila sa 77 na 56 bodova pred njegovim sunarodnjakom. Tako je uoči utrke u Japanu on izjavio: "Nisam zabrinut. Zasigurno mi je bolje imati 56 bodova prednosti i sporiji motor nego umjesto toga raspolagati bržim motorom. Nadamo se novom motoru i vidjet ćemo što će se dogoditi." S druge strane, Dani Pedrosa zna da nema što izgubiti i da hrabrom vožnjom može samo pridobiti još više poklonika, a uz malo sreće i produžiti nadu u veliki preokret na kraju sezone.

Također, jedan od onih kojima je ova staza u lijepom sjećanju je Loris Capirossi. On će se upravo ovdje vratiti utrkama, nakon propuštanja posljednje postaje SP-a u Aragonu zbog ozljede prsta zadobivene u Misanu. "Volim Motegi, to je moja najdraža staza u kalendaru i za nju me vežu lijepe uspomene. Bilo bi lijepo ovdje se boriti za visoke pozicije, pogotovo jer je ovo veliki vikend za Suzuki. Znam da će biti teško, ali sve je moguće i moramo nastaviti vjerovati u sebe", izjavio je 37-godišnji talijanski vozač. Osvrnuo se u svojoj izjavi i na veliki vikend za Suzuki, odnosno na proslavu 50 godina Suzukija u motociklističkim utrkama.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoMotoGP
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!