Ostali sportovi
Olimpijske igre u Tokiju najgledanije u povijesti na internetu
Olimpijske igre u Tokiju bile su "najgledanije u povijesti na internetu", unatoč smanjenju televizijske publike u odnosu na prethodne Igre, objavili su u utorak specijalizirani mediji.
Igre u Tokiju je na NBC-ju prosječno pratilo 15,1 milijun gledatelja, ali su bile popularnije na internetu, s oko šest milijardi minuta streaminga i 2,9 milijardi pojavljivanja na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram.
NBC je proizveo ukupno gotovo 120 milijardi minuta sadržaja Igara koji su se emitirali na svim njegovim platformama (radio, TV, kabelska, digitalna), uključujući i svoju novu platformu za streaming Peacock, koja je pokrenuta prije dvije godine.
Osim toga, 150 milijuna Amerikanaca gledalo je svečanost zatvaranja na NBC-u. "Ne postoji ništa moćnije u medijima od 17 uzastopnih dana olimpijske dominacije", izjavio je Pete Bevacqua, predsjednik NBC Sportsa.
Prema Tomu Jonesu, kolumnistu Instituta Poynter, specijaliziranog za medije, možda je bilo 10 milijuna manje američkih gledatelja u odnosu na Rio, zbog vremenske razlike (pola dana), Covid-19 i odsutnosti gledatelja na većini olimpijskih borilišta.
A prema web stranici Sports Media Watch, praćenost Igara je drugog tjedna bila 42 posto niža u odnosu na isti tjedan u Rio de Janeiru 2016., što čini OI u Tokiju među najmanje praćenima u povijesti.
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
- Najnovije
- Najčitanije
Engleski FA kaznio Tonalija s dva mjeseca zabrane nastupa uvjetno
Engleski nogomet
Lucas Hernandez pod upitnikom za nastup na Europskom prvenstvu
Nogometni svijet
Vidović: 'Uvjeren sam da ćemo u Koprivnici odigrati bolje'
SuperSport HNL
Dinamovci najavili gostovanje kod Rijeke: 'Ne mislimo kalkulirati i ići na bod'
SuperSport HNL
Tomislav Mijatović i Anadolu Efes produžili suradnju
Europske lige
Bayer u reprizi prošlogodišnjeg polufinala želi osvetu i nastavak snova o trostrukoj kruni
Europska liga
Aston Villina idealna prilika za trofej, Olympiakos također vidi šansu
Konferencijska liga
UEFA pušta još 100 tisuća ulaznica za Euro u prodaju i to po principu 'tko prvi'
Reprezentacija
Fiorentina preko belgijskog velikana želi u drugo uzastopno finale Konferencijske lige
Konferencijska liga
Borussia Dortmund nosi prednost na uzvrat, sreća okrenula leđa Parižanima
Liga prvaka